• Topic-eigenaar; Beat.









    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.

    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Mijn topics.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Brandon Jason Jefferson
    Wat zei ze nou? Dat als ik al mijn spullen ging halen en hier bleef voor de rest van het schooljaar, dat zij dat ook zou doen? Maar, dan zouden we samenwonen in dit huis. Nou ja, samenwonen is een groot woord, we zouden dit huis 'delen'. Wat lul ik nou weer, het was gewoon samenwonen.
    'Ik ga het echt doen he!' zei ik toen ik even grijnzend opzij keek naar Veronica die langs me op haar buik lag.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Shit! Internet deed klote en toen moest ik ales uit en aan zetten en nu is mijn stukje weg:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik pak een paar spullen en zet die op de badrand. Ik kijk even om naar Jamie. 'Dan gaan je maar in meiden zeepsop zitten,' grinnik ik. Ik kijk naar de spullen die ik had gepakt. Het waren gewoon dingen die iedereen kon gebruiken. Lavendel geurtje enz. Ik draai de kraan uit en leg een handdoekje voor de rand waar we uitstappen. Ik maak een knot boven op mijn hoofd, zodat mijn haar niet nat wordt. Dan stap ik in de badkuip en laat me in het water zakken. Ik schuif op zodat Jamie er bij komt. Ik sluit even mijn ogen en geniet van het warme water. Dan open ik mijn ogen en kijk Jamie aan. 'Kom! Dit bad is te groot voor in mijn eentje,' zeg ik met een glimlach en twinkelende ogen. Het gedoe over de morning after pil vergeet ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    * :( *


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Mijn stukje met Amy staat boven jouw reactie hea? :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk naar wat ze doet en lach als ze wat dingen pakt en grinnik kort, ik zie hoe ze haar haar doet en er in stapt. Ik twijfel even maar stap er dan ook in als ze vraagt waar ik blijf en stap er snel bij in en voel gelijk hoe mijn spieren zich ontspannen zodra het warme water mijn lichaam raakt. Ik haal een hand door mijn haar en glimlach naar Amy "nou ik ben er hoor" zeg ik lachend en leun tegen de rand van het bad aan en druk een kusje tegen haar lippen. Ik zucht genietend en sluit mijn ogen "hmm dit is echt heerlijk" breng ik uit en laat mijn hand over het water glijden. "ik moet hier vaker in bad gaan zeg" grinnik ik en zucht nog een keer diep uit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach en knik. 'Gezellig.' Ik nestel me tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik grinnik en geniet van het warme water. 'Nou je bent altijd welkom,' lach ik en geef hem een kus. Dan laat ik me wat meer onderuit zakken en sluit mijn ogen. Een gelukkige glimlach speelt zich om mijn lippen. Dit voelde goed. Gewoon een lekker warm bad met Jamie naast me. Niets meer en niks minder. Ik open mijn ogen en steek mijn voeten even boven water. 'Je wilt niet weten wat dit bad allemaal kan,' grinnik ik en draai me op mijn buik. Ik druk op een knop en er komen bubbels. Ik grinnik en zet hem dan weer uit. Dan kijk ik om me heen op zoek naar de afstandsbediening van de geluidsinstallatie. Ik grijns en zet de muziek aan. Rustgevende piano geluiden vullen mijn oren. Ik grinnik en kijk Jamie aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik kort en ga net als Amy wat achter over zitten "daar hou ik je echt aan hoor" lach ik en kijk haar met een kleine glimlach aan. Opeens drukt ze een knopje in zodat er bubbels komen en ik lach even hardop "nice tric" ik kijk haar na als ze een afstandsbediening pakt en opeens klinkt er muziek door de badkamer en een grijns verscheint op mijn gezicht "hoe kom ik aan zo'n bad, ik moet er een hebben" ik woel nog even door mijn haar en kijk rustig om me heen. Ik kijk naar Amy en lach kort "echt heel serieus hoe kom je aan dit bad" grinnik ik en ga weer wat rechtop zitten. Ik strek mijn rug even en knak mijn nekwerfels los, ik leun wat tegen Amy aan en druk nog een klein kusje tegen haar schouder.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach. 'Nou je komt aan zo'n bad om hier heen te gaan. Je mag mijne altijd gebruiken,' grijns ik. Ik kijk hem aan. 'Maar ik zal het je zeggen als ik het weet.' Ik lach en zak onderuit, maar wel zo zodat mijn haar niet nat word. Een heerlijke geur vult mijn neus. Ik kijk naar Jamie en leun tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en luister naar de geluiden om me heen. De glimlach op mijn gezicht is er nog steeds. Ik zing mee met de radio en maak met mijn hand zachtjes golver. De andere verstrengel ik met een hand van Jamie.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 15:49 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maaaiiinnn topics,

    sooooooooooorrrrry Erzsi! Ik was dit even helemaal vergeten :\

    Ik ga een reactie typen ^^ want ik weet wel dat ze een taart gingen bakken :]

    tenzij we al op een andere dag zitten?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik lach. 'Nou je komt aan zo'n bad om hier heen te gaan. Je mag mijne altijd gebruiken,' grijns ik. Ik kijk hem aan. 'Maar ik zal het je zeggen als ik het weet. Als ik weet waar dit magische bad vandaan komt.' Ik lach en zak onderuit, maar wel zo zodat mijn haar niet nat word. Een heerlijke geur vult mijn neus. Ik kijk naar Jamie en leun tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en luister naar de geluiden om me heen. De glimlach op mijn gezicht is er nog steeds. Ik zing mee met de radio en maak met mijn hand zachtjes golver. De andere verstrengel ik met een hand van Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Huh, wow er gebeurt iets raars... De onderste reactie is de goede:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne