• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Verlend
    "Delilah zegt dat de geest van Serpent heel de tijd rond haar zweefde.Maar kan Serpent nu nog iets doen?? Nee toch "vroeg ze."Ik heb geen idee."zei ik en keek naar Delilah.

    (Ik moet eten baaai )

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend zei dat hij geen idee had. Plots zag ik Feline voorbij rennen en ze werd gebeukt door een boom. Met Delilah nog steeds in mijn armen liep ik naar haar toe. "Feline, Feline..." riep ik. Ze reageerde niet. Ik legde mijn hand op haar hoofd om haar gevoel te lezen. Ik las "Verwarring, speciaal gevoel". Ja 'speciaal gevoel' wat was ik daar nou mee! Ik maakte een bal van water en liet die zachtjes op haar neervallen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (ze is depressief, en eigenlijk ziet ze het leven niet meer zitten.
    Dat komt niet door Serpent)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    (ze is depressief, en eigenlijk ziet ze het leven niet meer zitten.
    Dat komt niet door Serpent)


    ( :o en ze gaat trouwen !!!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    ( :o )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (its a sad story.......
    Ze blijf wel leven hoor)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Verlend
    Ik rende ook naar feline toe.Stomme levende bomen,maar goed dat ze bijna nooit nimphen aanvielen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    Ik was opeens stil. De geest was weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verlend
    Ik keek naar Delilah die was gestopt met huilen,en toonde haar eenn waterig glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline lag bewusteloos op de grond.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Aqua

    Delilah was gestopt met huilen. Ik gaf een zoen op haar voorhoofd.
    Feline werd niet wakker. Ik riep Fertilis. "Fertilis!! Help !! " riep ik zo luid als ik kon. Plotseling schoot er een enorme pijnscheut door mijn buik waardoor ik in elkaar zakte.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Aqua haf Delilah een kusje op der voorhoofd en riep achter Fertilis,die vast nog bij de andere was.Ik keek even naar Feline en hoorde plots een plof en zag dat Aqua inelkaar zakte.Ik nam Aqua vast en riep Achter Fertilis in haar plaats.

    Fertilis
    Ik schopte wat steentjes weg,fijn Feline was weer weg en ik had geen idee naar waar ze was toegerend.Even later hoorde ik in de verte mijn naam.Ik probeerde dan trillingen te voelen enn ze waren met 4.Ik rernde ernaar toe en zag Feline op de grond liggen."Feline!"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend nam me vast en ik zag Fertilis naar Feline rennen. "Ze liep weg en werd gebeukt door een boom. Ze is bewusteloos" zei ik waarna ik mijn hand weer voor mijn buik hield. "Auuw!!" riep ik terwijl de tranen langs mijn wangen stroomden. Ik had weeën. "Verlend zullen we gaan slapen?" vroeg ik.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Ze liep weg en werd gebeukt door een boom. Ze is bewusteloos"legde Aqua uit en legde haar hand op haar buik en slaakte en pijn kreet."Verlend zullen we gaan slapen?"Vroeg ze dan en ik knikte en hief haar op in de princessen houding."kom Delilah."zei ik en wandelde richting de tent.

    Fertilis
    Verlend,Aqua en Delilah gingen weg en ik zette me naast Feline en haf haar een vluchtig kusje.Daarna hield ik haar benen omhoog om haar bij bewustzijn te brengen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend nam me op als een prinsesje. En Delilah ging ook met ons mee. We kwamen aan in de tent. Verlend zette me neer. Ik stopte Delilah in en gaf haar een kusje. Daarna ging ik naast Verlend liggen. Hij sloeg zijn armen om me heen. "Ik denk dat ik morgen zal bevallen." zei ik zachtjes. Ik drukte een kusje op zijn lippen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair