• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.

Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [

Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.

iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...

Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

Meisjes

1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter

Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

[ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:03 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Verlend
    Toen we bij de tent aankwamen,Zette ik haar weer neer en ze stopte Delilah in.Ondertussen legde ik me op 1 van de plantenbedden en niet veel later kwam Aqua erbij liggen en ik sloeg mijn armen om haar heen."Ik denk dat ik morgen zal bevallen."zei ze zacht en drukte een kusje op mijn lippen.Ik glimlachte en streelde over haar buik die ferm verdikt was.

Aqua

Verlend streelde over mijn buik wat me deed glimlachen. Ik keek hem aan en zei: "Je bent de best papa die een kind zich kan voorstellen!" zei ik lief. Waarna ik in zijn armen in slaap viel.

Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

Verlend
    Ze glimlachte "Je bent de best papa die een kind zich kan voorstellen."zei ze lief en viel dan in slaap.Ik streelde een plukje haar achter haar hoofd en drukte nog een vlindericht kusje op haar voorhoofd.Ik keek dan naar het plafond.Zou ik wel een goede vader zijn?Ik hield van kinderen,maar een niphenkind groeid veel te rap op tot een bepaalde leeftijd en wat als de dach van het heksen plan daaris en hij nog niet genoeg voor zichzelf kan zorgen?Ik was veel te bezorgd en bang dat ik nog iemand zou kwijtgraken van wie ik hield.

Feline

Ik zag dat mijn benen omhoog werden gehouden.' Wat doe je? Laat me los!' Gilde ik. Toen ik zag dat het fertilis was fluisterde ik 'Fertilis.... Wat is er met me?'

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Delilah Hayden Scooter

Ik kon maar niet slapen. Toen kwam uit het niets de geest weer terug. Ik hield me in en deed mijn ogen dicht. Toen ik uiteindelijk sliep, droomde ik dat een heks me martelde. Dit zou toch nooit in het echt gebeuren?

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Aqua

Die nacht sliep ik niet goed. Ik droomde dat de heksen Delilah en Ardens junior martelden en meenamen. Ik werd zwetend wakker. Ik keek naar Delilah en zag dat ook zei niet goed sliep. Verlend keek me aan. "Ik had een nachtmerrie. Dat de heksen onze kinderen martelden en ontvoerden." zei ik bang. "Delilah is ook bang" zei ik terwijl ik naar de onrustige Delilah wees. "Verlend het is hier niet veilig! Wat is het plan??" Ik sloeg volledig door. "Verlend, ik wil niemand kwijtraken." zei ik dan zacht.

(sorry ik was lang weg en mijn quizlet stond nog aan :X )
    Verlend
    Aqua woelde wat en ik zag dat Delilah ook niet goed sliep.Aqua werd wakker en keek naar onze dochter."Ik had een nachtmerrie. Dat de heksen onze kinderen martelden en ontvoerden." zei ze bang. "Delilah is ook bang" zei ze en wees naar de onrustige Delilah . "Verlend het is hier niet veilig! Wat is het plan??" . "Verlend, ik wil niemand kwijtraken." Zei ze en ik drukte haar tegen me aan en maakte haar wat rustiger."
    rustig maar ,ik wil ook niemand kwijt.Ik beloof je dat ik jullie zal beschermen."fluisterde ik

Fertilis
    ' Wat doe je? Laat me los!' Gilde ze en ik liet haar los.'Fertilis.... Wat is er met me?' fluisterde ze niet veel later en ik ging naast Feline zitten.en streelde haar wang."Ik weet het niet Feline..."zei ik zacht

Delilah Hayden Scooter

Ik sloop stiekem uit bed en ging naar buiten. Daar keek ik recht in de ogen van een heks.

Verlend
    Aqua was in slaap gevallen en ik legde haar weer neer.Ik staarde weer een tijdje naar het plafond en dan naar Delilah,mijn ogen werden groot toen ik haar niet zag.GDVR.Ik stond op en ging even rond kijken in de tent of ze niet ergens anders lag,maar nee.Ik liep naar buiten en zag Delilah en en...Ik vuurde uit verschot een vuurbal op de heks af en nam Delilah vast."Ga terug naar binnen!" zei ik redelijk boos tegen haar en duwde haar zacht naar binnen.En keek dan weer naar de heks,mijn ademhaling werd onregelmatig.

Delilah Hayden Scooter

Ik rende naar buiten. 'Delilah helpen!' gilde ik en ik liet de heks de engste geesten zien.

Aqua

Al snel viel ik weer in slaap, maar ik hoorde de geluiden om me heen nog.
    Ik stond terug op en zag hoe Verlend Delilah naar binnen duwde en oog in oog stond met een heks. "Verlend , alsjeblieft doe niets ze kan gevaarlijk zijn" piepte ik. Ik besefte dat ik iets kon doen. " Verlend hou je oren toe " fluisterde ik. Hij gehoorzaamde. Langzaam begon ik te zingen waardoor ze gehypnotiseerd werd. "Ga ver weg hier vandaan en kom nooit meer terug!" zei ik tegen de heks die mijn bevel uitvoerde.

Aqua

Ook Delilah kwam weer naar buiten gelopen en ze zei dat ze ging helpen.
    Ik nam haar vast zodat ze niet weg kon. "Delilah, je hebt niet gehoorzaamt, je hebt niet naar papa geluisterd! je moest binnen blijven!" zei ik boos.

Verlend
    "Verlend , alsjeblieft doe niets ze kan gevaarlijk zijn" piepte Aqua die blijkbaar wakker was geworden." Verlend hou je oren toe " fluisterde ze en ik deed wat ze vroeg.Ik wist niet wat ze deed,maar de heks ging erdoor weg.Toen ze helemaal uit mijn zicht verdwenen was haalde ik mijn handen van mijn oren en zag dat Aqua Delilah een preek haf.

[ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 18:36 ]

Aqua

Ik ging naar Verlend toe met Delilah in mijn armen. "Ik heb ze gehypnotiseerd" zei ik . "En ik heb ze gezegt nooit meer terug te keren."
    "Verlend we moeten een plan bedenken!" zei ik. "We doen dat nu, want slapen doe ik toch niet meer!" zei ik en wees naar mijn buik die vreselijk pijn deed.

Delilah Hayden Scooter

'Delilah slecht?' zei ik zachtjes en mijn lippen begonnen zacht te trillen, en ook kreeg ik tranen in mijn ogen.

[Delilah is een lastkind, maar wel lief ;p]