• We zitten in het jaar 2167, Kinderen worden niet meer alleen geboren, Als een kind geboren word krijgen ze een Daemen. Een Daemen kan van gedaanteveranderen en helpen de kinderen met de opvoeding. Ze zorgen dat de kinderen de goedde weg gaan, en zo ook de juiste opvoeding krijgen. Als het kind de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt word het kind als volwassen beschouwd en volgt er een operatie waarbij het kind en de Deamon van elkaar worden gescheiden.

    De tieners zitten in een groot gebouw, het gebouw is een soort ziekenhuis voor de operaties. De tieners moeten hier wachten tot ze hun behandeling krijgen. Maar natuurlijk zijn ze daar niet mee eens. De tieners zetten alles op alles om te ontsnappen, zodat ze hun daemon kunnen houden.


    Personages van deze RPG:

    Bluehope met Jasper christian Chambers
    Rechazame met Eliott Dustin Cooper
    Paddo met Nathan Cross
    Rider met Jadine Evelyn Algera
    Pineapples met Hannah Sophia Johhnson
    Feline met Emily Avelina Sinclair
    Emrys met Yael Pendragon
    Theep met Helle Luz Burtot

    Extra informatie:
    1. De baas is: Elizabeth Gold (speel ik)
    2. Kinderen hebben allemaal een eigen 'kamer' daar slapen ze samen met hun daemon.
    3. Kinderen kunnen ten alle tijden samen komen, behalve na de avond klok van 11 uur.
    4. Kinderen kunnen het 'ziekenhuis' niet uit, behalve naar de buitenplaats.

    Ruimtes
    1. Slaapkamers
    2. Eetzaal/kantine
    3. 'Operatie kamer'(verboden voor kinderen)
    4. Gezamelijke kamer/woonkamer
    5. Buitenplaats
    6. Kantoor Elizabeth Gold (verboden voor kinderen)
    7. Douches/toiletten

    het 'ziekenhuis' is eigenlijk een groot huis waar de kinderen in verblijven totdat ze 'geopereerd' worden. Kinderen mogen hier dus vrij rondlopen om er voor te zorgen dat ze zich meer op hun gemak voelen. Ze hebben wel tijden waar ze zich aan moeten houden.

    (Pineapples, het meervoud van Deamon is Deamons ;-))


    Happy Birthday my Potter!

    *ghehe bedankt ik had namelijk geen enkel idee :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jasper christian Chambers
    Ik knik even naar Jade. "Yup, ik geef toe, ze is eng." Zeg ik en loop richting
    Percy. Ik pak Percy glimlachend op. "Zet me neer." Zeg die meteen en ikschud lachend mijn hoofd. "Sorry, hij is een beetje.....druk." Besluit ik maar. Ik draai me om om naar Jade terug te lopen omat ik wil weten waarom ze naar de vrouw staart. "Ik ben trouwens Jasper." Zeg ik en steek mijn hand uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Hoe moet ik erbij in komen?]


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    [Hoe moet ik erbij in komen?]


    (Spreek iemand aan, of laat je Deamon iets doen)


    Happy Birthday my Potter!

    Hannah Sophia Johnnson
    Ik steek mijn hand uit naar Mason die meteen weer op mijn schouder springt en ik voel zijn hoofdje naast mijn gezicht en schud lachend mijn hoofd. Ik kijk naar de jongen van de deamon en glimlach "maak je niet druk, ik denk dat iedere Deamon zijn streken heeft" antwoord ik terwijl ik Mason onder zijn kin kriebel en zie hoe hij zich weer omdraait om weg te gaan. Ik zie hoe hij zijn hand uitsteekt als hij zich voorstelt als Jasper en ik glimlach naar hem "Hannah" antwoord ik "Leuk je te ontmoeten Jasper"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Emily Avelina Sinclair
    Ineens springt Feline van de wastafel af en sprint de wc's uit. Ik ren als een gek achter haar aan en zie dat ze stopt bij een menigte mensen. 'Sorry' zeg ik ongemakkelijk terwijl ik mijn deamon weer oppak. Ze kijkt me lichtelijk venijnig aan en gromt een beetje. 'Zet me eens op de grond, wil je?' moppert ze. 'Nee. Dan sprint je weer weg en dat wil ik niet' mopper ik terug. Ineens merk ik dat het ongemakkelijk stil is geworden om me heen en kijk op naar de menigte. 'Eh, eh, eh.. Hoi?'


    26 - 02 - '16

    Jasper christian Chambers
    Ik kijk lachnd naar het meisje en schud haar hand. "Ook leuk om jouw te ontmoeten." Ik loop terug naar Jade en zet Percy neer. Dan komt er een meisje aanrennen met haart deamon. Ïk lach even. Zouden we hier moeten wachten? Ik kijk eveen rond en wenk naar Hannah dat zeer ook best bij mocht komen staan. Daarna lach ik naarhet nog onbekende meisje (Emily) en zwaai even.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jadine Evelyn Algera

    Ik onderdruk een zucht als Jasper allemaal mensen blijkt aan te trekken. Ik hoef alleen even Meph aan te kijken, om te weten dat ook hij het vreselijk irritant vind. Één onbekende is genoeg wat mij betreft. Hoe lang zouden we hier nog moeten blijven? Ik wil naar buiten. Misschien kan ik wel in een boom gaan zitten, of desnoods op het dak.


    Happy Birthday my Potter!

    Hannah Sophia Johnnson
    Ik kijk weer weg en wanneer ik in de richting kijk van Jasper zie ik dat hij me wenkt en lach ik even, ik kijk naar Mason "Nou zullen we maar nieuwe vrienden gaan maken" vraag ik hem lachend en hij knikt "Je moet echt meer vragen anders denken mensen nog datbje een gewone kat bent" grijns ik en loop richting Jasper en nog een ander meisje. Ik haar even aan en steek mijn hand uit met een kleine glimlach "Heey ik ben Hannah" zeg ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Emily Avelina Sinclair

    Ik zwaai met mijn ene hand naar de jongen en glimlach liefjes. Er loopt een meisje op mij af. 'Heey, ik ben Hannah' zegt ze. Ik zet Feline op de grond met die moet beloven dat ze niet weg gaat sprinten en dan neem ik de hand van Hannah aan en schudt die. 'Ik ben Emily' zeg ik vriendelijk waarna ik glimlach.


    26 - 02 - '16

    Jadine Evelyn Algera

    Hannah en Emily. Twee namen bekent en ik hoefde er niet eens mijn eigen naam voor prijs te geven. Ik glimlach in mijzelf.
    Ik richt mij tot Jasper. 'Weet jij misschien wat we hier doen?' Ik houd mijn hoofd een beetje schuin en kijk hem vragend aan. Hij weet het waarschijnlijk niet, maar ik weet het liever zeker dan dat ik er gewoon vanuit ga.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jasper christian Chambers
    Ik kijk naar Jade. "EerlijkNe, ik heb werklijk geen idee. Misschin is dit een soort school." Zeg ik schouder ophalend en til percy op. "Ik vind haar aardig." Zeg hij. "Jij vind iedereen aardig." Zeg ik terug en aai hem even. "Emily, dat is een mooie naam. Ik ben Jasper. NAtuurlijk heb ik ook een achternaam." Zeg ik en steek miojn hand uit naar haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hannah Sophia Johnnson
    Ik glimlach naar het meisje die zich voorstelde als Emily en voel hoe Mason van mijn schouder springt en dicht bij mijn benen in de buurt blijven. Ik kijk even naar Jasper en dan naar nog een ander onbekend meisje en weet niet zeker of ik wat tegen haar moet zeggen, ik kijk naar de grond en volg Mason met mijn ogen en grinnik kort "Maar serieus een van jullie een idee wat er hier aan de hand is" vraag ik


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Meh, ik ga morgen weer verder]


    26 - 02 - '16