• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.

Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [

Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.

iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...

Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

Meisjes

1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter

Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

[ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:03 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Matheo
    aangezien de anderen weg waren gelopen had ik het eten dat we hadden gevangen al naar de tent gebracht of ja gesleurd en had ik Melody haar paard ook al naar daar gebracht,maar aangezien ze een tijd wegbleven besloot ik ze maar te gaan zoeken ik sprong op het paard en rende naar hun geluid toe.

Aqua

Verlend stond heel de tijd te glimlachen. Hij zag er zo gelukkig uit.
    Ik ging voor hem staan en fluisterde in zijn oor:"Ga je me nu nog zeggen wat er op dat briefje stond??" Waarna ik hem een kusje op zijn nek gaf.

Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

Verlend
    Aqua kwam op me af en vroeg me wat op het briefje stond,waardoor mijn glimlach verdween.Ik haalde het briefje uit en haf het haar.Het was nimphs geschreven,dus ze kon het wel lezen."Wel wat erin staat betekend niet veel goeds."mompelde ik.

Aqua

Verlend gaf me het briefje en hij zei dat er niets goeds in stond. Ik las het en ik werd bleek. Iedereen uitmoorden alles platbranden! "Wat gaan we hiertegen doen!!! Als Medusa weet dat Serpent dood is , wordt het nog erger! Waarom moest ik voor Medusa werken!!!" huilde ik.
    Ik begroef mijn hoofd in zijn schouder. "Het is hier niet veilig meer, en al zeker niet voor Delilah en onze toekomstige zoon!" piepte ik.

Verlend
    "Wat gaan we hiertegen doen!!! Als Medusa weet dat Serpent dood is , wordt het nog erger! Waarom moest ik voor Medusa werken!!!" zei ze snikkend en begroef haar hoofd in mijn schouder,ik besloeg beschermend mijn armen om haar heen."Het is hier niet veilig meer, en al zeker niet voor Delilah en onze toekomstige zoon!" piepte ze daarna,ik maakte een sussend geluid en drukte haar wat steviger tegen me aan."Je bent niet de enige,ik moest ook werken voor haar."fluisterde ik en wreef gerustellend op haar rug."Ik zal jullie beschermen."

Aqua

Verlend zei dat hij ons ging beschermen. "Verlend, ik weet niet wat ik zonder zou gedaan hebben! Ik hou van je." fluisterde ik. Waarna ik mijn lippen op de zijne drukte. "Maar moeten we geen plan maken voor als de heksen hier naartoe komen??" vroeg ik.

Verlend
    "Verlend, ik weet niet wat ik zonder zou gedaan hebben! Ik hou van je." zei ze en drukte kort haar lippen op de mijne."Maar moeten we geen plan maken voor als de heksen hier naartoe komen??"vroeg ze daarna."Dat gaan we doen als we terug bij het kamp zijn oké?"vroeg ik haar dan

Aqua

Hij zei dat we een plan gingen maken zodra we terug waren bij het kamp. Ik knikte. Hand in hand liepen we terug naar de tent. Eenmaal daar keek ik diep in zijn blauwe ogen. Al snel vonden onze lippen elkaar waarna onze tongen tikkertje speelden. Ik stopte de kus en likte met mijn tong langs zijn wang waardoor ik moest grinniken. "Waarom moest Serpent mij hebben?? Was het omdat ik niet terug kwam? Of omdat wij samen zijn??" vroeg ik bang.

Delilah Hayden Scooter

Ik werd bang. De geest van de heks bleef rond me spoken. Ik zette het op huilen en krijsen. Bang bleef ik doorgaan.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Aqua

Ik hoorde gehuil en gekrijs. Delilah schoot het door mijn hoofd. Ik stond op en begon te rennen als de wind." Delilah, meisje wat is er!" zei ik bang.

Delilah Hayden Scooter

'Geest..Heks..' kreeg ik eruit en ik begon weer te huilen.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Aqua

"Geest.. heks..." zei Delilah waarna ze begon te huilen. Juist ze kon geesten zien. Ik nam haar in mijn armen en wreef over haar rug. Toen keek ik haar aan en zei:" Delilah er is niets om bang voor te zijn, de heks is dood dus ze kan niets meer doen." zei ik rustig.

Verlend
    Samen gingen ik en Aqua terug naar de tent en waren Delilah vergeten(OMG dit komt me bekent voor o-o ) Toen we bij de tent aankwamen Keek ik diep in Aqua haar ogen en al snel waren onze lippen op elkaar gepland en speelden onze tongen een spel met elkaar."Waarom moest Serpent mij hebben?? Was het omdat ik niet terug kwam? Of omdat wij samen zijn??" vroeg ze dan.Ik keek haar moeilijk aan,maar voor ik wat kon zeggen hoorde ik gekrijs.Sh*t we waren Delilah verheten.Aqua was al weggerent en ik volgde.Niet veel later zag ik ze en Aqua vroeg wat er was.

Aqua

Verlend kwam ook aangelopen. Met Delilah in mijn armen vertelde ik wat er gebeurd was. "Delilah zegt dat de geest van Serpent heel de tijd rond haar zweefde.Maar kan Serpent nu nog iets doen?? Nee toch " vroeg ik ongelovig.

Feline

Ik haalde mijn gezicht uit de modder, en rende weg. Ik zag het bos, en rende er in. Toen werd alles zwart. (ze werd gebeukt door een boom)

[ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:39 ]

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.