• We zitten in het jaar 2167, Kinderen worden niet meer alleen geboren, Als een kind geboren word krijgen ze een Daemen. Een Daemen kan van gedaanteveranderen en helpen de kinderen met de opvoeding. Ze zorgen dat de kinderen de goedde weg gaan, en zo ook de juiste opvoeding krijgen. Als het kind de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt word het kind als volwassen beschouwd en volgt er een operatie waarbij het kind en de Deamon van elkaar worden gescheiden.

    De tieners zitten in een groot gebouw, het gebouw is een soort ziekenhuis voor de operaties. De tieners moeten hier wachten tot ze hun behandeling krijgen. Maar natuurlijk zijn ze daar niet mee eens. De tieners zetten alles op alles om te ontsnappen, zodat ze hun daemon kunnen houden.


    Personages van deze RPG:

    Bluehope met Jasper christian Chambers
    Rechazame met Eliott Dustin Cooper
    Paddo met Nathan Cross
    Rider met Jadine Evelyn Algera
    Pineapples met Hannah Sophia Johhnson
    Feline met Emily Avelina Sinclair
    Emrys met Yael Pendragon
    Theep met Helle Luz Burtot

    Extra informatie:
    1. De baas is: Elizabeth Gold (speel ik)
    2. Kinderen hebben allemaal een eigen 'kamer' daar slapen ze samen met hun daemon.
    3. Kinderen kunnen ten alle tijden samen komen, behalve na de avond klok van 11 uur.
    4. Kinderen kunnen het 'ziekenhuis' niet uit, behalve naar de buitenplaats.

    Ruimtes
    1. Slaapkamers
    2. Eetzaal/kantine
    3. 'Operatie kamer'(verboden voor kinderen)
    4. Gezamelijke kamer/woonkamer
    5. Buitenplaats
    6. Kantoor Elizabeth Gold (verboden voor kinderen)
    7. Douches/toiletten

    het 'ziekenhuis' is eigenlijk een groot huis waar de kinderen in verblijven totdat ze 'geopereerd' worden. Kinderen mogen hier dus vrij rondlopen om er voor te zorgen dat ze zich meer op hun gemak voelen. Ze hebben wel tijden waar ze zich aan moeten houden.

    BlueHope schreef:
    (Oke.... Iemand zin om met Jasper te praten?)


    (Je kan wel met Jade praten, alleen ze is niet bepaald de gezelligste, als ze je nog niet goed kent.)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Je kan wel met Jade praten, alleen ze is niet bepaald de gezelligste, als ze je nog niet goed kent.)


    (Is goed hoor^^Ze staat dek ik gewoon bij de ingang?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    "ofmmet hannah ??"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    BlueHope schreef:
    (...)

    (Is goed hoor^^Ze staat dek ik gewoon bij de ingang?)


    (Ja, ze is net naar binnen gelopen en houdt Elizabeth in de gaten)


    Happy Birthday my Potter!

    Pineapples schreef:
    "ofmmet hannah ??"


    (Ik vind het allebij goed hoor^^ En anders praten we met zerieen aangezien Jade dek ik niet veel te zeggen heeft.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    *okee ^^ ik heb lekker slagroom <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    BlueHope schreef:
    (...)

    (Ik vind het allebij goed hoor^^ En anders praten we met zerieen aangezien Jade dek ik niet veel te zeggen heeft.)


    (Ow, dat ze mensen niet vertrouwt betekend niet dat ze niets zegt hoor. Alleen meer onzin of gemene dingen. That's all. Bovendien is ze nieuwsgierig naar wat andere mensen denken over wat ze hier doen. Maar met z'n drieën praten klinkt als een goed plan.)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jasper christian Chambers
    Voorzichtig loop ik naar binnen. Ik wenk Percy even. Achterdochtig kreng dat ik was.Was ikaltijd al geweest en dat zou nooit veranderen. Ik zet nog een paar stapjes verder het huis in en bekijk een meisje (Jade) dat ergens naaraan het staren is. "Umh, sorry. Maar waar kijkje naar?" Fluister ik terwijl ik haar blik probeer te volgen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    *tegen wie zeg je dat .??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Nu staat dat erbij^^ Jade)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jadine Evelyn Algera

    Ik blijf mijn blik op de vrouw gericht houden, als een jongen mij vraagt waar ik naar kijk. 'Ik kijk niet, ik observeer.'
    Nu draai ik mij wel naar hem om, aangezien ik eigenlijk wel nieuwsgierig ben wie het is. Ik neem hem even kort in mij op en laat mijn ogen vervolgens langs zijn deamon glijden. Wel een schattig beestje en Meph lijkt niks tegen hem te hebben.
    'Hoe heet je?' fluister ik. 'Ik ben Jade.' Tot nu toe lijkt hij oké, dus mijn naam is denk wel veilig bij hem. Al hoeft hij niet veel meer te weten.


    Happy Birthday my Potter!

    Emily Avelina Sinclair

    Ik aai Feline even. 'Ja, daar heb ik jeuk' antwoordt ze. Ik glunder en kriebel wat in haar nek. Ik veeg een lok haar uit mijn gezicht en sta op. Ik loop naar de wc waar ik naar mezelf kijk in de spiegel. Feline springt op de wastafel en kijkt naar zichzelf. 'Ik ben knap' zegt ze. Ik lach en even knik. 'Je bent inderdaad prachtig'


    26 - 02 - '16

    Jasper christian Chambers
    "Ik heet Jasper." Zeg ik enkijk weer in die richting. "Maar wat wasje dan aanhet obseveren, want alles wat ik daar zie is een, waarschijnlijk kapotte, lamp, een kastje en mevr. Hoe zeook mag heten." Zeg ik nog stees zacht. Daarna kijk ik even naarhet meisje Jade, ze leek me heel aardig, maar schijn kon nog wel eens bedriegen. Ik kee even naar Percy die er vandoor was gegaan. "Wat?" Ik kijk naar Percy die vrolijk op een andere Deamon af loopt. "Nee." Zeg ik nog.

    (En zo betrekken wij Hannah)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jadine Evelyn Algera

    'Aangenaam kennis te maken, Jasper.' Ik houd mijn stem vriendelijk. Aardige mensen afschrikken is niet echt iets wat ik graag doe en aangezien ik nog niet weet in welke groep hij hoort... 'En aangezien een lap en een kastje niet erg interessant zijn, zou je moeten weten wat ik observeer.'
    Ik kijk weer even naar de vrouw en vervolgens volg ik de Deamon van de jongen. Meph gaat naast mijn voeten zitten en kijkt ook met samengeknepen ogen toe.
    'Volgens mij is hij wel oké,' hoor ik Meph fluisteren. Mijn ogen gaan even langs de jongen. '"Volgens jou" is niet goed genoeg voor mij.'


    Happy Birthday my Potter!

    Hannah Sophia Johnnson
    Ik zet Mason op de grond en hij kijkt me meteen boos aan "Sorry Mason" zeg ik lachend en kijk nog een beetje om me heen, ik zie verschillende kinderen van mijn leeftijd en verschillende deamonen die bij ze horen. Ik voel Mason langs mijn benen heen gaan en grinnik kort, wat een aandacht zoeker ook. Ik wou met net laten zakken om Mason op te pakken als ik een deamon zie aan lopen met een jongen die er achter aan gaat. Ik moet lachen en kijk naar de deamon en glimlach vriendelijk er naar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.