• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen en hijgde nog uit. 'Ik moest vaker met je naar bed, ik kon makkelijk achter Kurt's rug vreemdgaan. Hij zou het toch niet door hebben' zeg ik simpel en lach even. Ik zoende hem vol verlanging nog op zijn lippen. En streelde zijn onderrug en billen. Weer moest ik knipperen omdat ik me wazig voelde en keek weer naar Jayden. Nog steeds had ik kortsluiting in mijn hersenen en wist ik niet wat ik deed of zei.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    'Nee, hij zou niks doorhebben.' zei ik waarna ik zijn borst streelde en zijn buik. 'Ik snap sowieso niet wat je in hem ziet.' zei ik waarna ik weer mijn lippen op de zijne drukte en hem diep aankeek in zijn ogen. Ik voelde me echt voldaan nu dit gelukt was.

    Kurt Hummel

    Ik werd alleen nog maar bozer, toen ze zo over me spraken. Ik voelde me al gekwetst door alles maar er kwam nu ook woede bij. Even had ik zin om binnen te stormen en te zeggen dat ik niet achterlijk ben en alles gezien had. Maar daar had ik het lef toch niet voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rache
    ik merkte vaag hoe er meer zuurstof kwam,
    maar mijn longen hadden er lang om gesmeekt enniets gekregen. "em" mompelde ik zacht. ik voelde dat ik steeds dieper in ht duister gleed. Ik had nu wel genoeg mee gemaakt en mijn ichaam was uitgeput. Ik voelde oook hoe mijn hart steeds langzamer ging


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Het was gewoon uit medelijden. Hij was gewoon gepest en alles en ik wou hem even gelukkig maken' zeg ik simpel en lach. 'Hij is gewoon zo naief en dom dat hij me vertrouwde' zeg ik gemeend. Ik duwde voorzichtig Jayden van me af en gign rechtop zitten. Ik voelde me echt wazig en ging met mijn ogen knipperen, maar ergens kwam het langzaam bij me doordringen wat ik had gedaan. 'En zijn huwelijksaanzoek was echt dom' zeg ik lachend en verbaast tegelijkertijd, waarom ik dat zei wist ik niet.

    (Hierna nou jou post laat ik Blaine weer helder worden en hem alles herrinere war hij zei en deed enzo. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    Ik hield Rachel nog vast en Emily ook. Ik hoorde dat Rachel iets mompelde en hoopte dat het maar snel beter met haar ging, ik wist ook niet precies wat ik moest doen op dit moment.

    Jayden Ian Archibald

    Ik begon te lachen om wat hij zei en knikte. 'Dat is zeker dom en naïef.' zei ik waarna ik mijn boxer en broek waar aantrok en Blaine naar me toetrok voor een kus. 'Maar gelukkig heb je nu weer goede sex gehad.' lachte ik. Ineens schrok ik op omdat de deur met een harde klap dicht viel en zag ik Kurt staan. Het werd zelfs nog leuker nu.

    Kurt Hummel

    Ik voelde me door wat Blaine allemaal zei echt gebroken, ik had me nog nooit zo gevoeld. Echt nog nooit zo. Ik kon het niet langer meer aanhoren en stormde naar binnen. De deur gleed uit mijn handen en klapte met een hoop lawaai dicht. Ik wist even niet precies waarom ik het deed, ik wilde iets zeggen maar ik wist niet wat. Ik keek Blaine alleen aan en voelde allerlei pijnlijke steken in mijn hart. Het deed veel meer pijn dan de vorige keren. Helemaal nu ik alles gezien had, ieder klein detail had ik gezien en het zou me voor altijd achtervolgen. Nu wist ik precies hoe hij over me dacht, en de waarheid deed pijn.

    [Oké ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zag dat Jayden zijn boxer en broek aan deed en ik deed hetzelde en deed het ook aan. Hij trok me voor een kus en wat hij zei drong nu wel tot me door. Met grote ogen keek ik hem aan en naar het bed. Opeens schrik ik omdat de deur met een harde klap dicht viel en zag ik Kurt staan. Door de klap werd ik helder en realiseerde ik me wat ik had gedaan en had gezegd. Geschrokken keek ik naar Kurt die me aankeek. Hij had rode ogen en heeft dus gehuild en ik was stom verbaast. Opeens kwamen vlagen van beelden voor mijn ogen en wist ik prescies wat ik had gedaan en keek ik naar Jayden. 'K-Kurt. I-ik' stotter ik, maar ik kwam niet verder dan dat. Ik was machteloos en het drong me nu echt goed door wat ik allemaal zei en deed. Nu kwamen er tranen in mijn ogen en deed ik een paar stappen naar Kurt. 'H-het sp-ijt me' zeg ik stotterend en machteloos. Wat had ik gedaan? Nu had ik het echt verpest bij Kurt, mijn verloofde, mijn ware liefde. Ik kon het nog steeds niet geloven en pijnlijk kijk ik hem aan. Dit wou ik niet, het was mijn schuld niet. Wat had ik gedaan????


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Na een tijdje ging mijn hoort nog slomer, ik wist niet eens dat het zo sloom kon, ik merkte dat mijn ademhaling ook slomer ging. Ik weet niet eens waarom hen hoe maar op een of andere manier hoorde ik mijn hart hel duidelijk. En ik hoorde ook hoe hij zijn laatste slag sloeg en daarna werd alles zwart. Ik voelde niets meer, en hoorde niets meer. Het was over, alle ellende.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Moet ik dat geloven?!' vroeg ik schreeuwend aan hem, ik had het nu echt gehad. Dit was allemaal nep en nu wilde hij vast aan Jayden laten zien hoe makkelijk ik was om over te halen. Nou mooi niet! Ik duwde hem hard tegen zijn borst aan terwijl de tranen uit mijn ogen ontsnapten. 'Het spijt je niet! Je weet niet eens wat spijt is!' riep ik woedend naar hem, ik was echt nog nooit zo boos geweest. 'Het kan me helemaal niks schelen hoe walgelijk jullie zijn! Hoe walgelijk het is dat jullie kicken op de pijn van een ander! Jullie sporen allebei niet en ik ben het zo verschrikkelijk zat! Ik wil je nooit meer zien!' schreeuwde ik woedend tegen Blaine waarna ik hem weer duwde. 'Nooit meer!' herhaalde ik terwijl de tranen nog over mijn wangen stroomden zonder dat ik het merkte. 'Ik haat je!' gilde ik tegen hem, ik rukte mijn ring van mijn vinger en gooide het tegen hem aan. Ik wist dat ik eigenlijk weg zou moeten lopen, maar ergens diep in me wilde ik weten wat hij zei.

    Jayden Ian Archibald

    Ik trok ondertussen mijn shirt aan en zag dat Blaine weer helder was, ik was verbaasd meestal werkte dat spul niet zo snel uit maar blijkbaar kon Blaine er beter tegen dan ik dacht. Ik ging gewoon achteruit gezakt op bed zitten en keek naar wat er gebeurde. Het werd als maar leuker en leuker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Logan Hudson

    Ineens voelde ik Rachel helemaal wegzakken, ik schreeuwde om hulp en meteen kwamen er mensen met apparaten aan om haar te reanimeren. Ik hield Emily stevig vast die overstuur aan het krijsen was en nam mijn afstand terwijl ze haar begonnen te reanimeren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik voel vaag dat ze lucht in me blazen en dat mijn buik levenloos omhoog gaat. Na een tijdje voeli k hoe mijn hart langzaam weer opgang gaat en na een tijdje krijg ik weer zuurstof in mijn longen en begin ik te hoesten van het rook wat ik binnengekregen heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Verbijsterd keek ik Kurt aan en liet alles tot me doordringen zowel wat hij net zei, als net wat ik had gedaan en had gezegd. De ring kwam ook hard aan en ik zag het op de grond liggen. Ik kijk hem machteloos aan en kon dit echt niet meer recht zetten. Het was nu echt over tussen ons en steken kwamen in mijn borst aangezien hij best hard geduwd had. Maar mijn hart deed nog meer pijn en ik voelde steken in mijn hart. 'H-het spijt me' zeg ik met een trillende stem en wend mijn gezicht af van hem. Ik hield zoveel van hem en wou hem niet kwijt, maar nu raakte ik hem kwijt. 'H-het is mijn schuld niet' zeg ik trillend en gemeend. Het was mijn schuld echt niet, Jayden had iets gedaan, het moest wel. Ik was zo niet en ik meende elke woord wat ik zei tegen Kurt. Ik hou van hem. Ik deed een paar stappen dichter naar hem toe en keek hem met tranen in mijn ogen aan. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik gebroken en tranen lopen nu over mijn wangen. Wat had ik gedaan?!


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    De tranen stroomden nu als watervallen over mijn wangen, vooral omdat hij dat laatste zei. 'Waarom doe je dit?' vroeg ik verstikt door tranen. 'Wat heb ik jou ooit gedaan dat je me zo haat?' ging ik verder waarna ik weer boosheid voelde opborrelen. 'Je weet verdomme niet wat je me aandoet!' schreeuwde ik weer naar hem. 'Ik had naar iedereen moeten luisteren, iedereen waarschuwde me maar toch bleef ik eigenwijs bij jou! De ergste fout in mijn hele leven! Ik wou dat ik je nooit ontmoet had!' schreeuwde ik naar hem. Voordat ik het wist, sloeg ik met mijn vlakke hand tegen zijn wang. Even schrok ik zelf van wat ik had gedaan. Ik draaide me om en sloeg mijn handen in mijn gezicht en liep snikkend en met schokkende schouders weg naar mijn auto en liet ik me op de stoel vallen. Ik wist niet waar ik naar toe moest of wat ik nu moest doen. Ik begon automatisch te rijden, ik kon gewoon niet langer hier in de buurt blijven. Ik kon amper wat zien door de tranen in mijn ogen maar toch moest ik hier weg.

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek een beetje geschrokken naar Blaine, en wist niet dat Kurt zo hard kon slaan. Al snel hersteld ik me weer en stond ik op. 'Dit is wel een voordeel, je hoeft nu tenminste niet meer achter zijn rug vreemd te gaan.' zei ik gemeen, aangezien hij dat net zei tegen mij.

    Logan Hudson

    Ik zag dat ze Rachel begonnen te helpen en dat ze begon te hoesten, Emily bleef nog altijd huilen en ik probeerde haar te troosten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik bleef hoesten om het rook eruit te krijgen want natuurlijk niet goed lukte. Na een tijdje was ik weer op adem en ging ik voorzichtig overeind zittenn. Ik zag Logan met Emily staan die hij probeerde te troosten. De mensen die me gereanimeerd hadden legde een deken onder me en over me heen omdat ik dicht bij het vuur was geweest. "logan" zei ik met een schorre stem en wenkte hem.Ik moest weten hoe het met hem en EMily ging.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Maak je geen zorgen,' zei ik geruststellend tegen Rachel toen ze me wenkte omdat ze wilde weten hoe het ging met Emily en mij. 'Ze is alleen een beetje geschrokken, dat is alles.' zei ik geruststellend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slikte even en knikte "dankje Logan" ik hoeste even en slikte even.
    Mijn stem was dik en schor van alle rook. Ik keek even nar Emily en wreef over haar hoofdje. "stil maar meisie" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan