• Ik lees graag fantasy story's en hoop dat jullie er een aantal hebben!


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Alleen met onbekende personen, of ook fanfic? Want HP fanfic is eigenlijk altijd fantasy...

    Anyway, je zou misschien Dancing in the Moonlight een keer kunnen proberen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef :
    Alleen met onbekende personen, of ook fanfic? Want HP fanfic is eigenlijk altijd fantasy...

    Anyway, je zou misschien Dancing in the Moonlight een keer kunnen proberen. ^^


    Maakt niet zoveel uit vind ik, maar ik hoop niet dat ik voor de HP fanfictions HP gezien moet hebben, want dat heb ik namelijk niet! :$


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Twinkle, Twinkle Little Star.

    Een verhaal, hij is pas begonnen. Het gaat over HP THG LotR Twi^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    xforever schreef:
    (...)

    Maakt niet zoveel uit vind ik, maar ik hoop niet dat ik voor de HP fanfictions HP gezien moet hebben, want dat heb ik namelijk niet! :$


    Als je een fanfic ergens van wilt lezen is het meestal wel handig om de boeken gelezen te hebben of de film/serie gezien te hebben, anders heb je geen flauw idee waar het over gaat. Geen HP fanfics dus, haha. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef :
    Als je een fanfic ergens van wilt lezen is het meestal wel handig om de boeken gelezen te hebben of de film/serie gezien te hebben, anders heb je geen flauw idee waar het over gaat. Geen HP fanfics dus, haha.

    haha ik ga het gewoon proberen als die er worden neergezet! :D Als ik het niet begrijp lees ik gewoon niet verder! :)


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    xforever schreef:
    (...)
    haha ik ga het gewoon proberen als die er worden neergezet! :D Als ik het niet begrijp lees ik gewoon niet verder! :)


    Dat kan... Of je zou natuurlijk gewoon Harry Potter kunnen gaan lezen. Als je dat nog nooit hebt gedaan, is het in ieder geval een enorme aanrader. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef :
    Dat kan... Of je zou natuurlijk gewoon Harry Potter kunnen gaan lezen. Als je dat nog nooit hebt gedaan, is het in ieder geval een enorme aanrader. :'D

    haha, ik weet het niet. HP lijkt me niet zo leuk op één of andere manier. Maar dan ga ik de film kijken i.p.v het boek, dat is sneller ^^ Is de film net zo leuk als het boek?


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    xforever schreef:
    (...)
    haha, ik weet het niet. HP lijkt me niet zo leuk op één of andere manier. Maar dan ga ik de film kijken i.p.v het boek, dat is sneller ^^ Is de film net zo leuk als het boek?


    Eh, het zijn zeven boeken en acht films. En de films zijn wel heel erg leuk, maar de boeken nog veel beter. Geloof me, je mist echt iets als je HP niet eens een kans geeft, want het zijn geweldige boeken. Er is een reden dat er zo ongelofelijk veel fanfic voor bestaat. Ik zou je echt aanraden het op zijn minst eens te proberen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Eh, het zijn zeven boeken en acht films. En de films zijn wel heel erg leuk, maar de boeken nog veel beter. Geloof me, je mist echt iets als je HP niet eens een kans geeft, want het zijn geweldige boeken. Er is een reden dat er zo ongelofelijk veel fanfic voor bestaat. Ik zou je echt aanraden het op zijn minst eens te proberen. :'D

    Is goed dan ga ik het lezen.. maar ik ga niet de hele serie lezen, tenzij ik het leuk vind! ;D haha, dankjewel!


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    ik heb een fantasy verhaal, het heet Angel Warrior
    Ik heb geen idee hoe je een link naar een verhaal maakt, dus kun je dan naar mijn profiel.


    Hell is empty..al the devils are here

    No way back || Fred Weasley

    Mary zit haar hele leven al in een weeshuis. Ze kent geen ander leven. De andere kinderen pesten haar omdat ze ‘anders’ is. Soms gebeuren er dingen waar geen verklaring voor is. Iedereen noemt haar een freak en ze is dan ook blij als iemand interesse in haar toont. Een vrouw komt haar ophalen, maar eenmaal in haar nieuwe ‘thuis’ ziet ze dat er iets niet klopt.

    Er is geen weg meer terug.



    Wild ones ft. George Weasley
    Daphne Malfoy is een echte Slytherin Princess. Ze is rijk, slim, pureblood, knap én het tweelingzusje van Draco Malfoy. Ze kan elke jongen krijgen die ze wilt, maar niemand is goed genoeg. Ze heeft dan ook nog eens een grondige hekel aan een nieuwe leerkracht, Umbridge. Ze haalt verschillende streken uit. Door haar haat tegenover Umbridge, leert ze nieuwe mensen kennen. En dan wordt ze verliefd, op een bloedverrader nog wel. Dan volgt de keuze tussen familie en liefde.



    `Please don't tell Draco.´


    Bittersweet revenge • George Weasley
    Als het nimfendorp van Artemis wordt aangevallen, is ze als enige gevlucht. Al haar vrienden en familie komen om of worden gedwongen volgelingen te worden van Voldemort. Ze werd hard aangepakt door enkele deatheaters en half stervende ligt ze aan de rand van een bos. Als ze gevonden wordt door enkele leden van de Orde, krijgt ze dan ook de vraag mee te strijden met hun en zo haar familieleden en vrienden te bevrijden van Voldemort's dwang. Ze zegt meteen ja en komt zo in een hele nieuwe wereld terecht. Een wereld vol gevaar, maar ook liefde.




    `Come with me!´
    `I can't.´


    No spell needed • Fred Weasley
    There is no surprise more magical than the surprise of being loved



    Alexandra Montain was leerlinge op Beauxbatons, maar gaat - wegens verhuizing - nu naar Hogwarts. Daar komt haar ware identiteit bovendrijven. Macht heeft ze, maar zal ze het ook juist gebruiken?


    The pen is the tongue of the mind

    [Gaat over Twilight]



    Volturi

    Only pain can life change.
    And when you wake up, you have a new life.
    A new start.
    If vampire.
    With an army of vampires.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb net een nieuwe story, Pandora's box, maar dat is meer science fiction dan fantasy en het heeft een beetje een apocalyptic world idee.


    yeehh


    Wanneer Louis Tomlinson steeds vaker bezoek krijgt van een onbekende verschijning, denkt hij gek te worden. Steeds opnieuw duwt het meisje hem in levensgevaarlijke situaties en kan hij zichzelf maar net op tijd redden. Zijn hoofd begint door te draaien en hij weet niet wat hij kan doen om zichzelf te beschermen, tot hij haar ontmoet - de levende zij.



    Het is een verhaal over geesten, het bovennatuurlijke en het herstellen van de balans in de wereld. Het is geen verhaal met een typisch, gelukkig einde dat de meeste verhalen hebben. Dit is Disney niet, maar de harde realiteit tussen opgeven of vechten - dood gaan of leven.


    I can't fall asleep but I sure can dream