• ... juist ja, ikke! Ben zojuist naar de dokter gegaan voor een echo en het wordt een meisje. Hooray! (krul)

    Nee, eigenlijk sta ik op het punt een hamster onder mijn (moederlijke?) zorg te nemen. Na een lang gesprek met moederlief mag het dan eindelijk, mits ik er zelf voor zorg. Nu heb ik hiervoor al anderhalf jaar zelf muisjes gehouden, dus dat zou toch moeten lukken. :Y)
    Ik heb alleen één klein probleempje; ik heb geen idee hoe ik het kleine mormel ga noemen. Ik kom net van de dierenwinkel vandaan en heb daar een hele leuke goudhamster gezien, een witte met goudblonde vlekken. Het is een vrouwtje (ze verkopen daar alleen maar vrouwtjes, dus dat kan ook niet anders), dus kom maar op met de namen! Heb helaas geen foto's omdat we haar dus nog moeten ophalen.

    PS: Ik ken de verhalen rondom knaagdieren kopen in een dierenwinkel. De meesten zijn daar niet gezond, etc. Ik kom echter al ontzettend lang in die dierenwinkel voor mijn muisjes, dus inmiddels ben ik er bijna honderd procent van overtuigd dat deze diertjes niets mankeert. :Y)

    EDIT: Hamster is thuis, naam is gekozen. Pip loopt nu haar hok te onderzoeken op de meest klunzige manier die ik ooit heb gezien en ik zit angstig af te wachten tot het moment daar is en ze een poot breekt door haar onhandigheid. ><

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:56 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CyberLord schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHA. En ik ben straight dus ik mag niet zo reageren xd

    Seksualiteit is geen optie wanneer het op hamsters aankomt. Bovendien is 't een meisje, dus het mag. Als fangirlen over hamsters gay is, zou Alwin ook lang niet zo straight zijn als hij zegt. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wat leuk! Mijn oma had eens parkieten (een stuk of twintig, in een hele grote voillère). Vond het altijd wel leuke beestjes. Misschien iets om subtiel op door te vragen? ^^

    Nou, ik had gezegd: 'O, dat lijkt me een superleuk idee! Máár (ja, dikke vette grote maar), ik ga hem niet verschonen.'
    En toen zei zij: 'O, ja, maar dat doe ik wel. Ik doe ook al het konijn en de kippen, dus.'
    Maar ze zou er nog even over nadenken.

    Waarom ik het niet wil verzorgen: omdat ik het gegarandeerd ga vergeten. Ik was vorige week (toen was ik alleen thuis), al een aantal keren het konijn en de kippen vergeten. Koe (zo heet ons konijn) dronk letterlijk zijn maag uit zijn lijf O_o


    Deep inside, I've never felt alive

    CyberLord schreef:
    (...)
    D: Waarom is dat nou weer raar? Ik zou zo de hamster van Alwin stelen. Hij is zo vreselijk grappig. Ik mag dan wel groot, geweldige en uberawesome zijn, maar een hamster is gewoon geweldig.


    Nou misschien omdat ik me jou voor me zag als iemand die hamsters niet schattig vind? Met een naam als CyberLord verwacht ik niet meteen dat hamsters schattig vind. Eigenlijk verbaasde het me meer


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    (...)
    Seksualiteit is geen optie wanneer het op hamsters aankomt. Bovendien is 't een meisje, dus het mag. Als fangirlen over hamsters gay is, zou Alwin ook lang niet zo straight zijn als hij zegt. :Y)


    Really, ik dacht dat dit topic over hamsters ging en niet mijn seksualiteit. En ik houd van hamsters, ik ben cyberlord's idool dus houdt hij ook maar van hamsters :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Really, ik dacht dat dit topic over hamsters ging en niet mijn seksualiteit. En ik houd van hamsters, ik ben cyberlord's idool dus houdt hij ook maar van hamsters :Y)


    Dat dacht ik ook maar de laatste tijd veranderen de topics nog wel eens van onderwerp. En sinds wanneer ben jij CyblerLord's idool? Dan heb ik wel wat gemist in die twee weken vakantie.

    @Wiarda

    Niet meer foto's van Pip? Pip is toch meer een jongensnaam?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:29 ]


    Physics is awesome

    Mordin schreef:
    (...)

    Really, ik dacht dat dit topic over hamsters ging en niet mijn seksualiteit. En ik houd van hamsters, ik ben cyberlord's idool dus houdt hij ook maar van hamsters :Y)

    Oké, goed punt. Back to hamsters. Pip heeft zojuist de 12.234.230-ste smak gemaakt vandaag en ligt nog half in shock op de grond. Doet Snoozer dit ook, of is Pip nou echt zo verschrikkelijk verstrooid?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Occhi schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook maar de laatste tijd veranderen de topics nog wel eens van onderwerp. En sinds wanneer ben jij CyblerLord's idool? Dan heb ik wel wat gemist in die twee weken vakantie.

    @Wiarda

    Niet meer foto's van Pip? Pip is toch meer een jongensnaam?

    Ik zal ze zo maken, mobiel moest opgeladen worden voor foto's. En Jip is eigenlijk ook een soort van jongensnaam, maar toch heet ik zo. Vond het ergens wel passend :'D Jip en Pip. Waarom heb ik dit nu pas door?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Alwin sinds wanneer ben ik jou / jij mijn idool D: Dat gaat en mag niet gebeuren :Y)
    En hamsters zijn gewoon awesome. Vrienden van onze familie hebben/hadden ze. Die waren ook schattig.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik geloofde je nog echt ook dat je een kind kreeg (cat) Maar leuk zeg. Noem haar Derpina :Y)


    Life is full of fake people

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat zou gekund hebben, maar nu ik dat malle beest even wat langer voor me heb gezien, denk ik toch dat ze haar naam dan geen eer aan zou hebben gedaan (klopt die zinsconstructie wel? Het klinkt zo raar). Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar van bovenaf vind ze eng dus moest het door de tralies. Bovendien is hij ook een kwartslag gedraaid, maar toen had ik hem al geupload op Tinypic dus laat ik het maar zo ><


    Meet Pip! :'D


    Aww, hoe schattig. ^^
    En oké, hij ziet er inderdaad niet echt uit als een Moriarty. Pip past beter bij zo'n pluizig balletje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik zal ze zo maken, mobiel moest opgeladen worden voor foto's. En Jip is eigenlijk ook een soort van jongensnaam, maar toch heet ik zo. Vond het ergens wel passend :'D Jip en Pip. Waarom heb ik dit nu pas door?


    Ik moest gelijk denken aan Jip en Janneke.:) Maar wel leuk Jip en Pip, trouwens mijn moeder had het vandaag in de trein ook over een man die Bep heet en aangezien mijn oma ook zo heet dacht ik dat ze het over een vrouw had.

    (yeah) Meer foto's van het pluizenbolletje die de naam Pip heeft gekregen!


    Physics is awesome

    Ooh! Ik vind het lief dat ze Pip heet! Met dank aan mij! Phaha, nee, leuke hamster!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik moest gelijk denken aan Jip en Janneke.:) Maar wel leuk Jip en Pip, trouwens mijn moeder had het vandaag in de trein ook over een man die Bep heet en aangezien mijn oma ook zo heet dacht ik dat ze het over een vrouw had.

    (yeah) Meer foto's van het pluizenbolletje die de naam Pip heeft gekregen!

    Dat hebben meer mensen als ze mijn naam horen :') Foto's komen eraan, loop een beetje te klungelen met de iPhone en de connectie dus het gaat nog even duren, maar ze komen wel! ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefelciteerd! Wanneer ben je uitgeteld? (cat)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:54 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    CyberLord schreef:
    Ik geloofde je nog echt ook dat je een kind kreeg (cat) Maar leuk zeg. Noem haar Derpina :Y)