• ... juist ja, ikke! Ben zojuist naar de dokter gegaan voor een echo en het wordt een meisje. Hooray! (krul)

    Nee, eigenlijk sta ik op het punt een hamster onder mijn (moederlijke?) zorg te nemen. Na een lang gesprek met moederlief mag het dan eindelijk, mits ik er zelf voor zorg. Nu heb ik hiervoor al anderhalf jaar zelf muisjes gehouden, dus dat zou toch moeten lukken. :Y)
    Ik heb alleen één klein probleempje; ik heb geen idee hoe ik het kleine mormel ga noemen. Ik kom net van de dierenwinkel vandaan en heb daar een hele leuke goudhamster gezien, een witte met goudblonde vlekken. Het is een vrouwtje (ze verkopen daar alleen maar vrouwtjes, dus dat kan ook niet anders), dus kom maar op met de namen! Heb helaas geen foto's omdat we haar dus nog moeten ophalen.

    PS: Ik ken de verhalen rondom knaagdieren kopen in een dierenwinkel. De meesten zijn daar niet gezond, etc. Ik kom echter al ontzettend lang in die dierenwinkel voor mijn muisjes, dus inmiddels ben ik er bijna honderd procent van overtuigd dat deze diertjes niets mankeert. :Y)

    EDIT: Hamster is thuis, naam is gekozen. Pip loopt nu haar hok te onderzoeken op de meest klunzige manier die ik ooit heb gezien en ik zit angstig af te wachten tot het moment daar is en ze een poot breekt door haar onhandigheid. ><

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:56 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik dacht dat je echt moeder werd..
    Mijn hamster heet Sam (:
    Maar, noem haar Hamster.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ineens komt de naam Priscilla in mijn hoofd op. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lilia schreef:
    DJEEEEZ! IK SCROK ME DOOD EN IL DACHT BIJNA DAT JE ECHT MOEDER WERD!

    Mevrouw Wilhelmina-Theodora van Wielarat tot Watervlesje is nog stteds kijn lievelings. Of anders Barnabas of Roos.

    Jaaaaaaa! :9~
    Of anders Depp! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik schrok me dood. Nadat ik die zin had gelezen ging ik even op je profiel kijken en toen zag ik dat je dertien was. I was like GEEEEEZ o_____O
    Hahahahaha x)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hariëtte de Hamster. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    CyberLord schreef:
    Ik geloofde je nog echt ook dat je een kind kreeg (cat) Maar leuk zeg. Noem haar Derpina :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Hahaha, ik dacht echt dat je zwanger was.
    Maar hamsters zijn leeeeuk! Ik heb er ook eentje, ze heet Zaida (bloos)
    Ik ben echt slecht in namen, maar veel plezier met der alvast (krul)(krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn namen zijn meestal valend maar deze gaan nog wel:
    -Lilith.
    -Myra
    -Cindy
    -Laya
    -Woezel (moet er gewoon tussen)
    -Leah
    -Hammie
    -Wokkel
    -Mara


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    CyberLord schreef:
    Ik geloofde je nog echt ook dat je een kind kreeg (cat) Maar leuk zeg. Noem haar Derpina :Y)


    Firm believer of all that is magic

    Hihihi, ik dacht echt dat je zwanger was.


    -

    Noem haar Larry!
    Gege, nee, ik heb geen idee..

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:06 ]


    yeehh

    Ik heb haar gehaald en de naam was al vrij duidelijk vanaf het moment dat ze thuis was. En de naam is geworden... *trommelgeroffel*

    ... Pip! (krul) Pip is officieel de sukkeligste hamster die ik tot nu toe gezien heb (op het moment probeert ze bijvoorbeeld bovenop het radje te klimmen, kleine idioot) maar wel heel schattig. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Whahaha, ik dacht dat je serieus was xD

    Maar wat leuk zeg! :D Heel erg veel plezier ermee en doe je best in de opvoeding!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Chili cuz it's hot. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Toen ik de titel zag wist ik dat het niet serieus kon zijn, maar bij de eerste zinnen schrok ik toch. (krul)

    Anyway, je hebt nu al een naam, al zou Moriarty ook wel heel erg awesome zijn geweest. Of Mycroft? Johnlock? :'D
    Heb je een foto van Pip? ^^

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan