• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)

    Tell me :9~ haha
    En Kim, gewoon het hoofd hoog houden
    Ik had begin vorig jaar ook niet echt iemand, maar dat komt uiteindelijk wel
    Je moet gewoon nog wennen, het komt allemaal goed (:

    Yes, volgens weekend naar Eindhoven (:

    Mwuahh hij zit zeg maar een soort van in mijn vriendengroep, of daar begint hij steeds meer bij te horen. Mijn beste vriendin en haar vriend (en mijn maat;P) zaten al een tijdje grapjes te maken over dat ze het awesome zouden vinden als wij iets kregen, maar sinds dat feestje eergisteren.. hij kwam binnen en mijn hart ging tekeer. Heel de avond zo geweest.. Mèèèn.. D:

    En ohh shoppen? (: Dat is leuk daar, toen ik nog in Eindhoven op school zat vorig jaar, ging ik echt te vaak, haha!


    ars moriendi

    Hiiiiiiii mensjes, ik ben terug en ik ben nog steeds boos op mezelf hoe ik mezelf heb laten gaan en me daardoor heb laten bannen ._. ja, het is mijn eigen schuld en dat weet ik ook wel:Y)
    Ik heb jullie gemist :c En ook de mensen uit het awesome topic :c En ook de rest van Quizlet :c
    Mag ik weer op de lijst?^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Mwuahh hij zit zeg maar een soort van in mijn vriendengroep, of daar begint hij steeds meer bij te horen. Mijn beste vriendin en haar vriend (en mijn maat;P) zaten al een tijdje grapjes te maken over dat ze het awesome zouden vinden als wij iets kregen, maar sinds dat feestje eergisteren.. hij kwam binnen en mijn hart ging tekeer. Heel de avond zo geweest.. Mèèèn.. D:

    En ohh shoppen? (: Dat is leuk daar, toen ik nog in Eindhoven op school zat vorig jaar, ging ik echt te vaak, haha!


    Clairtje is verliefd! Clairtje is verliefd! Clairtje is verliefd! Haha. Nee hoor, het is toch alleen maar leuk?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Clairtje is verliefd! Clairtje is verliefd! Clairtje is verliefd! Haha. Nee hoor, het is toch alleen maar leuk?

    Maarmaarmaar ik heb altijd de vloek over me heen dat jongens die ik niet zie zitten (of voor niet meer dan 1 keer) verliefd op me worden maar de jongens waar ik echt wat voor voel me niet zien staan D: Grumblrghhr I NEED TIPS! ;__:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Mwuahh hij zit zeg maar een soort van in mijn vriendengroep, of daar begint hij steeds meer bij te horen. Mijn beste vriendin en haar vriend (en mijn maat;P) zaten al een tijdje grapjes te maken over dat ze het awesome zouden vinden als wij iets kregen, maar sinds dat feestje eergisteren.. hij kwam binnen en mijn hart ging tekeer. Heel de avond zo geweest.. Mèèèn.. D:

    En ohh shoppen? (: Dat is leuk daar, toen ik nog in Eindhoven op school zat vorig jaar, ging ik echt te vaak, haha!


    Aww, zo leuk (:
    En ja, idd shoppen
    Ik ben nog nooit in Eindhoven geweest, maar heb gehoord dat het daar leuk is
    Een vriendin van me wilde eerst naar Amsterdam, maar daar had ik geen zin in haha

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Maarmaarmaar ik heb altijd de vloek over me heen dat jongens die ik niet zie zitten (of voor niet meer dan 1 keer) verliefd op me worden maar de jongens waar ik echt wat voor voel me niet zien staan D: Grumblrghhr I NEED TIPS! ;__:


    I DON'T HAVE TIPS! Groentje Maar alleen het gevoel is al geweldig, Haha. Arme Clair'tje.


    Ik ga zo weer schrijven, I guess. Eerst even mijn tas inpakken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Maarmaarmaar ik heb altijd de vloek over me heen dat jongens die ik niet zie zitten (of voor niet meer dan 1 keer) verliefd op me worden maar de jongens waar ik echt wat voor voel me niet zien staan D: Grumblrghhr I NEED TIPS! ;__:

    Geen tips helaas
    Ik ben een ramp op liefdesgebied :(

    Ughhh D: Nouja, ik weet niet of jullie dat kennen, maar als je iemand leuk vind ben je je ook meteen veel bewuster van hoe je je gedraagt en wat je allemaal zegt, en dan is het spontane eraf.. dat was bij mij dus op dat feestje in het begin, al ging dat daarna wel beter. Maarja, nou moet hij mij ook nog leuk gaan vinden D:
    En succes zo met schrijven! XX


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ughhh D: Nouja, ik weet niet of jullie dat kennen, maar als je iemand leuk vind ben je je ook meteen veel bewuster van hoe je je gedraagt en wat je allemaal zegt, en dan is het spontane eraf.. dat was bij mij dus op dat feestje in het begin, al ging dat daarna wel beter. Maarja, nou moet hij mij ook nog leuk gaan vinden D:
    En succes zo met schrijven! XX


    Van die awkward situatie? Ik ken ze, hahaha. En thanks, het moet wel lukken. Ga jij eingelijk nog schrijven? Ik mis Huntie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Van die awkward situatie? Ik ken ze, hahaha. En thanks, het moet wel lukken. Ga jij eingelijk nog schrijven? Ik mis Huntie.

    Ja morgen denk ik, na mijn eerste introductiedag, ik heb er nu niet zo'n zin in. :/ Ga zo beneden even wat tv kijken. Heb je alweer wat meer inspiratie? (:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:08 ]


    ars moriendi

    Claire and ... sitting in a tree; K I S S I N G. Hahahaha.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja morgen denk ik, na mijn eerste introductiedag, ik heb er nu niet zo'n zin in. :/ Ga zo beneden even wat tv kijken. Heb je alweer wat meer inspiratie? (:


    Jah, het gaat wel lukken. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Roden schreef:
    Clair and ... sitting in a tree; K I S S I N G. Hahahaha.

    Hahaha mysteryguy x'D Maar wish it was true though D: Ach ik zit in elk geval al in dezelfde groep, dat is al iets. Moet ik alleen even zorgen dat ik niet hard gefriendzoned word. (dat klinkt zo onlogisch)?


    ars moriendi

    Heb ik trouwens nog wat gemist hier? :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Amy; mijn moeder gaat de All Stars voor me kopen (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."