• Ik heb een paar kleine foutjes op Quizlet gevonden (sommige door wat andere users op topics melden). Ik kan nu even niet op alles komen, maar ik zal deze lijst wel updaten als ik er op kom.


    Klacht 7:
    Tags
    De tags bij quizzen doen het niet. Er staat steeds 'tags zijn tijdelijk niet beschikbaar...' terwijl je deze wel kan invoegen bij het ontwerpen van je quiz.

    Klacht 11:
    Statistieken co-auteur
    Als je co-auteur bent van een story, worden de hoofdstukjes die online komen te staan níet bij de co-auteur's statistieken opgeteld, maar wel bij degene waar de story staat.

    Klacht 12:
    Foto story bij co-auteurs
    Je kan als co-auteur de foto's van een hoofdstuk niet aanpassen of er ook geen bijvoegen als je dat vergeten was.

    Klacht 13:
    Lange namen
    Lange usernames lopen opnieuw door de tekst indien diegene een reactie post.

    Klacht 14:
    Statistieken quiz
    Bij lange uitkomsten, loop de statistieken-balk door.

    Klacht 15:
    '
    Als je in de titel van een hoofdstuk een ' hebt staan (bv. I'll...) dan komt er altijd een / bij te staan.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:27 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vollmer schreef:
    Ik heb ook nog een kleine klacht.
    Je kan als co-auteur de foto's van een hoofdstuk niet aanpassen of er ook geen bijvoegen als je dat vergeten was.

    Sorry als het al opgelost is ondertussen.
    Ik dacht dat die in mijn suggestietopic stond, maar blijkbaar niet. Dit is voor zover ik weet nog niet opgelost, dus ik zal het er bij plaatsen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Er is nog iets bij quizzen die het niet doet. Bij lange uitkomsten, loop de balk door. Hier een voorbeeld. Klik


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Er is nog iets bij quizzen die het niet doet. Bij lange uitkomsten, loop de balk door. Hier een voorbeeld. Klik

    In het nieuwe design is het opgelost ;)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    In het nieuwe design is het opgelost ;)

    Ik ben benieuwd welke je nu uiteindelijk gaat kiezen. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb er nog wel één. Mijn spotlight teller staat op 7 terwijl ik de badge van 10 al heb. Hiervoor had ik er geloof ik dan ook 11.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb er nog wel één. Mijn spotlight teller staat op 7 terwijl ik de badge van 10 al heb. Hiervoor had ik er geloof ik dan ook 11.

    Dit heb ik ook maar dan met foto's en forum berichten.
    Ik heb geen badge voor 5 foto's terwijl ik er veel meer heb dan vijf en bij forum berichten heb ik de badge niet van 1 forum bericht. Maar zo erg is dat ook weer niet (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Als jullie badges missen, pb dan even een mod. Wij kunnen dat zo verhelpen.


    I am an idiot, I move.

    Memoria schreef:
    (...)
    Dit heb ik ook maar dan met foto's en forum berichten.
    Ik heb geen badge voor 5 foto's terwijl ik er veel meer heb dan vijf en bij forum berichten heb ik de badge niet van 1 forum bericht. Maar zo erg is dat ook weer niet (;

    Opgelost (:


    I am an idiot, I move.

    Rutger schreef:
    (...)
    In het nieuwe design is het opgelost ;)
    Oeeeeh nieuw design ... Ik ben benieuwd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alakay schreef:
    (...)
    Opgelost (:

    Bedankt(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Dit heb ik ook maar dan met foto's en forum berichten.
    Ik heb geen badge voor 5 foto's terwijl ik er veel meer heb dan vijf en bij forum berichten heb ik de badge niet van 1 forum bericht. Maar zo erg is dat ook weer niet (;


    Het is niet dat ik de badge niet heb, ik heb hem al gehaalt en gekregen. Daarna is hij ineens naar beneden gegaan bij mijn statestieken.


    Your make-up is terrible

    Oh en ik zie net dat persoonlijkheidskleuren bij de top 5 quizzen eveneens uit het kader loopt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Oh en ik zie net dat persoonlijkheidskleuren bij de top 5 quizzen eveneens uit het kader loopt.

    Heb ik geen last van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Heb ik geen last van.
    Vreemd. :/
    Bij mij staat de n er uit. Ik zit wel op chrome, geen idee of het verschil daar zit.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 11:42 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Vreemd. :/
    Bij mij staat de n er uit. Ik zit wel op chrome, geen idee of het verschil daar zit.

    Ik zit ook op Chrome, maar ik heb nergens last van. Raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.