• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [@cateyes, zie rollentopic We're stuck on easter island ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aqua

    De heks deed haar hand voor mijn mond waardoor ik zweeg. Tranen stroomden over mijn wangen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Melody
    Ik voelde 2 lichte trillingen in de buurt, maar er was 1 teveel intotaal. Ik rende naar de 2 lichte trillingen en zag dat Aqua werd vastgehouden door een heks. Ik duwde ze bijde vast in de aarde. Aqua ook, omdat ik haar anders niet los kon krijgen. Mijn lippen vormden licht de woorden sorry, waarna ik begon te praten. 'Wie ben je, wat wil je en hoezo had je Aqua vast?' zei ik kil.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aqua

    Melody kwam en zorgde ervoor dat de heks en ik vast stonden in de grond. "Sorry" zei ze. Ze begon te praten met de heks. "Wie ben je en wat wil je en waarom heb je Aqua vast?" vroeg Melody. De heks grijnzend:"Medusa wou Aqua spreken , maar toen vond ze dat ik dat mocht doen." Ik wist wat er ging gebeuren, het was met me gedaan.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    'MAMA!' gilde ik bang. Ik worstelde me uit Verlends houding en rende naar Aqua.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    In de verte hoorde ik Delilah:"Mamaaa!" riep ze. Alweer stroomden over mijn wangen. Ik probeerde me uit de greep van de heks te wringen, maar in de plaats daarvan kreeg ik een stomp in mijn zij waardoor ik bijna neerviel.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Ik kwam toe en zag Aqua en Serpent in muren van aarde vastzitten.Delilah kroop vann me af en gilde bang 'MAMA!'."Aqua!"riep ik en voelde hoe die hond mij tegen hield door in mijn kuiten te bijten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'NEEEE!' gilde ik en ik legde mijn hand op het been van de heks waardoor ik haar een enge geest liet zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Ik probeerde Verlend te roepen maar ik kreeg geen lucht meer door de stomp die had gekregen. De nagels van de heks boorden zich in mijn vel. Met een klein beetje adem riep ik "Verlend".


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Feline

    ik begon te rennen omdat het echt niet goed voelde. Ik kwam in het bos aan, en zag ren vrouw Aqua vast houden. Aqua was bang, ik voelde, en zag het. Voor ik het wist veranderde ik in een zlynx, en krabde de vrouws keeel open. Ik beet haar ook. Ik jg ad haar vermoird


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Aqua

    Feline had me gered. Melody bevrijdde me uit de aarde en ik snakte naar adem. Ik liep enkele rondjes en viel toen op mijn knieën neer. Alles om me heen draaide. Het leek of mijn keel was dichtgeknepen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Verlend". piepte Aqua.Nu was ik het beu,ik greep dei hond bij zijn nekvel en gooide hem ergens.Feline was bezig met de heksen ik stompelde naar Aqua toe,omdat ik mijn kuit niet meer voelde."Aqua!"riep ik weer toen ik er bijna was


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (everybody is half-killed now (op muziekje van everyboy dance now) )


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Aqua

    Verlend riep mijn naam. Ik keek hem aan. Ik gaf Delilah een zoen op haar wang en gaf een kusje op Verlends lippen. "Ik hou van jullie " zei ik voor ik uitgeput neerviel.

    (moet gaan tot morgen!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Ik viel op mijn knieën neer naast Aqua.Ze haf een kus aan Delilah en dan aan mij en viel toen uitgeput neer.Ik legde haar hoofd op mijn knieën en keek toen naar Serpent,er zat iets in de zak van haar kleed wat mijn aandacht trok."Feline?Kun je eens dat papiertje in haar zak aan me geven?"vroeg ik haar dan aangezien ze het er dicht bijzat.Nu dat Serpent dood was,word Medusa razend en dat weet ik maar al te goed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH