(Morgen reageer ik weer met Nyssa.)
Nyssa Kalika Thorne.
Nathan lachte, en ik kon niet opgeluchter zijn dat ik zijn naam weer wist en hem herkende. Ik wist niet eens of hij het zelf doorhad of niet. Er gebeurd genoeg, maar niet met mij en Fowler. Zei hij simpel en keek me aan, waardoor ik mijn ogen in die van hem liet boren.
Na mijn andere vraag, lachte hij alweer zachtjes. Niet op mij, dat in ieder geval Thorne. Ik trok mijn wenkbrauw op en keek hem ietwat vaag aan terwijl ik mijn armen kritisch over elkaar deed. Dat is ook saai. Meldde ik hem, mompelend.
Zo, jij nog wat beleefd kleintje? vroeg hij met een simpele stem en ik dacht gelijk aan de confrontatie met Nathalie, maar hield me stil en deed net alsof ik nadacht. Uh
Ik keek de gang door en fronste iets, om het echter te laten lijken, waarna ik hem weer aankeek en mijn hoofd schudde. Nee, en school is saai, er is hier niets te beleven. Daarom maakt het me enkel nog maar meer nieuwsgieriger waarom jij die grijns ronddraagt op je gezicht, grinnikte ik en prikte hem in zijn wang met mijn wijsvinger.