• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [ rollenstory]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Post voor mijn topics


    Don't run away this time and die like a man.

    Welkom jongens en meiden in het huis van de nacht. Ik zal in het kort uit legen wat jullie gaan doen op school. jullie volgen gewoon lessen zo als op elke school maar dat vertel ik jullie zo meer over. Veder leren jullie hoe je met je krachten om gaan en natuurlijk leren jullie hier ook vechten. Maar dat is niet alles jullie krijgen allemaal een huisdier die jullie beschermen. Maar jullie les rooster is als volgt [center]1e uur vampier geschiedenis 2e uur Drama of Inleiding tot muziek 3e uur literatuur 4e uur spaans 5e en 6e uur inleiding voor gevecht sporten+wapens. Kijk gerust even rond maar blijf in de duurt groetjes nux
    [/center]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:19 ]


    I Love The Vampire Diaries

    {mijn topics}


    On wednesdays we wear black

    Dus, kunnen we nu RPGen of..?


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Dus, kunnen we nu RPGen of..?


    ja zeker maar wel dat je huisdier kiest en je rooster haalt en zo veel plezier iedereen


    I Love The Vampire Diaries

    [Mijn topics.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (ik wil me uitschrijven. zoek maar mooi een nieuwe snotneus.
    doe de groetjes aan benefit)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Mijn topics.]
    Oke, ff een kort vraagje. Waarom zet iedereen dat neer?(dat 'mijn topics') Wat is daar eingelijk de bedoeling van, want uiteindelijk gebruikt niemand het. Dat is echt één ding dat ik nooit begrepen heb (':


    "We accept the love we think we deserve."

    {gaan we weer -,-}


    On wednesdays we wear black

    Not goin' to say anything.

    Anyways; Silvana, dat zetten mensen erbij zodat het topic bij jouw lijst van topics komt. Dat is handig :').


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gud

    Seth Fair
    Tijdens de introductie had de donkerblonde jongen zich onopvallend gehouden en het feit dat er nu van hem werd verwacht een rooster te halen en een huisdier te kiezen, vond hij enigszins onprettig. Hoewel het hem geen gek idee leek, een huisdier, voelde hij er weinig voor uit de groep mensen te moeten stappen.
    Seth hield niet van mensenmassa's, maar nog minder van in zijn eentje naar voren moeten stappen.
    Hij hoefde echter niet de eerste te zijn; een jongen met rafelig, gitzwart haar stapte onverschillig ogend langs Seth heen, om kort daarop terug te keren met een rood katertje in zijn met leer behangen armen en zijn lesrooster tussen zijn tanden. Dat laatste scheen hij niet aangenaam te vinden.
    Seth haalde diep adem en dwong zichzelf ook zijn rooster te gaan halen. Na het in ontvangst te hebben genomen vouwde hij het op en stopte hij het weg in zijn broekzak, zodat hij zijn handen vrij had.
    Het kiezen van een huisdier. Seth beet op zijn lip en besloot uiteindelijk toch maar gewoon op zijn intuïtie af te gaan; een empathisch persoon als hij van nature was, werkte dat bij hem vaak het beste.
    Zo ook nu; kort daarop stond hij opgelucht tegen de muur, met aan zijn zijde een donkere, niet al te grote wolvin die de situatie veel minder indrukwekkend leek te vinden dan hijzelf.
    Hij glimlachte trillerig en streelde het dier over haar kop.


    Elion
    Hij had zich zonder veel aarzelen langs een andere jongen heen gewerkt om zijn spullen op te halen. Hij wilde dat zo snel mogelijk geregeld hebben en kon niet ontkennen dat hij er stiekem best naar uitkeek zijn dier te mogen kiezen.
    Na even wikken en wegen was de keuze van de alternatieve jongen op een rood katertje gevallen. Elion's blauwgrijze ogen hadden het diertje lang opgenomen en toen het kleintje krasserig miauwde was de doorgaans zo cynische jongen verkocht.
    Hij had de volgorde echter beter andersom kunnen doen, realiseerde hij zich toen hij met de kat in zijn armen het rooster ging halen. Hij was bang de kitten pijn te doen als hij hem met een hand vasthield en nam daarom het rooster maar vlug met zijn tanden aan, de verwarde blik die hij daarmee oogstte negerend; soms moest je even inventief zijn. Hij loste het zo wel op.
    Samen met het katje, dat hij in zijn hoofd al Vince had genoemd haastte hij zich de drukte uit, tot hij bij een pilaar stond, waar hij ontspannen tegenaan leunde.
    Zijn eerste antipathie tegen de school was nu wel weg nu hij eraan had kunnen wennen. Elion was nooit snel enthousiast voor dit soort dingen, zeker niet als ze zo plotseling gingen. Hij gaf het niet graag toe, maar hij hield gewoon absoluut niet van verandering.
    Maar, nu hij eenmaal hier was, klaar om aan de lessen te beginnen kon zelfs hij dat kleine beetje excitement eigenlijk niet onderdrukken, en dat wilde wat zeggen.
    "Nou, ben benieuwd hoe het hier gtaat worden," mompelde hij tegen het katje, dat wederom krasserig miauwde, iets wat een kleine grijns bij Elion ontlokte.


    Faalintro's. sorry.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:35 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    MoonAngel schreef:
    (ik wil me uitschrijven. zoek maar mooi een nieuwe snotneus.
    doe de groetjes aan benefit)


    [Had je daar dan niet eerder mee kunnen komen? Beetje laat vind je zelf ook niet. Eerst heeft ze er heel veel werk van om alles en iedereen tevreden te krijgen wat betreft de rollen, en dat er nog een paar mee kunnen doen en dan opeens stop je er mee. Beetje kinderachtig dit.]


    ~

    Benefit schreef:
    Not goin' to say anything.

    Anyways; Silvana, dat zetten mensen erbij zodat het topic bij jouw lijst van topics komt. Dat is handig :').


    [Oow ha, dat. Yeah, i knew that.... *UGH* Bedankt trouwen. (':
    Now... LET'S GET THIS PARTY STARTED! woop... ik ga nu schrijven haha xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Bahaha, mag ik dan de rol van MoonAngel overnemen? Die wou ik in eerste instantie ook al, maar toen was die ingepikt haha.]


    "We accept the love we think we deserve."