• Ik heb een paar kleine foutjes op Quizlet gevonden (sommige door wat andere users op topics melden). Ik kan nu even niet op alles komen, maar ik zal deze lijst wel updaten als ik er op kom.


    Klacht 7:
    Tags
    De tags bij quizzen doen het niet. Er staat steeds 'tags zijn tijdelijk niet beschikbaar...' terwijl je deze wel kan invoegen bij het ontwerpen van je quiz.

    Klacht 11:
    Statistieken co-auteur
    Als je co-auteur bent van een story, worden de hoofdstukjes die online komen te staan níet bij de co-auteur's statistieken opgeteld, maar wel bij degene waar de story staat.

    Klacht 12:
    Foto story bij co-auteurs
    Je kan als co-auteur de foto's van een hoofdstuk niet aanpassen of er ook geen bijvoegen als je dat vergeten was.

    Klacht 13:
    Lange namen
    Lange usernames lopen opnieuw door de tekst indien diegene een reactie post.

    Klacht 14:
    Statistieken quiz
    Bij lange uitkomsten, loop de statistieken-balk door.

    Klacht 15:
    '
    Als je in de titel van een hoofdstuk een ' hebt staan (bv. I'll...) dan komt er altijd een / bij te staan.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:27 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik zit ook op Chrome, maar ik heb nergens last van. Raar.
    Ik ben nu net op enkele proxy geweest en bij de ene is het afgekapt en bij de andere niet. Vreemde shit hier. Haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb nog een mini-klacht:
    Als je in de titel van een hoofdstuk een ' hebt staan (bv. I'll...) dan komt er altijd een / bij te staan. Weet niet juist meer of het ervoor of erachter is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Ik heb nog een mini-klacht:
    Als je in de titel van een hoofdstuk een ' hebt staan (bv. I'll...) dan komt er altijd een / bij te staan. Weet niet juist meer of het ervoor of erachter is.
    Dat heb je bij quizuitkomsten zeker?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat heb je bij quizuitkomsten zeker?

    Bij quizvragen vroeger ook. Weet niet of dit al opgelost is

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat heb je bij quizuitkomsten zeker?


    Daar heb ik het nog niet opgemerkt; ik had het over de PB's die je krijgt bij een nieuw hoofdstuk van een story.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mosby schreef:
    (...)
    Bij quizvragen vroeger ook. Weet niet of dit al opgelost is
    Bij vragen niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scientia schreef:
    (...)

    Daar heb ik het nog niet opgemerkt; ik had het over de PB's die je krijgt bij een nieuw hoofdstuk van een story.
    Oh juist, daar heb je dat ook. Ik zal het plaatsen. Eerst even zoeken of ie dat nog bij de uitkomsten doet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?