• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Ooh, Kurt' kreunde ik verlangend en zag hem verlangend naar me kijken en door zijn handelingen kreunde ik elke keer zachtjes zijn naam. Ik wou hem nu echt, ik wou hem nu echt nemen. Ik draaide onze om, zodat ik nu onderlag en hij bovenop me. Ik had een perfect uitzicht op zijn lichaam, aangezien hij een beetje zat. Met mijn handen pakte ik zijn heupen vast en zette hem boven op me geslachtsdeel. En ik voelde dat ik zo bij hem naar binnen gleed. Ik kijk hem verlangend aan, doelend dat hij me nu echt moest berijden.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ja' zei ik genietend aan Finn en glimlachte lief naar hem. En zat heerlijk te genieten van mijn eten. 'Smaakt het bij jou?' vroeg ik met een mond vol, waardoor ik lichtjes bloosde. Ik dronk weer wat en sloeg mijn benen weer overelkaar onder de tafel. Ik had ballarinna's aan en die deed ik uit. Ik wou hem eventjes plagen en stiekem keek ik om me heen, zodat niemand het zag. Met mijn blote voet streelde ik zachtjes en lichtjes over Finn's binnenkant van zijn been. Langzaam ging ik naar boven met mijn voet om hem zo te plagen en kijk hem speels aan. Ik hield om hem te plagen, maar ik zou sowieso niet verder gaan. Dan had ik s'avonds wel een smoesje, dat ik heel erg moe was.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Hopelijk is dat snel,' zei ik meelevend, ik had weleens een keer mijn been gebroken en moest toen ook in het ziekenhuis blijven. Dat was dus echt geen pretje.

    Kurt Hummel

    Hij draaide ons om zodat hij nu onderlag en ik een beetje bovenop hem zat. Ik zag hem naar mijn lichaam kijken en bloosde even, ook al had hij me al zo vaak zo gezien en ik hem. Hij pakte met zijn handen mijn heupen vast en zette me boven op zijn geslachtsdeel zodat hij zo naar binnen gleed. Ik kreunde daardoor even en hield ook zijn heupen vast als steun voor mezelf en begon hem zachtjes te berijden.

    Finn Hudson

    Ik moest even lachen om haar en vond haar zo ongelofelijk schattig. 'Het smaakt heerlijk.' zei ik naar waarheid en at weer rustig verder. Ineens voelde ik Bella's voet zachtjes de binnenkant van mijn been strelen. Ik voelde dat er kippenvel ontstond en dat ze steeds verder naar boven ging. Ik stopte met eten en probeerde zo normaal mogelijk te doen aangezien we in het openbaar waren. Ik zag dat ze me speels aankeek en ik keek een beetje ongemakkelijk naar haar. 'Wat ben jij ondeugend.' fluisterde ik naar haar en lachte even.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "k hoop het ook ja" ik kijk even naar hem en liet mijn ogen over hem heen glijden. Hij was echt knap.

    [jeeeej over 3,5 uur churros eten=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik glimlachte even en legde de slapende Emily voorzichtig bij haar in bed en ging weer zitten. Rachel was een aardig meisje en Finn had gelijk toen hij het over haar had. Ik vond het in ieder geval heel gezellig met haar. 'Misschien kunnen we een keer iets gaan drinken of zo, als je uit het ziekenhuis mag.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hij legt Emily voorzichtig op mijn schoot en ik veeg haar haartjes even goed.
    "lijkt me gezelilg, hoelang blijf je heir eigenlijk?" vragend kijk ik hem even aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ik moet nog overleggen met mijn familie hoelang ik mag blijven, en hoelang ik in het hotel kon verblijven. Ik mocht ook bij Carole en Burt verblijven, maar volgens mij werd het daar aardig druk en daarbij ben ik liever onafhankelijk van mensen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "je mag anders ook bij mij komen. logeren? Ik heb twee schatten van een vaders alleen een ligt hier en ik ook en mijn vader voelt zich nu nogal alleen. Hij zou het wel leuk vinden
    " stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik glimlachte dankbaar naar haar, maar schudde mijn hoofd. 'Dat is erg lief van je, maar ik heb het hotel al betaald voor sowieso een paar dagen. Daarna kijk ik wel weer verder. Toch heel erg bedankt.' zei ik dankbaar tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even "en ik welk hotel zit je als ik het mag vragen?" onschuldig lach ik even en kijk ik hem aan. Waarom had Finn nooit verteld dat hij een neef had die zoveel op hem leek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ik ben even de naam vergeten, maar het is het enige hotel in Lima, dus misschien zegt dat je wat.' lachte ik vriendelijk naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schiet even in de lach "OhioLimaHotel bedoel je" ik grinnik, ze waren hier o zo goed in namen bedenken, not. "mag ik je vragen, ben jij van Finns vaders of moederskant familie?" ik kijk hem vragend aan want als het van zijn vaders kant was begreep ik waarom hij er niets over verteld had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Van zijn vaderskant,' vertelde ik. Finn's vader was mijn oom, maar ik had hem nooit gekend en wist ook niet al te veel over hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik even "Daarom dat hij nooit iets over je verteld heeft" ik glimlach eventjes. "Je zult Isabella ook wel snel ontmoeten denk, ze is wel aardig" vertel ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ik wist niet eens dat Finn een nieuwe vriendin had, zo zie je maar hoe weinig contact we eigenlijk hebben.' zei ik. Ergens vond ik dat onwijs jammer, aangezien ik met hem en Kurt heel erg goed kon opschieten. En nu dan ook met Rachel. 'Hoelang is het eigenlijk al uit tussen jullie, als ik vragen mag.' vroeg ik aan haar. Uiteraard ging ik niet vragen hoe het uit was gegaan, dat zou echt onbeschoft zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik dacht even na "ehm ik denk al wel een tijdje, ik weet eigenlijk niet precies lang maar het was op vakantie in Spanje dat het gebeurde" ik zuchtte even. Dat ik hem had laten schieten voor een kneus als Jesse.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan