• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga slapen, moet morgen voor het eerst weer echt naar school -.- Slaaplekker (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [succes]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Thanks ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik rol mijn ogen en wacht tot we geland zijn. Dan maak ik ons los en sta op. Ik verstrengel onze handen en loop het vliegtuig uit. Ik loop naar de bagageband en haal onze koffers eraf. 'Nu op naar onze taxi.' lach ik.


    Leslie Day
    Jake verstrengelt onze vingers en we lopen het vliegtuig uit. We gaan langs de bagageband en Jake pakt onze koffers eraf. Ik glimlach naar hem en dit keer neem ik wel mijn eigen koffer om mee te nemen naar de taxi. Eenmaal bij de taxi gaan de koffers in de auto en stappen Jake en ik in. Ik zit naast hem en leun tegen hem aan met een glimlach op mijn gezicht. 'Weet je dat ik niet eens weet waar we precies naar toe gaan?' zeg ik dan lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    b]Alladin = TheMarauders[/b


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {@Roos. Ik heb nog wel een personage voor je om te meeten? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    Ik haal mijn schouders op. 'Hoe kan je verwachten dat ik je vertrouw? Ik ken je helemaal niet. Behalve dat we 4 dingen gelijk hebben. We zijn magiers en we houden van leraren pesten, spijbelen & Harry Potter.'


    Ryan

    'Geen idee, ik heb nou eenmaal de rare gewoonte om vreemde mensen te vertrouwen' Zeg ik met een lichte grijns iets in de trant van eerst doen en dan pas denken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellie, waar is de laatste reactie van Damon? c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ehmm.. Ik zoek wel even..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik keek hem aan, en glimlachte zwakjes. Ik omhelsde hem en leunde met mijn hoofd op zijn schouder. Ik keek een beetje voor me uit. Ik zat in de problemen nu, dat was in ieder geval één ding dat zeker was.


    Damon
    Hmm.. Dat was in iedergeval een betere reactie dan dat ik had verwacht, ik verwachte meer dat ze zou zeggen dat ik hier moest blijven of iets dergelijks. Ze lag haar hooft op mijn schouder waarbij ik op mijn beurt mijn hand over haar heensloeg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik wist dat Damon nogal.. koppig was. Protesteren zou geen zin hebben, al zag ik het niet zitten dat hij zichzelf weer in gevaar ging brengen. Ik zuchtte zachtjes. ''Hij komt overal waar ik kom..'' mompelde ik, en beet op mijn onderlip. Ik zat als een rat in de val, er was gewoon geen ontkomen aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Voor mij geld hetzelfde, ik kom overal waar jij komt' Zeg ik waarna ik mijn hand van haar schouder haal en tegen de muur leun.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Dus ik ben vreemd?' lach ik en ga weer zitten op de grond. Ik besluit het nu wat kleiner te proberen. Ik pak een twijgje van de grond en denk aan een kleine oppervlakte een paar cm van de grond. Ik prevel de woorden weer en leg het twijgje op de plaats waar het oppervlak zich zo moeten bevinden. Het blijft 2 seconden liggen maar zakt er dan weer door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Je bent een heks, die zijn sowiezo vreemt, je kunt niet zeggen dat jij mij niet vreemt vind' Zeg ik grijnzend waarna ik kijk hoe het twijgje ongeveer 2 seconden blijft liggen en dan op de grond zakt. 'Dat was teminste iets'


    Don't be like the rest of them, darling

    [naar wie kan Mary toe gaan?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel