• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guys, ik wil niet als enige oordelen, help me eens.

    Ikzelf vind het wat kort, maar dat komt omdat ik posts van dik 600-800 woorden gewend ben.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Guys, ik wil niet als enige oordelen, help me eens.

    Ikzelf vind het wat kort, maar dat komt omdat ik posts van dik 600-800 woorden gewend ben.


    Ik ga even kijken.
    Oke, ik twijfel heel erg. Die posts zijn inderdaad ietwat aan de korte kant. Ik denk toch dat ik haar nog niet op de lijst zou zetten.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:54 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil wel op de lijst :Y).
    Allen doe ik nu mee aan een nog-niet-begonnen RPG. Voor de rest heb ik al een tijdje niet meer echt meer goed meegedaan aan een RPG c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk dat ik me wel mag aanmelden.
    Ik houd er zeer zeker van om langere stukken te schrijven en ik heb meegedaan aan (een van) de eerste RPG's die hier op quizlet was; Geen weg meer terug.
    Zelf heb ik ook enkele RPG's geopend zoals Mainstreaming en (samen met Sam) Kraft Durch Angst. Vooral die eerste liep toen heel goed.
    En ach, Simone, je kent mij!:Y)


    everything, in time

    LacunaCoil schreef:
    Ik wil wel op de lijst :Y).
    Allen doe ik nu mee aan een nog-niet-begonnen RPG. Voor de rest heb ik al een tijdje niet meer echt meer goed meegedaan aan een RPG c:.


    uurgh, jou ken ik maar vaagjes.. Schrijf anders een intro stukje van je personage voor in die nog niet begonnen RPG. Kan je die straks zo daar inleveren en kunnen wij oordelen ;d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Broadfields schreef:
    Ik denk dat ik me wel mag aanmelden.
    Ik houd er zeer zeker van om langere stukken te schrijven en ik heb meegedaan aan (een van) de eerste RPG's die hier op quizlet was; Geen weg meer terug.
    Zelf heb ik ook enkele RPG's geopend zoals Mainstreaming en (samen met Sam) Kraft Durch Angst. Vooral die eerste liep toen heel goed.
    En ach, Simone, je kent mij!:Y)


    Slijmbal ;p Maar ja, iedereen in GWMT was vet pro _O_ Nouja, ik niet in het begin, heb het een keer teruggelezen en zat me dood te ergeren aan mezelf.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Apft, ik ben helemaal niet aan het slijmen?D:
    Hahaha, dat is dus precies de reden waarom ik niet terug ga lezen.:'D


    everything, in time

    Endure schreef:
    (...)

    Slijmbal ;p Maar ja, iedereen in GWMT was vet pro _O_ Nouja, ik niet in het begin, heb het een keer teruggelezen en zat me dood te ergeren aan mezelf.


    Ik heb daar ook kort aan meegedaan, maar toen was ik totaal niet ervaren... Uiteindelijk ben ik daarmee opgehouden- ik heb ook nooit op de lijst gestaan volgens mij, dus bij mij is het niet helemaal waar (over dat pro) ;P

    Maargoed, ik moet gaan, succes met jullie beslissing!


    Tijd voor koffie.

    Voortaan als één van ons een RPG opent komt ie eerst bij het 'nog aanmelden' ding te staan en als ie begonnen is wordt ie een lijstje omlaag geplaatst!

    Kent iemand nog goede RPG's?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Voortaan als één van ons een RPG opent komt ie eerst bij het 'nog aanmelden' ding te staan en als ie begonnen is wordt ie een lijstje omlaag geplaatst!

    Kent iemand nog goede RPG's?


    Je weet dat ik dit ga zeggen, Pirates. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Endure schreef:
    (...)

    Nu herken ik je weer, morticia :p Waarom zit je nu op dit account?

    Omdat ik mijn andere profiel wat moet updaten haha, anders denken ze allemaal dat ik een twaalfjarig meisje ben, you know. Lol, no offence btw voor die mensen.. Maar je snapt wel wat ik bedoel.


    Goldenwing schreef:
    (...)

    Je weet dat ik dit ga zeggen, Pirates. (:


    Oh ja, daar wilde ik nog een rol voor maken.
    @ Endure, ik snap niet wat je bedoelt met dat rpg aanmaken en lijstje.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:01 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Je weet dat ik dit ga zeggen, Pirates. (:


    DIe is lastig in te springen op 't moment en ligt vrij stil :p Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als er meer mee willen doen. Vooral Sygmunds aanhang mag wel wat uitgebreider.

    Cocon schreef:
    (...)
    Omdat ik mijn andere profiel wat moet updaten haha, anders denken ze allemaal dat ik een twaalfjarig meisje ben, you know. Lol, no offence btw voor die mensen.. Maar je snapt wel wat ik bedoel.


    Ahaha, als ik melig of heel blij/hyper ben kom ik op internet ook over als een 12-jarige.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    uurgh, jou ken ik maar vaagjes.. Schrijf anders een intro stukje van je personage voor in die nog niet begonnen RPG. Kan je die straks zo daar inleveren en kunnen wij oordelen ;d

    Ik laat wel even mijn personage zien:Link.
    Dan moet je even zoeken naar de personage die Yuki heet. Ik had geen zin om een westers iemand neer te zetten :3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Endure schreef:
    (...)

    DIe is lastig in te springen op 't moment en ligt vrij stil :p Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als er meer mee willen done. Vooral Sygmunds aanhang mag wel wat uitgebreider.


    Het ligt inderdaad vrij stil maar volgens mij komt dat ook omdat er niet zo heel veel verschillende personen zijn die mee doen.


    Stand up when it's all crashing down.