• Ik heb een paar kleine foutjes op Quizlet gevonden (sommige door wat andere users op topics melden). Ik kan nu even niet op alles komen, maar ik zal deze lijst wel updaten als ik er op kom.


    Klacht 7:
    Tags
    De tags bij quizzen doen het niet. Er staat steeds 'tags zijn tijdelijk niet beschikbaar...' terwijl je deze wel kan invoegen bij het ontwerpen van je quiz.

    Klacht 11:
    Statistieken co-auteur
    Als je co-auteur bent van een story, worden de hoofdstukjes die online komen te staan níet bij de co-auteur's statistieken opgeteld, maar wel bij degene waar de story staat.

    Klacht 12:
    Foto story bij co-auteurs
    Je kan als co-auteur de foto's van een hoofdstuk niet aanpassen of er ook geen bijvoegen als je dat vergeten was.

    Klacht 13:
    Lange namen
    Lange usernames lopen opnieuw door de tekst indien diegene een reactie post.

    Klacht 14:
    Statistieken quiz
    Bij lange uitkomsten, loop de statistieken-balk door.

    Klacht 15:
    '
    Als je in de titel van een hoofdstuk een ' hebt staan (bv. I'll...) dan komt er altijd een / bij te staan.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:27 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    koekjesbij schreef:
    tags bij quizzen werken niet? kan ook aan mij liggen
    Het staat er ook bij dat ze tijdelijk niet werken, maar ik zal het er opzetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mysteria schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd: dat zou ik niet eens willen. Dan gaan ze straks allemaal eenzelfde reactie quoten, omdat ze zelf te lui zijn om een reactie te plaatsen. Dan liever minder reacties en veel verschillende, dan een heleboel keer de éénzelfde reactie :Y)
    Bij GB ook niet btw.

    Nee ik bedoel niet andere reacties quoten, maar het kadertje gebruiken voor bijvoorbeeld een stukje uit het hoofdstuk oid. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Nee ik bedoel niet andere reacties quoten, maar het kadertje gebruiken voor bijvoorbeeld een stukje uit het hoofdstuk oid. :3

    O, ik lees verkeerd. :3
    Sorry :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Als je een story aan het lezen bent, komt er bij bezig met: "Quizlets zoeken."

    Klacht 6 is opgelost

    Klacht 7 is niet 1-2-3 opgelost, maar ik heb het op de to-do list gezet

    Klacht 8 is opgelost

    Klacht 9 is opgelost


    Dit is mijn signature...

    Invaesion schreef:
    Als je een story aan het lezen bent, komt er bij bezig met: "Quizlets zoeken."
    Ik zet het er bij. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rutger schreef:
    Klacht 6 is opgelost

    Klacht 7 is niet 1-2-3 opgelost, maar ik heb het op de to-do list gezet

    Klacht 8 is opgelost

    Klacht 9 is opgelost
    Mooi. Fijn dat je er zo snel tijd voor maakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik zet het er bij. (:

    Dat was ook al opgelost :)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat was ook al opgelost :)
    Kijk eens aan. (: Ik doe het meteen weg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik het hier kom melden, maar ik doe het toch maar eventjes (:

    Als je co-auteur bent van een story, worden de hoofdstukjes die online komen te staan níet bij de co-auteur's Statistieken opgeteld, maar wel bij degene waar de story staat.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 12:13 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik het hier kom melden, maar ik doe het toch maar eventjes (:

    -Als je co-auteur bent van een story, worden de hoofdstukjes die online komen te staan níet bij de co-auteur's Statistieken opgeteld, maar wel bij degene waar de story staat.

    -Als een co-auteur een hoofdstuk activeert komt er te staan dat het verhaal 0 hoofdstukken heeft en 0 woorden.
    Dat laatste is al opgelost.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tragically schreef:
    Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik het hier kom melden, maar ik doe het toch maar eventjes (:

    -Als je co-auteur bent van een story, worden de hoofdstukjes die online komen te staan níet bij de co-auteur's Statistieken opgeteld, maar wel bij degene waar de story staat.

    -Als een co-auteur een hoofdstuk activeert komt er te staan dat het verhaal 0 hoofdstukken heeft en 0 woorden.

    Die laatste is al opgelost door Rutger. Die eerste weet ik niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat laatste is al opgelost.

    Oke bedankt ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Oke bedankt ^^
    Ik heb de opgeloste zaken van de lijst gehaald omdat het anders zo druk wordt. Je andere 'klacht' heb ik op de lijst gezet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb ook nog een kleine klacht.
    Je kan als co-auteur de foto's van een hoofdstuk niet aanpassen of er ook geen bijvoegen als je dat vergeten was.

    Sorry als het al opgelost is ondertussen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.