• Sommige acteurs vind ik echt zo vervelend acteren.
    Bijvoorbeeld; Elena van the vampire diaries.
    Na bijna elke zin die ze uitspreekt, zucht ze (soms zachtjes, soms heel opvallend).
    En sinds ik dat in de gaten had, stoort me dat mateloos.
    Dan heb ik zoiets van; merkt niemand anders dat op? ><

    Jep. Dat heb ik ook wel bij sommige acteurs. Ik weet alleen de namen niet.


    26 - 02 - '16

    Ik vind haar als Katherine veel leuker :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Er is een acteur op Nickelodeon, though, en die is vrij bekend maar ik stoor me heel erg aan haar. Haar gezichtsuitdrukkingen en op de manier hoe ze overkomt op mij, bleeegh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik erger me daar niet echt aan, om eerlijk te zijn. Maar er zijn wel acteurs waar ik een bloedhekel aan heb, zoals bijna alle Nederlandse acteurs, en de meeste Belgische

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:12 ]


    Ex astris, sciencia

    Blomkvist schreef:
    Er is een acteur op Nickelodeon, though, en die is vrij bekend maar ik stoor me heel erg aan haar. Haar gezichtsuitdrukkingen en op de manier hoe ze overkomt op mij, bleeegh.


    Welke?
    En, OT: Af en toe..


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik stoor me enorm hard aan Victoria Justice. Hoe ze acteert in Victorious, ugh verschrikkelijk gewoon.
    Overigens vind ik Elena ook leuker als Katherine (cat)

    Dat heb ik bij Kirsten Stewart. Ze houdt altijd haar mond een stukje open. Zodat je haar twee tanden kan zien. Heel irritant.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Peacecolors schreef:
    Dat heb ik bij Kirsten Stewart. Ze houdt altijd haar mond een stukje open. Zodat je haar twee tanden kan zien. Heel irritant.

    Echt hé?! Bij elke film! Ik vond het vooral erg stom dat ze haar in Snow White hadden geplaatst. En zelfs toen had ze de mond telkens open, ugh.

    Peacecolors schreef:
    Dat heb ik bij Kirsten Stewart. Ze houdt altijd haar mond een stukje open. Zodat je haar twee tanden kan zien. Heel irritant.


    En ze lacht nooit, dat is ook irritant


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)

    En ze lacht nooit, dat is ook irritant


    26 - 02 - '16

    Inderdaad, Kirsten Stewart.
    Ik vind haar nogal depri en welke rol ze ook speelt, ze heeft zo altijd wel dezelfde trekjes. (cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Peacecolors schreef:
    Dat heb ik bij Kirsten Stewart. Ze houdt altijd haar mond een stukje open. Zodat je haar twee tanden kan zien. Heel irritant.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Kristen Stewart spreekt voor zich, en het is me nou eigenlijk nooit bij Elena opgevallen haha! Verder heb ik niet echt acteurs waar ik me zo aan erger (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kristin Stewart, Vanessa Ferlito in de eerste twee seizoenen van CSI New York. Die twee voornamelijk (:


    Destroy what destroys you.

    Peacecolors schreef:
    Dat heb ik bij Kirsten Stewart. Ze houdt altijd haar mond een stukje open. Zodat je haar twee tanden kan zien. Heel irritant.


    None but ourselves can free our minds.