• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik begon weer lichtelijk te blozen toen hij dat zei. 'Blaine, zo maak je me juist aan het huilen.' zei ik halflachend terwijl ik mijn best deed om mijn tranen in te houden. Ik was het gewoon niet gewend dat iemand zulke dingen tegen me zei, totdat Blaine en ik iets kregen. Hij ging op me liggen en streelde zachtjes mijn onderbuik waardoor ik mijn ogen sloot en heerlijk van genoot. Hij spreidde ook mijn benen en drukte met zijn onderlichaam tegen de mijne, waardoor ik kriebels kreeg in mijn onderbuik. Toen hij dat fluisterde kreeg ik kippenvel over mijn hele lichaam. 'Jij bent lekker en geweldig, met jou wil ik iedere dag wel zware handelingen.' zei ik grijnzend en zoende hem hartstochtelijk terug op zijn mond, waarna ik met een baan van kusjes naar zijn nek ging en daar kusjes drukte.

    Finn Hudson

    'Dat was ik al van plan, er is gewoon veel gebeurt en natuurlijk moest ik daarom ook de hele tijd voor Emily zorgen aangezien Rachel er niet voor in staat is en zij werd ook telkens s'nachts wakker.' zei ik gapend. 'Maar dan wil ik wel dat jij met me meegaat.' zei ik zwoel waarna ik weer een slokje drinken nam en luisterde naar wat ze nog meer zei. 'Ja, ik vind het geweldig voor ze. Ik ben van plan om wat geld wat ik verdien als voetballer opzij te schuiven voor hun bruiloft.' zei ik naar waarheid. De rest van het geld stortte ik op de spaarrekening van Emily, zodat ze later kan studeren en natuurlijk hou ik ook nog wat over voor Bella en mij, als we willen samenwonen en trouwen bijvoorbeeld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik genoot van zijn kusjes in mijn nek en kreeg gewoon kippenvel. Ik begon te glimlachen om het feit dat hij elke dag wel zware handelingen wou. Ik drukte wat harder tegen zijn onderlichaam. En mijn handen baanden een weg over zijn lichaam en streelde overal waar ik bij kon. In mijn onderbuik ontstond er een kriebelige gevoel en ik werd langzamerhand opgewonder, waardoor mijn geslachsdeel weer begon te groeien. 'Je kan me zo snel opgewonde krijgen' zeg ik zachtjes en zwoel en bewoog wat harder met mijn onderlichaam.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte begrijpelijk en luisterde verder. Ik werd een klein beetje zenuwachtig toen hij zwoel iets zei. Maar knikte gewoon en luisterde verder naar hem. 'Dat is lief van je, Kurt en Blaine zullen het heel erg waarderen als je dat doet' zeg ik glimlachend. Het zat me nog steeds dwars, wat er net was gebeurd. Ik was opeens zo zenuwachtig en bang toen Finn op me lag. Natuurlijk kwam het ook door mijn blauweplek, ik wou niet dat hij dat zag, maar er was ook iets anders. Ik keek hem lief aan en keek even weg. Ik wist voor de rest niet echt iets te zeggen tegen hem. Ik was zo stil dan normaal, meestal praattte ik voluit, maar nu was dat anders.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik kreunde zachtjes toen hij wat harder tegen mijn onderlichaam drukten. Ik kreeg kippenvel van zijn strelingen en genoot er van. Ik werd al snel weer opgewonden en glimlachte ondeugend toen hij dat zei en harder bewoog met zijn onderlichaam. Ik voelde me echt opgewonden en voelde mijn geslachtsdeel alweer groeien. Met mijn hand ging ik naar beneden, naar zijn geslachtsdeel die half stijf was en streelde het.

    Finn Hudson

    Ineens viel er een best wel ongemakkelijke stilte tussen ons, meestal praatte Bella de hele tijd over vanalles en nog wat, maar nu was ze ineens zo stil. Ze keek zelfs even weg van mij. Nu vroeg ik me weer af of ik me het verbeelde, maar ik besloot toch om het te vragen. Net toen ik mijn mnd open wilde doen om te vragen wat er mis was, kwam de ober om ons eten te brengen. Ik bedankte hem vriendelijk en toen hij weg was keek ik Bella onderzoekend aan. 'Is er misschien iets mis?' vroeg ik uiteindelijk maar aan haar. Ik keek haar een beetje bezorgd aan en kneep zachtjes in haar hand. Ik wilde dat als ze iets was, dat ze het tegen me vertelde en het niet voor zichzelf hield. Dat zou alles alleen maar erger maken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde dat hij bij mijn geslachtsdeel streelde, waardoor het nu helemaal stijf werd en ik kreunde uit genot. Hij kreunde ook door mijn handelingen en ik plaatste mijn lippen op de zijne en zoende hem liefdevol en verlangend. Mijn hand ging ook naar zijn geslachtsdeel en teder en zachtjes streelde ik zijn eikel. Met mijn andere hand ging ik naar zijn kont en kneep zachtjes in zijn bil. Ik kon hem echt gewoon niet weerstaan, hij was prachtig, zowel als buitenkant en als binnenkant. Ik hield zoveel van hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik ben gewoon moe' beken ik half eerlijk en kijk hem zwak glimlachend aan en begon met eten om zo niet verder te hoeven praten. Het was de waarheid, ik was gewoon moe van die weken hard werken. Aan de andere kant wou ik niets zeggen tegen hem over mijn plek op mijn onderbuik. Als hij dat wist en zag, zou hij vragen stellen en boos worden. Natuurlijk niet op mij, maar Jayden en ik had geen zin in om meer drama. Finn had al zoveel aan zijn hoofd, ik wilde niet dat ik weer iets zei en dat hij daar zorgen over ging maken. Ik zag dat hij bezorgd keek en ik kijk hem geruststellend aan, dat er niets mis was. Om zo hem te overtuigen, dat hij niet bezorgd moest zijn. Ik at gewoon rustig verder en dronk af en toe.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Hij streelde teder een zachtjes mijn eikel, waardoor mijn geslachtsdeel nu helemaal stijf werd, met zijn andere hand kneep hij zachtjes in mijn bil. Ik kreunde het uit van genot en zoende hem iets ruwer van verlanging. Ik wilde hem nu echt en ik kon hem nu helemaal niet meer weerstaan. Ik begon iets harder te wrijven over zijn eikel en keek Blaine verlangend aan.

    Finn Hudson

    'Oké,' zei ik nog steeds een beetje bezorgd, maar ik liet het er maar bij. Misschien was ze wel echt moe en reageerde ze daarom zo. Ze had het natuurlijk wel heel erg druk de laatste tijd. We begonnen beiden met eten en het smaakte zoals altijd weer heerlijk. Ik keek even naar Bella en besloot om haar de aankomende tijd eens de rust te geven die ze verdient. En zo kon ik zelf ook nog lekker wat rusten. 'Smaakt het?' vroeg ik met een lieve glimlach aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlach even "dankje" ik kijk hem even aan "waar zing jij dan?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Soms mag ik weleens optreden in ons stamcafé in Montana, maar daar komen uiterlijk maar twintig mensen als het niet minder is. Dus dat is niet zo bijzonder, maar ik doe het wel met plezier.' vertelde ik glimlachend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Oke, nu heb ik honger. XD Door Bella en Finn, aangezien ze nu eten. :P Dus ik ga eten en tot strakjes. :9~)


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    dat is ook leuk" ik glimlach "hebben jullie niets op school voor dat?" nieuwsgierig kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hahahahaha! Eet smakelijk! <3]

    Logan Hudson

    Ik schudde mijn hoofd. 'Wij hebben geen Glee club, we hadden er vroeger wel één, maar niemand durfde zich daar voor in te schrijven, aangezien het niet erg populair is op school. Daarom is het gestopt bij ons.' vertelde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Racel
    Ik kijk even op "bij ons ben je ook gelijk een noob als je erin zit maar door een aantal wedstrijden valt het nu best mee. Eerst werden we geslusheed" ik grinnik even als ik eraan terug dacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Je moet je er gewoon niks van aantrekken, meestal zijn zulke mensen de speciaalste en leukste mensen van de hele school. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een footballer ben, maar als wij een Glee club hadden zou ik daar ook aan meedoen. Wat anderen er van vinden kan me niks schelen.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "oke nou wordt het eng, je lijkt echt veel op Finn" Ik grinnik even en zie dat Emily al half sliep. Ze voelde zich zichtbaar op haar gemaak maar dat leek me logisch aangezien hij op haar vader leek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik moest lachen om wat ze zei en keek naar het kleine meisje, ze was echt schattig en sliep alweer bijna. Ik wiegde haar heel zachtjes heen en weer zodat ze helemaal in slaap viel. 'Wanneer mag je eigenlijk uit het ziekenhuis?' vroeg ik aan haar.

    [Ik moet de post doen, ben zo terug!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [mijn folders zullen ook wel zo binnen komen.]
    Rachel
    Ik zucht even "geen idee, het zal pas na de operatie's worden en pas als ik weer een beetje normaal kan eten en drinken" ik glimlach naar Emily die slaapt. Het was toch ook zo'n schatje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan