• Hoi!

    Ik heb over een tijdje een feestje van mijn verjaardag en die van een vriend,
    Maar ik heb geen idee wat ik aan kan doen... Ik vind het wel leuk om een beetje op te vallen, aangezien het 'mijn' feestje is. Maar niet op een verkeerde manier zeg maar haha.
    Heeft iemand een idee? (:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    In wat opvallen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    In wat opvallen?

    Kleding. Lol


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Haha oke ik snapte het niet(:
    Ehm ik heb echt geen idee, sorry


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dan zeg je tegen iedereen dat het thema 'zwerver' is, en dan moet jij in een roze glitterjurk lopen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naakt! Kleding is zo mainstream.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Naakt! Kleding is zo mainstream.
    HAHAHAHA!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik weet niet wat je allemaal in je kast hebt hangen, hea. (; Blijf wel een beetje bij jezelf.


    ars moriendi

    Doe een thema feest? Dat iedereen in een bepaalde kleur moet komen, zoals blauw met zwart of wit en rood of groen en geel.
    Of je kan een onderwerp kiezen, zoals dat iedereen in Harry Potter stijl moet komen, of romeinse stijl, the 70's, of in safari thema ;)


    Ook kan je zorgen voor leuke dingen die je gaat doen, dansen, spelletjes, filmpje kijken, allemaal uit eten, de stad in, bowlen, lasergamen, karten, painball etc.

    Succes en veel plezier met je feestje :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet niet hoe uitgebreid jou kleding kast is. Neem iets dat vloekt, dan val je op.


    Life is full of fake people

    Doe dat iedereen als een bekend iemand moet komen :Y) Dus van personages uit films, tot disneysterren tot gewoon beroemdheden :Y)
    En dan ga jij speciale kleding huren bij zo'n zaak.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zeg dat iedereen verkleed moet komen, en dan ga jij als enige in een jogginbroek en oversiced tshirt. ;p

    Lilia schreef:
    Zeg dat iedereen verkleed moet komen, en dan ga jij als enige in een jogginbroek en oversiced tshirt. ;p
    dan ben je verkleed als gabbertje=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lancaster schreef:
    Dan zeg je tegen iedereen dat het thema 'zwerver' is, en dan moet jij in een roze glitterjurk lopen :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Audacity schreef:
    Naakt! Kleding is zo mainstream.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn vriendin had als thema zwart-wit en dan ging zij zelf in een roze jurk. (:


    You are beautiful, you are love.