• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    Lily
    Ik veegde ruw een verdwaalde traan weg. Het idee dat we allebei gingen stierven stond me niet echt aan, maar het amulet geven vertikte ik. Het is het enige wat ik nog van mijn oma heb, en volgens mij kon het veel meer dan dat ik wist.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mary Londen Hunting
    Ik schuif de kap van mijn mantel af en stap naar binnen. Ik kijk om me heen. Mijn donkere, lichtkrullende haar hangt voor mijn ogen, ik wil niet opvallen. Misschien doe ik dat wel door mijn rode cape. Snel loop ik door de gangen en doe mijn cape af en houd hem in mijn handen. Weer sla ik een hoek om en zie dan iemand staan. Met een paar stappen ben ik bij hem, totaal geen idee van wie of wat hij is.
    'Dag.' zeg ik niet kwaad, niet vriendelijk. 'Ik ben hier net binnen gekomen. Weet jij of ik me ergens moet melden?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nick || Demon

    Ik kijk om als iemand tegen me praat, 'Ehmm.. Mischien kun je de resepsie proberen verder kan ik je ook niet helpen aangezien ik hier net ben' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik lach. 'Wat is er? Vergeten te zwemmen?' vraag ik onschuldig maar de pretlichtjes in mijn ogen verraden me al.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    Ik drukte me van de muur af om vervolgens naar haar gezicht te kijken waar weer een verdwaalde traan over heen rolde die ik met mijn duim zacht van haar gezicht veegde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mary Londen Hunting

    'Aha.' zeg ik en veeg een lok uit mijn oog. 'Nouja dat doe ik zo wel.' Ik kijk om me heen. 'Was je ergens naar op weg? Want dan ga ik weg hoor, dan zal ik je niet tot last zijn.' Het bevalt me niet, de stilte hier. Ik weet niet waarom, het geeft een gespannen sfeer waar ik niet goed tegen kan. Ik kijk naar de jongen. Zou ik hem kunnen vertrouwen? Of juist totaal niet?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ryan

    'Erg grappig' Zeg ik grijnzend waarna ik een golf water in haar gezicht duw om vervolgens mijn greep op haar hand los te laten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick || Demon

    'Nee, ik was gewoon aan het rondkijken om vervolgens mischien mijn kamer op te zoeken of iets dergelijks.' Zeg ik schouderophalend. 'Dus je stoort niet echt maar ik zal je niet tegenhouden als je weg wilt'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet eten.. Tot zo :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik lach 'Zo ben ik.' grinnik ik en duw haar dan weer onder. Ik lach en zwem vlug weg. Ik weet niet of hij zo'n wraaktype is of niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mary Hunting || Engel
    Ik snuif schamper. 'Je moest eens proberen.' Ik wrijf even over mijn gezicht en kijk een beetje verveelt voor me uit. 'Ken je hier mensen?' vraag ik uiteindelijk maar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    WillNotLearn schreef:
    Damon

    Ik drukte me van de muur af om vervolgens naar haar gezicht te kijken waar weer een verdwaalde traan over heen rolde die ik met mijn duim zacht van haar gezicht veegde.

    Lily
    Ik voelde hoe hij een traan wegveegde, en van binnen vervloekte ik mezelf. Huilen was een teken van zwakte, ik wou het niet.
    Omdat ik niet wou dat hij me zag huilen omhelsde ik hem maar, en begroef mijn gezicht in het kuiltje van zijn nek. Zijn shirt werd langzaam vochtig van de tranen, maar ik had het niet echt in de gaten.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 12:28 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nick || Demon

    'Mischien doe ik dat nog wel eens' Andwoord ik, 'Nee, ik ken hier verder niemand omdat ik hier net ben.' Voeg ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    Ik lach 'Zo ben ik.' grinnik ik en duw haar dan weer onder. Ik lach en zwem vlug weg. Ik weet niet of hij zo'n wraaktype is of niet.


    {Ryan is een meisje geworden blijkbaar XD}

    Ryan

    Ik kon net ademhalen voordat ze me onderwater duwde en kan net haar voet vastpakken om haar onderwater te trekken terwijl ze zwemt.


    Don't be like the rest of them, darling

    [oeps xd]

    Sarah Dillens
    Ik proest het water weer uit als ik boven kom en vergeet even te bewegen waardoor ik weer onder ga. Ik klem me even aan hem vast. 'Wil je me verdrinken of zo?' zeg ik lachend. 'Gaat niet werken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'