• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    nvm

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:34 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily
    ''Ben je doof?'' siste ik toen.
    ''Zelfs ík krijg hem niet dood, en dat zegt wat,'' zei ik.
    ''Hij is drie keer zo oud als jou, Damon.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sarah Dillens
    'I'm still alive but I'm barely breathing Just prayin' to a god that I don't believe in Cos I got time while she got freedom Cos when a heart breaks no it don't break even' zing ik zachtjes als hij ondergaat. Breakeven is één van mijn lievelingsliedjes. Ik zucht en zwem dan weg. Ik verstop me tussen de planten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    'En ik blijf niet braaf zitten wachten tot hij jouw vermoord' Siste ik terug, 'Snap je niet dat ik je niet nog een keer kwijt wil? Net als je er weer bent?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik sloeg mijn ogen neer.
    ''Maar hij- ..ik-'' stamelde ik, en voelde mijn ogen vochtig worden. Ik kwam toch niet uit mijn woorden, dus besloot ik mijn zin ook niet af te maken. Deed ik zo wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    Zuchtend liet ik mijn hooft tegen de muur zakken, ik had geen zin om te zitten wachten en ik wilde al helemaal niets tegen dit alles kunnen doen, ik wilde niet niets doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik veegde ruw een verdwaalde traan weg. Het idee dat we allebei gingen stierven stond me niet echt aan, maar het amulet geven vertikte ik. Het is het enige wat ik nog van mijn oma heb, en volgens mij kon het veel meer dan dat ik wist.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    'I'm still alive but I'm barely breathing Just prayin' to a god that I don't believe in Cos I got time while she got freedom Cos when a heart breaks no it don't break even' zing ik zachtjes als hij ondergaat. Breakeven is één van mijn lievelingsliedjes. Ik zucht en zwem dan weg. Ik verstop me tussen de planten.


    Ryan

    'Serieus? Verstoppertje?' Riep ik grijnzend toen ik bovenwater kwam en haar nergens meer zag, zo moeilijk was het niet als je je goed consentreren kun je de heksen en tovenaars van de mensen schijden en zo kun je ze ook vinden.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake verstrengelt onze vingers en we lopen het vliegtuig uit. We gaan langs de bagageband en Jake pakt onze koffers eraf. Ik glimlach naar hem en dit keer neem ik wel mijn eigen koffer om mee te nemen naar de taxi. Eenmaal bij de taxi gaan de koffers in de auto en stappen Jake en ik in. Ik zit naast hem en leun tegen hem aan met een glimlach op mijn gezicht. 'Weet je dat ik niet eens weet waar we precies naar toe gaan?' zeg ik dan lachend.


    Jake Sadler
    'Dat zie je zo wel.' glimlach ik en zwijg dan. 'We zijn er bijna, we zijn er bijna maar nog niet helemaal.' zing ik lachend. Ik teken wat op Leslie's arm met mijn vingers en kijk uit het raam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sarah Dillens
    Ik grinnik zachtjes maar blijf tussen de planten. Ik vraag me af hoe lang het zal duren voor hij doorheeft dat hij me kan voelen. Vreemde wezens zoals demonen, engelen en heksen en tovenaars hebben een andere warmte afdruk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Je weet dat ik weet waar je bent of moet ik je ook nog gaan halen?' Vraag ik waarna ik zonder op een andwoord te wachten naar haar toe zwem of in iedergeval naar de planten waar ze zich tussen verstopt heeft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik duik vlug onder als hij door de bladeren zoekt. Misschien moet ik een bubbelspreuk doen. Sommige spreuken uit Harry Potter zijn echt maar dat zijn er maar weinig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    Ik zucht als ze waarschijnlijk onderwater gedoken is maar blijf waar ik ben en wacht nog even met zoeken, zo lang kon ze het onderwater toch niet uithouden als ze als geen toverspreuk had uitgesproken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik voel mijn keel branden als teken dat ik lucht nodig heb maar besluit eerst Ryan onder te trekken. Ik pak zijn been vast, trek hem naar beneden en zwem vlug naar boven om naar adem te happen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    Shit, ik kom zo snel mogelijk weer bovenwater en zie haar nog net en pak haar hand vast zodat ze niet meer onderwater kan komen.


    Don't be like the rest of them, darling