• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ben er weer!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hey]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    'Ik wel even weg van alles... en van Kate die ons blijkbaar bespioneert.' zeg ik 'En jij? Als je niet meer wil kunnen we nog terug gaan hoor?'


    Leslie Day
    'Kate?' vraag ik dan verbaasd. 'Wanneer was ze er?' ik kijk hem vragend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    Ik haal mijn schouders op. 'Hoe kan je verwachten dat ik je vertrouw? Ik ken je helemaal niet. Behalve dat we 4 dingen gelijk hebben. We zijn magiers en we houden van leraren pesten, spijbelen & Harry Potter.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Daarnet toen ik even naar buiten liep. Ze houd ons blijkbaar op school in de gaten.' zeg ik en zet de bagage op de bagageband. Samen met Leslie loop ik dan naar het vliegtuig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even naast me naar Jake. We lopen richting het vliegtuig. 'Weet ze wat er is gebeurd?' vraag ik zacht. En dan kijk ik voor me uit om mezelf te blijven focussen. Het leuk hebben met Jake. En net te doen alsof die situatie met Nick me niets doet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik weet niet van wanneer ze is beginnen spioneren.' mompel ik ' Dus ik weet het niet.' Op één of andere manier staan we plots al in het vliegtuig en mogen we gaan zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet ik nog ergens op reageren?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    We kunnen plaatsnemen en ik ga zitten. Ik knik naar hem. 'Was ze kwaad op je?' vraag ik dan. Aan de hand daarvan zou ik wel kunnen weten of ze het wist of niet. Hoewel ze om meerdere dingen kwaad kan zijn. Net zoals ik. Ik kijk even naar Jake. 'Denk jij dat dit toeval is, dat Nick hier is?' floep ik er dan uit. Ik wil helemaal niet over Nick praten, maar die vraag zat me dwars.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik vind dit alles teveel om af te doen als bad luck. Ashley dan Nick.' Ik zucht en denk na. 'Ik wil eigenlijk niet denken dat hij met opzet hier is. Misschien wil hij je terug en dan kan ik het wel schudden.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik weet niet.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Volgens mij wel :3 met Lily op Damon]

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake. Hi zegt dat hij het dan wel kan schudden. 'Hoe bedoel je?' vraag ik dan zacht. 'Hoe bedoel je dat jij het dan wel kan schudden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Gewoon. Nick was je eerste liefde.' mompel ik en kijk uit het raampje. Mijn vingers friemelen wat aan de veiligheidsriem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik en kijk naar beneden. 'Ja, ja dat klopt. Hij was mijn eerste liefde.' ik ga er niet over liegen tegen Jake... Over dat gedeelte tenminste niet. 'Jij bent mijn nieuwe liefde.' Nick heeft al mijn liefde voor hem uit me geslagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar onzeker aan. 'Zeker? Ik ben gewoon bang dat als Nick lief tegen je gaat doen je me gaat laten vallen.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'