• Dat ik gestopt ben met ballet. Ik ben nu zestien jaar en ben al totaal niet meer zo lenig, wat ik erg jammer vind. En daarom heb ik met mijn ouders besloten om vanaf het najaar opnieuw ballet te volgen ^^


    Olive

    Ahw, ik vind ballet zo vreselijk mooi om te zien! Succes met weer opnieuw beginnen (:


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Onika schreef:
    Ahw, ik vind ballet zo vreselijk mooi om te zien! Succes met weer opnieuw beginnen (:


    26 - 02 - '16

    Hihi dat wil ik zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Onika schreef:
    Ahw, ik vind ballet zo vreselijk mooi om te zien! Succes met weer opnieuw beginnen (:


    Tears are words the heart can't say.

    Pyromancer schreef:
    Hihi dat wil ik zien.


    Mocht ik in een hogere groep belanden en optredes doen, fan zal ik je wel uitnodigen :3


    Olive

    Wauw. Veel succes. Ik denk dat je zo weer lenig bent(:


    Food.

    Viviee schreef:
    (...)

    Mocht ik in een hogere groep belanden en optredes doen, fan zal ik je wel uitnodigen :3
    Ooooeeeh fuck yeah!
    Je bent altijd welkom op mijn activiteiten, al zal enkel ons galabal op een vrijdag zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ooooeeeh fuck yeah!
    Je bent altijd welkom op mijn activiteiten, al zal enkel ons galabal op een vrijdag zijn.


    Je moet het me maar laten weten ;d
    En bedankt iedereen (:


    Olive

    Ik mis het ook zó erg!
    Veel plezier er weer mee! :Y)


    I can't even think straight.

    Ik zat een tijdje op ballet toen ik zes was, maar het was echt helemaal niks voor mij :'D
    Veel plezier in ieder geval ;]


    Caution first, always.

    Viviee schreef:
    (...)

    Je moet het me maar laten weten ;d
    En bedankt iedereen (:
    We zijn vollop een zaal aan het zoeken, want bijna alles is al weg en de helft wilt geen galabals meer doen. De datum ligt dus nog niet vast, maar het zal vast een vrijdagavond eind november of begin december zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Onika schreef:
    Ahw, ik vind ballet zo vreselijk mooi om te zien! Succes met weer opnieuw beginnen (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat had ik dus ook. Met jazz-ballet ik heb het 8 jaar gedaan en een jaar er tussen en voila toen ik terug ging was ik ineens leniger dan eerst.

    nu ga ik 4 stijlen doen: jazz, modern, street, hiphop ik kijk het meeste uit naar modern


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    haha, ik heb soms spijt dat ik ooit stopte met waterballet.


    -

    Ik wist niet dat je dat gedaan had ;d