• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]

El Diablo.

Kurt Hummel

Ik schrok omdat hij per ongeluk best hard in me stootte, maar het deed gelukkig geen pijn. Ik kreunde iedere keer omdat hij me sneller ging af trekken en er af en toe in kneep waardoor ik helemaal gek werd. 'Ik hou ook van jou.' kreunde ik hees. Het gevoel in mijn onderbuik voelde ik nu door mijn hele lichaam en daarna kwam ik schokkend klaar. Ik hijgde het uit en veegde wat zweetdruppels van mijn hoofd, waarna ik weer verder ging om Blaine ook klaar te laten komen.

Finn Hudson

'Is goed,' zei ik waarna ik op stond en wat geld neer legde op tafel voor het eten. Daarna nam ik Bella mee naar de auto en reed ik samen met haar weer terug naar het hotel. Ondertussen was ik weer een beetje 'bekoeld' en zag ik dat ze echt moe was. Ik parkeerde de auto bij het hotel en stapte samen met haar uit. Daarna nam ik haar mee naar haar hotel kamer, we konden ook wel naar mijn huis toegaan, maar daar waren mijn ouders en aangezien we nu toch een hotelkamer tot ons beschikking hadden, waarom zouden we het dan niet gebruiken?

Logan Hudson

'Geen idee, ik heb je nog nooit zien dansen. Maar ik ben maar een redelijke danser. Ik ben beter op het vocale gebied dan dansen.' zei ik glimlachend tegen haar.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Blaine Anderson:

Ik voelde dat Kurt klaarkwam en laat zijn geslachtsdeel los. Hij hijgde daarna en ging weer meebewegen op mijn ritme om ook mij klaar te laten komen. Een overweldigende gevoel ging door me heen en snel draaide ik ons om en ging uit hem, waarnaar ik luid kreunden en schokkend klaar kwam op zijn buik. Ik veegde ook mijn zweetdruppels van mijn voorhoofd af en hijgde het uit. Ik plofte naast hem en sloeg mijn armen om hem heen en druk hem dicht tegen me aan en gaf hem een kus op zijn wang. 'Je bent geweldig' zeg ik hijgend en verliefd en sloot nog even mijn ogen om na te genieten.

Isabella Elizabeth Espinoza:

We kwamen aan bij mijn hotelkamer en ik deed het open en we gingen naar binnen. 'Ik ben echt moe' zeg ik half eerlijk, maar zo dat hij me geloofde. Ik was wel moe vanwege school, maar aan de andere kant niet. Ik wist wat hij nu wou, maar ik zou het hem niet geven. Ik wou het wel, maar ik wou niet dat hij mijn plek op mijn onderbuik zag en ergens was ik bang om weer pijn te hebben en seks zelf te hebben. Ik denk toch dat het kwam door Jayden. Moet wel, want daarvoor had ik niet eens problemen en deden Finn en ik bijna elke dag in spanje. Ik gaf Finn een kus op zijn lippen en pakte mijn nachtjapon. 'Ik ga me even omkleden' zeg ik vermoeid en ga naar de badkamer en deed deze keer de deur op slot, zodat hij het niet kon zien of binnen kon komen.

One Who Travels A Higher Path.

Kurt Hummel

'Ik hou van je.' zei ik verliefd waarna ik een kusje op zijn neus gaf en lekker tegen hem aan bleef liggen. Het was weer stil in de kamer, op onze snelle ademhaling na. Ik keek naar Blaine die zijn ogen gesloten had. Ik glimlachte en bekeek hem dromerig. Soms vroeg ik me serieus af waarom hij zo knap was. Ik had zo veel meer concurrentie en ik kon mijn ogen nooit van hem afhouden, al helemaal niet als hij geen shirt aan had, dan keek ik altijd mijn ogen uit. 'Zullen we zo douchen en naar Starbucks gaan? Ik heb zoveel zin in een mokka frappuccino.' stelde ik voor aan hem. Ik had echt even behoefte aan wat koffie, het was te lang geleden dat we koffie hadden gedronken.

Finn Hudson

'Oké,' mompelde ik, ze zei herhaaldelijk dat ze moe was, dus volgens mij zat seks er niet in voor vanavond. Ik zuchtte even maar ik mocht niet zeuren aangezien ik haar terug had. Ik trok mijn kleding ook uit op mijn boxer na en kroop alvast in bed. Ik gaapte even en was kapot op. Mijn ogen gleden naar de deur toe, die gesloten was. Ik deed mijn ogen heel even dicht en wachtte geduldig tot Bella terug kwam.

Blaine Anderson:

'Ik hou ook van jou' zei ik verliefd tegen hem en druk mijn lippen teder op de zijne. Ik luisterde naar wat hij zei en knikte. 'Is goed. Ik vind het goed, Kurt' zeg ik lief tegen hem en kijk hem glimlachend aan. 'Ik heb er eigenlijk er ook zin in' zeg ik glimlachend en sta dan op. Ik til Kurt op en samen met hem loop ik naar de badkamer om samen met hem te douchen. Ik zet hem neer voor de douche en draai de kraan open en samen met hem stap ik erin en wasten onze lichamen en haren. Uiteindelijk waren we klaar en stapte we weer eruit om ons aan te kleden.

Rustig kleedde ik me om in mijn nachtjapon en deed mijn haar nog eventjes, daarna doe ik de deur open en zag ik Finn in bed liggen. Mijn kleding leg ik op mijn stoel, waar altijd mijn kleding lag en rustig loop ik naar bed en kroop naast hem. Ik nestelde dicht tegen hem aan en plaatste mijn lippen teder op de zijne. 'Ik hou van je, Finn' zeg ik gemeend en verliefd tegen hem. En sloeg mijn armen om zijn middel en legde mijn hoofd op zijn borst en zuchtte vermoeid. Ik kon zo in slaap vallen.

(Ik heb even het douchen snel gedaan, anders gaat het weer lang duren. Ik wil die drama RPG'en. XD Als je het niet erg vind en dan kan jij ook even, dat we snel aankleden en naar de starbucks gaan. Dan is het veel sneller. ^^ )

(Ik ga eten, kom zo terug, dan kunnen we weer verder!! :Y))

Kurt Hummel

We droogten ons af en kleedde ons weer aan. Ik pakte Blaines hand en liep samen met hem naar mijn auto toe. Hij stapte in en ik ging achter het stuur zitten en reed naar Starbucks toe en parkeerde mijn auto daar. Toen we er waren liepen we hand in hand naar binnen en liet ik hem even los om in de vitrine te kijken voor iets lekkers. Ik pakte een dienblad en nam een puntje Cheese cake en bestelde een Mokka Frappuccino.

Finn Hudson

'Ik hou ook van jou, Bella.' fluisterde ik zachtjes waarna ik een kusje gaf op haar kruin. Ik sloeg mijn armen ook om haar heen en zuchtte even tevreden. Mijn armen sloeg ik om haar heen en ik drukte haar stevig tegen me aan. Ik zoende haar hartstochtelijk op haar mond en liet mijn hand onder haar nachtjapon glijden en streelde de binnenkant van haar bovenbeen.

Jayden Ian Archibald

Langzaam werd ik wakker en keek ik knipperend rond, ik zag Luke nog naast me liggen in bed en glimlachte even. Ik voelde me nog helemaal bedwelmt door de slaap, maar ik wilde niet meer slapen aangezien dat de hele dag zou verpesten. Dus de enige oplossing was cafeïne. Alleen het koffieapparaat was al een tijdje stuk dus ik moest wel even langs Starbucks gaan. Ik kreunde even uit vermoeidheid en rekte me uit en kleedde me om en deed mijn haren weer keurig in model.

[Oké is goed, en smakelijk!]

Blaine Anderson:

Ik deed hetzelfde net als Kurt en bestelde die koffie ook. Gelijk kijk ik ook voor wat lekkers en heb het al snel gevonden een chocolade punt. Meestal nam ik een chocolade muffin, maar deze taart was ook heel erg lekker en zette ook op het dienblad. Ik betaalde snel, voordat Kurt het deed en glimlachte vriendelijk naar de vrouw die ons hielp. Samen lopen we naar een tafel aan het raam en gingen zitten. Ik pak gelijk mijn punt en koffie en at mijn punt rustig op. ‘Echt een goed idee, Kurt’ zeg ik met mijn volle mond en kijk hem lief aan. Ik genoot gewoon van hem en mijn punt en keek eventjes naar buiten.

Ik verstijfde een beetje, maar liet het niet merken aan Finn. Ik werd gelijk zenuwachtig, aangezien zijn hand mijn binnenkant van mijn bovenbeen streelde. Ik zoende rustig met hem mee en keek hem daarna aan. 'Finn' fluister ik zachtjes en streelde zijn wang lief. Ik liet hem niets merken, dat ik nu best bang werd en ongemakkelijk keek ik hem aan. 'Ik ben moe' zeg ik voorzichtig om hem niet af te schrikken en kijk hem spijtig aan.

(Dankje!)

Kurt Hummel

'Blaine, je betaald altijd al alles,' zei ik verontwaardigd waarna we aan een tafeltje gingen zitten en hij meteen aan zijn taartpunt begon. 'De volgende keer betaal ik.' zei ik een beetje streng tegen hem waarna ik even begon te lachen. 'Ik was echt even toe aan koffie,' zei ik gemeend. 'En cheesecake.' zei ik watertandend waarna ik een klein hapje nam en er zichtbaar van genoot. 'Heerlijk,' zei ik waarna ik snel nog een hapje nam. Ineens schoof iemand zich bij ons aan en keek ik verbaasd naar die gene. Mijn ogen werden groter toen ik zag dat het Jayden was, wat deed hij hier? Ik had nog nooit iemand gehaat, maar hem haatte ik echt. Hij maakte mijn leven echt tot een hel de laatste tijd. Eerst was hij met Blaine naar bed geweest, vervolgens zat hij er ook iedere tijd over op te scheppen wat echt pijn deed, haalde hij me naar beneden iedere keer, had hij Bella heel veel pijn gedaan. En om dan niet eens te vergeten dat hij in die klote bende zat. Hij had Rachel bijna vermoord omdat hij ineens agressief werd en deed helemaal niets niet Luke mij bedreigde om mee te gaan. Merendeels deed Luke al het werk, maar hij was toch medeplichtig. Ik keek de andere kant op en hoopte dat Blaine boos op hem werd.

Finn Hudson

Ik zuchtte, waar was ik mee bezig? Ze had vele keren aangegeven dat ze moe was en toch bleef ik door gaan. Ik haalde mijn hand daar weg en sloeg mijn armen om haar heen. 'Sorry, dat had ik ondertussen wel moeten weten.' mompelde ik waarna ik haar een kusje op haar voorhoofd gaf en mijn ogen weer sloot. Ik was eigenlijk ook echt doodop en kon ieder moment in slaap vallen.

Jayden Ian Archibald

Toen ik er weer keurig uitzag schreef ik snel een briefje voor Luke, waarin stond dat ik even naar Starbucks ging en zo weer terug was. Daarna liep ik naar mijn auto en reed ik naar Starbucks. Verveeld liep ik binnen en bestelde ik een Irish coffee met een shotje Whiskey, want dat vond ik heerlijk. Terwijl mijn koffie werd gemaakt keek ik even rond en zag ik ineens Blaine en Kurt zitten. Ik begon te grijnzen, dit ging nog een leuke dag worden. Ik betaalde snel voor mijn koffie en schoof zonder pardon een stoel bij hen aan. 'Hey Blaine,' zei ik glimlachend, Kurt gewoon doodleuk negerend. 'Hoe gaat het?' vroeg ik poeslief aan hem, alsof er nooit iets gebeurt was.

[ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 21:37 ]

Blaine Anderson:

'Mijn verloofde hoefd niets te betalen' zeg ik lief en luister vervolgens naar hem. 'Oke, oke. Ik laat je de volgende keer wel betalen' zeg ik lachend en zoen hem zachtjes op zijn lippen, waarnaar ik zie dat hij behoorlijk van zijn taart genoot en ik lief glimlach naar hem. Ik zie ineens dat Kurt omhoog keek en zijn ogen werden groot, waarnaar ik die kant op keek en Jayden zag. Mijn hart stond even stil en luisterde naar hem. Wat doet hij hier? Meteen voel ik me rot en zuchtte. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik mompelend en at verder aan mijn punt. Ik kon het niet geloven, waarom moest hij het altijd weer verpesten? Kurt en ik wouden gewoon rust. Ik zuchte en keek naar buiten en hoopte dat hij gewoon weg ging.

'Het geeft niets, Finn' zeg ik lief en woelde door zijn haren en gaf hem een kusje op zijn lippen. Ik was opgelucht dat hij niet verder ging en voelde me weer op me gemak. Ik zag dat hij zijn ogen sloot en vermoedde dat hij ook heel erg moe was. 'Ga lekker slapen, Finn. Je bent doodmoe van alles. Nu heb je Emily niet, dus kan je lekker doorslapen en uitslapen' zeg ik lief en bezorgd. 'Welterusten, Finn. Ik hou van je' zeg ik gemeend en verliefd en streel hem nog even over zijn kaaklijn. En nestel me dichter tegen hem aan en leg mijn hoofd weer op zijn borst, vervolgens sloot ik mijn ogen en viel zo in slaap.

Jayden Ian Archibald

Ik nam een grote slok en keek naar hun reacties, het was eerlijk gezegd wel grappig hoe ze reageerden, maar ik probeerde om gewoon neutraal te blijven. 'Hetzelfde als jou, even lekker genieten van een latte.' zei ik grijnzend waarna ik nog een slokje nam en van Kurt naar Blaine keek. Ik hoorde wat Kurt zei maar besteedde er geen aandacht aan.

Kurt Hummel

Blijkbaar was ik nu helemaal buiten het gesprek en nam ik met tegenzin nog een hapje van mijn taart, hij had meteen geen trek meer dankzij Jayden. Hij verpestte serieus alles. Het enige wat Blaine en ik kwamen doen was koffie drinken, was dat zelfs even te veel gevraagd? Ik keek door mijn wimpers heen naar Jayden en zag hem grijnzen. Ik voelde boosheid borrelen en stootte Blaine zachtjes aan met mijn elleboog. 'Ik ga even naar het toilet.' zei ik onopvallend. Ik hoopte dat Blaine mijn hint begreep en me achterna kwam. Ik wilde even snel met hem praten. Ik wilde namelijk niet vluchten voor Jayden. Als wij in Starbucks waren, lieten we ons niet wegjagen door hem. Maar dat wilde ik eerst even tegen Blaine zeggen. Ik stond op en liep van ze weg, en wachtte buiten het zicht van Jayden op Blaine.

Finn Hudson

Ik wilde nog iets terug zeggen, maar merkte dat Bella in slaap gevallen was. Ik glimlachte lief en streelde lief haar wang. 'En ik hou van jou, Bella. Ik laat je nooit meer gaan.' fluisterde ik naar haar, waarna ik de dekens over ons heen trok en al gauw zelf ook in slaap viel.

[ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:14 ]

Blaine Anderson:

'Oke' mompelde ik tegen Jayden en zuchtte weer. Ik voelde dat Kurt zachtjes tegen mijn elleboog stootte en naar de wc moest. Ik snapte de hint en knikte naar hem en zag dat Kurt opstond en weg liep van ons. Ik kijk naar Jayden en kijk hem even onderzoekend aan, waarnaar ik ook opstond. 'Exuseer me even, ik moet ook naar het wc' zeg ik en loop naar het toilet, waarnaar ik Kurt zag staan en zag dat Jayden ons niet meer zag. 'Kurt, ik vind het ook niet leuk dat hij hier is' fluister ik zachtjes tegen hem. 'Wat moeten we doen?' zuchtte ik.

Kurt Hummel

'Het beste is om te doen alsof het ons niets kan schelen. Als we nu weggaan heeft hij zijn zin en denkt hij dat hij ons overal weg kan jagen. Ik wil ook liever naar huis gaan maar ik heb geen zin om die klootzak nog meer plezier te gunnen.' zuchtte ik een tikje gefrustreerd. Als Jayden dacht dat hij ons weg zou kunnen pesten of wat dan ook had hij dat mooi mis.

Jayden Ian Archibald

Ik knikte toen Blaine weg liep en haalde snel een buisje vloeibare GHB uit mijn broekzak. Ik keek om me heen of te kijken of er iemand keek en wilde een klein beetje vloeistof in Blaine's koffie gieten. Ik schoot per ongeluk uit waardoor de hele inhoud er in viel. Nou ja, vast niet erg. Ik stopte snel het lege buisje weer terug in mijn zak en pakte een lepeltje en roerde in zijn koffie, zodat hij er niks van zou smaken. Sowieso was GHB geur en kleurloos en zou de persoon in kwestie, Blaine dus. Er niets van merken. Hij zou wel echt heel erg suf worden en niet meer weten wat hij zou doen, zoiets als heel erg dronken zijn. Ik zou hem deze keer echt wel in bed krijgen, en met een beetje hulp van drugs zou dat me lukken. Ik wachtte geduldig tot ze terug kwamen en nam nog een klein slokje koffie.

Blaine Anderson:

Ik knikte begrijpelijk en zoende hem zachtjes op zijn lippen. 'Maak je geen zorgen, Kurt. Dat gebeurt niet, we gaan gewoon normaal doen en laten zien dat het ons niets kan schelen' zeg ik lief en bemoedigend. 'Kom, anders zijn we te lang weg' zeg ik zuchtend en pak zijn hand beet, waarnaar we samen weer naar onze tafel lopen. We gingen beiden zitten en ik keek naar Jayden, waarnaar ik naar mijn punt keek en hem op at. 'Ze hebben lekkere koffie' zeg ik neutraal tegen Jayden en pak mijn koffie beker en nam een paar slokjes en keek naar Kurt. We konden beter normaal tegen hem doen en gewoon negeren wat hij allemaal zei.

Jayden Ian Archibald

'Dat is de reden waarom ik hier zo vaak kom,' zei ik glimlachend. Ik snapte heus wel waar ze mee bezig waren, het slimste was om gewoon mee te spelen met ze. Ik lachte in mezelf toen Blaine een paar slokjes koffie nam, maar deed er gewoon normaal over. Ik besloot om gewoon aardig te doen tegen ze, dat kon vast geen kwaad, maar toch kon ik het niet laten om toch een steek te geven. 'Het is ook best toevallig, aangezien we elkaar ook zo hebben leren kennen in de Starbucks.' zei ik, doelend op dat we daarna seks hadden, maar dat sprak ik niet hardop uit omdat dat alles behalve aardig was. Ik hoorde wat Kurt zei, maar negeerde het gewoon.

Kurt Hummel

Ik hield Blaines hand nog vast en at de rest van mijn taartje op en luisterde naar het gesprek. 'Het is ook best toevallig, aangezien we elkaar ook zo hebben leren kennen in de Starbucks.' zei hij, doelend op dat Blaine was vreemdgegaan. Ik besloot om er nu zelf iets tegen in te brengen, maar het nog wel te faken. 'Daar is niet zoveel toevallig aan, aangezien je al eerder zei dat je hier vaak komt.' zei ik neutraal tegen Jayden waarna ik een slokje van mijn koffie nam. Ik vond het eerlijk gezegd wel een ijzersterke van me.

Blaine Anderson:

Ik hoorde wat Jayden zei, maar negeerde het en toen kwam Kurt best wel scherp uit de hoek komen, waardoor ik zwak glimlachte en in Kurt's hand kneep, doelend dat hij het goed gedaan had. Ik pakte weer mijn koffie en dronk het vervolgens op. Ik had echt dorst gekregen en nu gelukkig niet meer en zette het beker weer neer. 'Hoe bevalt school je tot nu toe?' vroeg ik neutraal, we moesten normaal doen tegen hem. En het kon me eigenlijk niets schelen, wat hij van school vond, ik wou niet dat hij onze avond verpesten. Ik wreef met mijn duim over Kurt's hand en heild hem stevig vast.

(Hierna laat ik Blaine suf worden en dat hij niet meer goed na kan denken en alles. (: )