• ... juist ja, ikke! Ben zojuist naar de dokter gegaan voor een echo en het wordt een meisje. Hooray! (krul)

    Nee, eigenlijk sta ik op het punt een hamster onder mijn (moederlijke?) zorg te nemen. Na een lang gesprek met moederlief mag het dan eindelijk, mits ik er zelf voor zorg. Nu heb ik hiervoor al anderhalf jaar zelf muisjes gehouden, dus dat zou toch moeten lukken. :Y)
    Ik heb alleen één klein probleempje; ik heb geen idee hoe ik het kleine mormel ga noemen. Ik kom net van de dierenwinkel vandaan en heb daar een hele leuke goudhamster gezien, een witte met goudblonde vlekken. Het is een vrouwtje (ze verkopen daar alleen maar vrouwtjes, dus dat kan ook niet anders), dus kom maar op met de namen! Heb helaas geen foto's omdat we haar dus nog moeten ophalen.

    PS: Ik ken de verhalen rondom knaagdieren kopen in een dierenwinkel. De meesten zijn daar niet gezond, etc. Ik kom echter al ontzettend lang in die dierenwinkel voor mijn muisjes, dus inmiddels ben ik er bijna honderd procent van overtuigd dat deze diertjes niets mankeert. :Y)

    EDIT: Hamster is thuis, naam is gekozen. Pip loopt nu haar hok te onderzoeken op de meest klunzige manier die ik ooit heb gezien en ik zit angstig af te wachten tot het moment daar is en ze een poot breekt door haar onhandigheid. ><

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:56 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb haar gehaald en de naam was al vrij duidelijk vanaf het moment dat ze thuis was. En de naam is geworden... *trommelgeroffel*

    ... Pip! (krul) Pip is officieel de sukkeligste hamster die ik tot nu toe gezien heb (op het moment probeert ze bijvoorbeeld bovenop het radje te klimmen, kleine idioot) maar wel heel schattig. :Y)

    Omg :9~ That's why I want one! Meeeeeh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    Toen ik de titel zag wist ik dat het niet serieus kon zijn, maar bij de eerste zinnen schrok ik toch. (krul)

    Anyway, je hebt nu al een naam, al zou Moriarty ook wel heel erg awesome zijn geweest. Of Mycroft? Johnlock? :'D
    Heb je een foto van Pip? ^^

    Dat zou gekund hebben, maar nu ik dat malle beest even wat langer voor me heb gezien, denk ik toch dat ze haar naam dan geen eer aan zou hebben gedaan (klopt die zinsconstructie wel? Het klinkt zo raar). Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar van bovenaf vind ze eng dus moest het door de tralies. Bovendien is hij ook een kwartslag gedraaid, maar toen had ik hem al geupload op Tinypic dus laat ik het maar zo ><


    Meet Pip! :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Omg :9~ That's why I want one! Meeeeeh.

    Omdat ze het voor elkaar krijgt van alles af te donderen, of om d'r dan Pip te noemen? :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Omdat ze het voor elkaar krijgt van alles af te donderen, of om d'r dan Pip te noemen? :')

    Dat ze overal vanaf donderen. Ze zijn zo klein en klunzig en omg, schattig. :9~ (God, I must sound like a gay person right now.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat zou gekund hebben, maar nu ik dat malle beest even wat langer voor me heb gezien, denk ik toch dat ze haar naam dan geen eer aan zou hebben gedaan (klopt die zinsconstructie wel? Het klinkt zo raar). Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar van bovenaf vind ze eng dus moest het door de tralies. Bovendien is hij ook een kwartslag gedraaid, maar toen had ik hem al geupload op Tinypic dus laat ik het maar zo ><


    Meet Pip! :'D

    Wat 'n cutie! <3

    Wij krijgen misschien een nieuwe vogel (parkiet waarschijnlijk) :Y) Mama had gisteren namelijk de schuur opgeruimd en toen kwam de vogelkooi weer tevoorschijn :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahahaha, ik dacht ook al je een echt kind ging krijgen, en dat je bij je mama had gezaagd of je het mocht houden enzo, en ik had je leeftijd al gechekt en ik was zo van 'WTF :8', en toen pas las ik het deel van de hamster :'D Doe Yaelle ofzo.


    effort never betrays you

    HAMSTEEEEEEER! HAMSTER HAMSTER HAMSTER HAMSTER!

    Hamster is awesome :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat ze overal vanaf donderen. Ze zijn zo klein en klunzig en omg, schattig. :9~ (God, I must sound like a gay person right now.)

    Psst. Gays are cool. Dan zou je deze vast en zeker geweldig vinden; om de zoveel minuten hoor ik weer 'plof!' en dan ligt ze daar weer, half in shock, omdat ze zichzelf liever van de tweede verdieping liet vallen dan het trappetje te gebruiken. >< En ze leeft nogsteeds, ik had haar Sherlock moeten noemen :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mordin schreef:
    HAMSTEEEEEEER! HAMSTER HAMSTER HAMSTER HAMSTER!

    Hamster is awesome :Y)


    ... ergens dacht ik al dat je zoiets zou zeggen als je ooit achter dit topic kwam. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Psst. Gays are cool. Dan zou je deze vast en zeker geweldig vinden; om de zoveel minuten hoor ik weer 'plof!' en dan ligt ze daar weer, half in shock, omdat ze zichzelf liever van de tweede verdieping liet vallen dan het trappetje te gebruiken. >< En ze leeft nogsteeds, ik had haar Sherlock moeten noemen :'D

    HAHAHAHAHAHA. En ik ben straight dus ik mag niet zo reageren xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn zus had een een paar jaar terug eentje. Die beestjes zijn ontzettend schattig, maar stinken kunnen ze. Pfoe.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ze is wel schattig en ziet er lief uit. Ik zou er ook wel een willen maar aangezien ik er toch niet goed voor zoou zorgen en er hier twee katten rond lopen lijkt me dat geen goed idee.

    En ik dacht echt even dat je serieus moeder ging worden vooral omdat ik nu niet kan zien hoe oud je bent.

    @CyberLord

    Zo raar om te lezen dat jij hamsters schattig vind.


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    (...)
    Psst. Gays are cool. Dan zou je deze vast en zeker geweldig vinden; om de zoveel minuten hoor ik weer 'plof!' en dan ligt ze daar weer, half in shock, omdat ze zichzelf liever van de tweede verdieping liet vallen dan het trappetje te gebruiken. >< En ze leeft nogsteeds, ik had haar Sherlock moeten noemen :'D


    Je kan nog steeds de naam veranderen. Gewoon omdat Sherlock een zeer sexy naam is :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mysteria schreef:
    (...)
    Wat 'n cutie! <3

    Wij krijgen misschien een nieuwe vogel (parkiet waarschijnlijk) :Y) Mama had gisteren namelijk de schuur opgeruimd en toen kwam de vogelkooi weer tevoorschijn :]

    Wat leuk! Mijn oma had eens parkieten (een stuk of twintig, in een hele grote voillère). Vond het altijd wel leuke beestjes. Misschien iets om subtiel op door te vragen? ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Occhi schreef:
    Ze is wel schattig en ziet er lief uit. Ik zou er ook wel een willen maar aangezien ik er toch niet goed voor zoou zorgen en er hier twee katten rond lopen lijkt me dat geen goed idee.

    En ik dacht echt even dat je serieus moeder ging worden vooral omdat ik nu niet kan zien hoe oud je bent.

    @CyberLord

    Zo raar om te lezen dat jij hamsters schattig vind.

    D: Waarom is dat nou weer raar? Ik zou zo de hamster van Alwin stelen. Hij is zo vreselijk grappig. Ik mag dan wel groot, geweldige en uberawesome zijn, maar een hamster is gewoon geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.