• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sarah Dilles
    'Damn, het lijkt me wel gaaf.' mopper ik. 'Dus wat kan je me nog meer leren?' vraag ik hem en laat mijn hoofd tegen de boom leunen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    Lily
    Ik haalde gefrustreerd een hand door mijn haren. ''Damon, doe nou niet..'' zuchtte ik hopeloos, en wendde mijn blik af. ''Het heeft geen zin.''


    Damon

    'wat fijn dat jij dat ook doorhebt' Zeg ik grijnzend waarna ik mijn alweer vergeten appel pak en daar een hap uit neem om vervolgens het klokhuis in de prullebak aan de andere kant van het lokaal te gooien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik rolde met mijn ogen. ''Het heeft geen zin om te vluchten,'' verduidelijkte ik mijn zin. Ik zuchtte. ''Hij vermoord ons allebei,'' mompelde ik verslagen, en liet me weer op de grond zakken. Met mijn rug leunde ik tegen de muur, en terwijl ik mijn knieën optrok keek ik maar een beetje voor me uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ryan

    'Vuur lukt niet echt maar water wel deels' Opperde ik waarna ik de blaadjes weer op de grond liet zakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik knik. 'Ik heb even genoeg van spreuken.' zeg ik en sta recht. Ik steek hem mijn hand uit om hem recht te trekken. 'Kunnen we niet gaan zwemmen of zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Volgens mij is er ergens een meertje in het bos' Andwoord ik met een lichte glimlach waarna ik opsta, 'Daar zouden we kunnen zwemmen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Lily
    Ik rolde met mijn ogen. ''Het heeft geen zin om te vluchten,'' verduidelijkte ik mijn zin. Ik zuchtte. ''Hij vermoord ons allebei,'' mompelde ik verslagen, en liet me weer op de grond zakken. Met mijn rug leunde ik tegen de muur, en terwijl ik mijn knieën optrok keek ik maar een beetje voor me uit.


    Damon

    'En ik heb geen zin om te blijven wachten tot hij jouw vermoord' Breng ik er tegenin, ze wist dat dit geen zin had alleen wouw ze het niet toegeven.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik grijns en zeg vrolijk 'Oke, toon me de weg.' maar dan doe ik iets anders. Ik spring op Ryans rug. 'Yu paartje.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Ik dacht dat jij me niet vertrouwde? Dat lijkt nu namelijk niet meer zo' Zeg ik grijnzend waarna ik haar handen en voeten van me losmaakte zodat ze weer op de grond stond en haar vervolgens aan haar hand mee naar het meer trok.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Wat wil je dán doen? Toekijken hoe hij me vermoord? Dankjewel,'' mompelde ik met een opgetrokken wenkbrauw, en sloeg mijn armen rond mijn knieën.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sarah Dillens
    'Ik moet je niet vertrouwen als ik je als paard gebruik.' opper ik lachend en kijk dan bewonderend naar het meer. 'Oke dit is zoveel keer beter dan een zwembad.' lach ik en doe mijn kleren uit tot op mijn ondergoed. Ik laat zijn hand los en ren naar het water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Als je iemand niet vertrouwt ga je niet zomaar op zijn rug zitten' Breng ik er grijnzend tegenin waarna ik mijn shirt over mijn hooft trek en aangezien ik een korte broek aan heb gewoon naar het water loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik denk daar even over na 'Oke misschien vertrouw ik je een beetje.' glimlach ik toegeeflijk 'Anders was ik ook niet mee met je gegaan naar het bos.' zeg ik en laat me wat drijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Hmm.. Daar kan ik mee leven' Zeg ik grijnzend waarna ik verder het water in loop en vervolgens kopje onder ga om mijn haar nat te maken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Lily
    ''Wat wil je dán doen? Toekijken hoe hij me vermoord? Dankjewel,'' mompelde ik met een opgetrokken wenkbrauw, en sloeg mijn armen rond mijn knieën.


    Damon

    'Hem proberen te vermoorden voordat hij dat doet?' Opperde ik alleen had ik geen idee waar ik ooit een sterrenschot moest vinden.


    Don't be like the rest of them, darling