• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Tuurlijk,' zei ik waarna ik haar tutje gaf en even glimlachte. 'Gaat alles wel goed?' vroeg ik aan Rachel, aangezien het wel even schrikken was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Dankbaar pak ik het aan en stop het in het mondje van Emily die gelijkt begint te tutten. "het gaat wel" ik zucht even en geeuw daarna. Het was een vermoeide dag geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde luid, toen ik zijn onderlichaam tegen de mijne aan voelde. Ik werd sneller opgewonden dan normaal en wou hem nu gewoon. Ik spreide mijn benen, zodat het makkelijker ging en duwde ook mij onderlichaam tegen de zijne. Door zijn handelingen en de mijne, had ik al een stijve gekregen. Ik deed zijn boxer uit en snel de mijne, waarnaar we naakt op bed lagen. Met mijn handen verkende ik zijn bovenlichaam en onderbuik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    Ik grijnsde toen Blaine zo opgewonden was, dat kwam door de GHB. Als je dat in je bloed had, werd je sneller opgewonden dan normaal. Ik kreunde nu ook omdat hij ook met zijn onderlichaam tegen de mijne duwde en zijn handen voelde over mijn bovenlichaam en onderbuik. Ik had nu ook een stijve gekregen en zoende hem nog even vol lust op zijn mond en draaide hem daarna op zijn buik en drong voorzichtig bij hem naar binnen. Bij hem deed ik wel voorzichtig en niet te hard zoals ik bij Isabella deed. En begon zachtjes te stoten en kreunde luid.

    Kurt Hummel

    Ik keek er nu even niet meer naar omdat het nu echt te pijnlijk werd. Ik hoorde ze nog wel kreunen dus dat was tien keer zo erg. Nu hielpen mijn hersenen niet echt mee, door beelden erbij te laten zien die ik niet wilde zien. Ik probeerde zo stil mogelijk te blijven, al was het enige wat je zou kunnen horen als het muisstil was, mijn rasperige ademhaling. Maar Jayden en Blaine zouden dat nooit opmerken nu ze zo luidruchtig aan het genieten waren. Ik voelde nu om de seconde pijnlijke steken door mijn hart en ik werd misselijk door de geluiden. Ik voelde me helemaal niet goed en ging op de grond zitten met mijn hoofd tegen de muur en mijn ogen gesloten.

    Logan Hudson

    Ik merkte aan Rachel dat ze moe was, dus dat was het teken om nu echt weg te gaan. 'Ik denk dat ik maar eens ga, jij hebt zo te zien een vermoeiende dag achter de rug en ik een vermoeiende reis. Als je wilt, kan ik morgen nog eens langs komen.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik glimlach zwak "ik ben inderdaad gesloopt" ik glimlach even "lijkt me gezellig. Het was leuk om met je te kletsen" ik glimlach even naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Jayden draaide me om op mijn buik en drong voorzichtig bij me naar binnen, waardoor ik kreunde. En begon vervolgens zachtjes te stoten, waardoor ik elke stoot kreunde van verlanging. Met mijn armen steunde ik tegen hem bed en mijn kont ging ietsjes naar boven, zodat Jayden makkelijker kon stoten. Ik kon nu niets doen en genoot van zijn stootte en kreunde de hele tijd zijn naam. 'Jij bent veel beter dan Kurt' kreunde ik hard en verlangend naar meer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Tot morgen,' glimlachte ik naar haar waarna ik haar kamer uit liep. Het was echt heel gezellig om zo te praten met haar. Ik was zeker blij dat ik haar had ontmoet. Ik liep verder door het gebouw en rook ineens iets vreemdst, alsof er iets aangebrand was.

    Jayden Ian Archibald

    'Weet ik,' kreunde ik uit, zelfs tijdens de seks was ik arrogant. Mijn hand gleed naar zijn geslachtsdeel en ik begon hem nu af te trekken en stootte iets harder in hem en kreunde nu ook zijn naam. Na iedere stoot kreunde ik van genot.

    Kurt Hummel

    Ik opende mijn ogen weer toen ik mijn naam hoorde en voelde me echt bar slecht. Mijn ogen prikten vreselijk van het huilen en waren zonder twijfel rood. Mijn onderlip trilde alleen maar, ik was nog nooit zo gebroken geweest dat ik uit ellende gewoon niet meer kon huilen. Ik trok mijn knieën op tot mijn kin en sloeg mij armen er om heen. Ik voelde me echt vergeten en onbelangrijk. Het bekende gevoel wat ik altijd had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Toen hij weg was ging ik lekker liggen. Na een tijdje kwam er rook onder de deuren uit en verbaasd ga ik rechtzitten. Ineens slaan de vonken mijn kamer in. Verstrijfd van schrik blijf ik zitten terwijl ik minder zuurstof krijg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik zag ineens veel meer rook verschijnen, er was dus toch brand? Ik keek even verschrikt om me heen. Rachel en Emily! Ging er meteen door me heen, ik rukte een brandblusser van de muur en rende naar haar kamer toe. Ik zag inmiddels dat het vuur zich daar al verspreid had. Snel begon ik het te blussen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ineens dacht ik aan Emmily zei mocht niet dood.
    ER begon zich een waas te vormen voor mijn ogen en ik zag datg Emily ook begon te hoesten.
    Vaag merkte ik dat iemand mijn kamer in kwam en begon te blussen. Toen er een klein stukje vrij was pakte ik Emilyy en schoof haar richting de persoon toe "red haar" kwam er peipend uit mijn mond. De boel begon te draaien en al snel werd alles zwart


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voelde zijn hand naar mijn geslachtsdeel glijden en hij begon me nu af te trekken, waardoor ik kreunde van genot en ik voelde dat hij iets harder in mij stootte. Een overweldigende gevoel kwam in mijn onderbuik en er kwamen vlagen van genot. Ik kreunde het uit en begon mee te bewegen op zijn ritme.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    Ik pakte snel Emily en begon ook te hoesten. Maar ik zou niet weggaan zonder Rachel. Ik trok snel alles uit en legde Emily weer in bed. Ik haalde de rem van de wielen van het bed af en duwde met al mijn kracht het bed vooruit. Het ging steeds sneller en gemakkelijker en met al mijn gewicht duwde ik het bed vooruit. Toen we ver van de brand af waren tilde ik Rachel op en hield ik Emily in mijn andere arm. Het ging heel erg moeizaam maar toch lukte het. Na een tijdje waren we buiten en hapte ik nu ook naar lucht. Ik ging uitgeput op de grond zitten en legde Rachel bij me neer, maar wel dat haar hoofd op mijn schoot lag en hield Emily vast.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jayden Ian Archibald

    Ik kreunde harder omdat Blaine nu mee bewoog op mijn ritme, ik begon te hijgen en te kreunen uit genot. Ik begon hem harder af te trekken en hield met mijn andere hand zijn heup vast, zodat ik steun had. Ik voelde dat ik al snel klaar zou komen, en dat het niet lang zou duren.

    Kurt Hummel

    Ik werd langzaam helemaal gek van alles, vanalles spookte nu door mijn hoofd. Ik was Blaine nu echt kwijt, ik liet me meeslepen door een fantasie. De pijnlijke werkelijkheid was nu voor me. Ik wist diep in mijn hart vanaf het begin al dat het zo zou eindigen. Ik zou achter blijven met een gebroken hart terwijl Blaine alweer een ander had. Ik voelde me onbelangrijk, vergeten, niets. Ik kon beter gewoon verdwijnen. Er was niemand die me zou missen, op mijn vader na dan. Ik kwelde alleen mezelf hiermee, om te blijven kijken en luisteren. Ik wilde dat ik sterk genoeg was om simpelweg gewoon weg te lopen. Maar dat kon ik niet. Ik had geen idee hoelang dit nu al bezig was, voor mijn gevoel leek het wel uren te duren. Uren van marteling. Ik had het op één of andere manier vreselijk koud en verstopte mijn handen in mijn mouwen, om ze tegen de kou te beschermen. Waarom deed Blaine dit? We waren toch gelukkig samen? Ik was zo boos, maar iet alleen op hem. Op alles en iedereen, de hele wereld en het hele universum. Ik geloofde niet in god, maar steeds vaker begon ik te geloven dat er iemand daar boven was die een hekel aan me had en me telkens wilde straffen. Telkens weer die valse beloftes, ik werd er gek van. Iedereen beloofde om me niet alleen te laten, maar hier zat ik dan in mijn eentje te luisteren hoe mijn verloofde vreemd ging. Blijkbaar was er voor elke belofte een prijs om te betalen en ging dat altijd ten kosten van mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij begin me harder af te trekken en ik kreunde met hem mee van genot. Ik voerde het tempo iets op voor hem en ik voelde een nog overweldigende gevoel. De vlagen van genot kwamen nu heviger en sneller. Ik kreunde het uit en voordat ik het besefde kwam ik kreundend en schokkend klaar en hijgde het uit. Ik bewoog nog steeds even hard om hem ook klaar te laten komen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    Ik voelde dat ik klaar kwam en ging snel uit Blaine en draaide hem om en kwam klaar op zijn buik, waarna ik weer op hem ging liggen om uit te hijgen. 'Jij bent echt geweldig in bed, Blaine.' hijgde ik waarna ik even mijn ogen sloot om bij te komen.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte zachtjes toen ze klaar waren en luisterde aandachtig omdat ik geen woord wilde missen. Ik vermoedde echt dat ik vroeg of laat een zenuwinzinking zou hebben gekregen als het nog langer geduurd had.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 14:10 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.