• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake leidt me mee naar buiten en we komen langs de receptie. Ik wil net Jake antwoorden als ik als versteend blijf staan. 'Nee,' mompel ik zacht. Dit is onmogelijk. Ik staar naar mijn grootste nachtmerrie. Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    'Herhaal dat nog eens als een er boomstam op je kop valt.' mompel ik en haal dan mijn schouders op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Wat is er?' vraag ik haar bezorgd als ze 'Nee' mompelt. Ik volg haar blik die stopt bij een jongen; 'Wie is dat Les?' vraag ik haar en trek haar een beetje achter me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik staar nog steeds naar hem. Naar Nick. Jake vraagt aan me wie dat is en trekt me een beetje achter zich. Ik ben niet in staat om antwoord te geven en kan alleen maar met grote ogen kijken. 'Nick.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hmm.. Daar denk ik dan wel overna, en daarbij ben ik waarschijnlijk slimgenoeg om een boomstam op mijn kop zien te vallen en ik vervolgens weg kan duiken' Zeg ik waarna ik haar aan haar hand naar het bos trek.

    Nick

    'Alsjeblieft Nick' Zei de vrouw waarna ze me een rooster en een kamersleutel overhandigde en ik consentreerde me vervolgens onopgemerkt op de twee mensen een eindje van me vandaan en hoorde leslie en een andere jongen. Ik schoof de tas verder over mijn schouder om me vervolgens om te draaien en langs hun de trap op te lopen een gang in.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Ja dat is wel waar.' glimlach ik lachend en loop mee met hem tot we diep in het bos zijn. 'Tof, je bent toch geen pedo he?' vraag ik nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik staar even naar de jongen en trek Leslie mee naar buiten. 'Nu ben ik helemaal blij dat we hier weg gaan.' zeg ik en gooi de tassen in de taxi. 'Les gaat het wel? Hij kan je niets doen nu.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Echt serieus? Volgens mij ben ik ongeveer evenoud als jouw en daarbij nee' Zeg ik grijnzend, 'Maar je kan nogaltijd vluchten als je me niet vertrouwt' Zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick loopt in onze richting en een rilling trekt door me heen. Hij is nog steeds zoals hij er al altijd uit heeft gezien. Alleen val ik dit keer niet voor zijn uiterlijk. Hoewel hij nog steeds onweerstaanbaar knap voor me is. Jake trekt me mee naar buiten. Jake gooit de tassen in de taxi en ik kijk achterom naar de school. Is dit toeval? 'Laten we gaan,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    Ik kijk hem bedenkelijk aan. 'Oke, ik besluit je te vertrouwen.' grinnik ik en ga in kleermakerzit op de grond zitten.

    Jake Sadler
    Ik knik en laat haar instappen. 'Naar het vliegtuig.' zeg ik en de chauffeur knikt. Ik trek Leslie tegen me aan. 'Was dat de Nick?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Mooizo' Zeg ik grijnzend, 'Al mag je nogsteeds weg rennen, al wist ik niet dat ik zo eng was' Zeg ik grinnikend waarna ik een eindje van haar af tegen een boom ga zitten. 'Wat kun je allemaal al?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij trekt me tegen zich aan en ik knik op zijn vraag. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan. 'Ik snap het niet,' mompel ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    Ik strijk wat haar achter mijn oor en kijk naar de grond. 'Voorwerpen laten zweven, kleine dingen laten ontploffen, kleine spreukjes voor amuletten en dat is alles eigenlijk. Ik ken niemand anders die heks is of tovenaar dus het meeste heb ik met toeval ontdekt.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan

    'Hmm.. Ik heb het meeste geleert van mijn moeder alleen is die een paar jaar geleden overleden' zeg ik eigelijk zonder te weten waarom, 'Wat wil je graag leren?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Hoe deed je dat? Iets onzichtbaars zoals die muur in de kamer plaatsen?' vraag ik hem dan maar en kijk hem nieuwsgierig aan.

    Jake Sadler
    'Ik laat hem je geen pijn doen Les.' zeg ik en wrijf over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'