• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Real's nieuwste aanwist

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Criska schreef:

Real's nieuwste aanwist
    `
    Fuck, ik zweer je, ik zag eerst alleen de bovenkant en ik durfde te wedden dat het Fernando was, tot ik verder keek en die rotkop het verpeste. HAHA.
    Ik ben trouwens echt zo inspiratieloos.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Roden schreef:
    (...)`
    Fuck, ik zweer je, ik zag eerst alleen de bovenkant en ik durfde te wedden dat het Fernando was, tot ik verder keek en die rotkop het verpeste. HAHA.
    Ik ben trouwens echt zo inspiratieloos.

Ja, stom hoofd, haha. Als Fernando erbij kwam werd het echt een dreamteam. Haha.

En waarom zo inspiratieloos? ): Ik wil weer Fall&Rise aangezien ik eindelijk alles weer heb gelezen :') Als ik inspiratieloos ben luister ik trouwens naar Yann Tiersen, bij mij werkt het al is het iets wat klassiek.

Mag ik even keihard uithuilen bij jullie na me eerste schooldag?

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:

Hoe was het dan?
    @Demi, ik zal wel wat proberen in elkaar te flansen en inderdaad, dan was het echt mijn dreamteam!

Vampires schreef:

Natuurlijk, mama Demi weet hoe je, je voelt.

@Amy, doe maar rustig aan hoor. Ik heb toch geen vakantie meer ):

Het was verschrikkelijk. Ik ben volgens mij nog nooit zo overstuur van iets geweest.
    We moesten tot kwart voor 5 blijven. En het verschilt van mensen van 15 jaar tot mensen van 25 jaar. En er zijn al aardig wat groepjes, en dat voor een eerste dag, en ik ben echt de enige die gewoonweg totaal niemand heeft. En ik blijk dus de helft van mijn boekenpakket niet te hebben en er is al huiswerk dus ik loop al achter. En dat op dag één. Ik heb één les gemist omdat ik niet wisten dat we die les hadden. Heb de praktijkruimtes gezien en het ziet er vetmoeilijk uit en al die oudere studenten lachen je uit omdat je nieuw bent.

En ik moest echt tegen mijn tranen vechten op school. Ik kan jullie vertellen wat ik op dat moment dacht, maar ik zeg dat dan liever in pb want ik voel me nu écht ongelukkig. Ik heb echt nog nooit zo hard gehuild.

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:
    Het was verschrikkelijk. Ik ben volgens mij nog nooit zo overstuur van iets geweest.
    We moesten tot kwart voor 5 blijven. En het verschilt van mensen van 15 jaar tot mensen van 25 jaar. En er zijn al aardig wat groepjes, en dat voor een eerste dag, en ik ben echt de enige die gewoonweg totaal niemand heeft. En ik blijk dus de helft van mijn boekenpakket niet te hebben en er is al huiswerk dus ik loop al achter. En dat op dag één. Ik heb één les gemist omdat ik niet wisten dat we die les hadden. Heb de praktijkruimtes gezien en het ziet er vetmoeilijk uit en al die oudere studenten lachen je uit omdat je nieuw bent.

En ik moest echt tegen mijn tranen vechten op school. Ik kan jullie vertellen wat ik op dat moment dacht, maar ik zeg dat dan liever in pb want ik voel me nu écht ongelukkig. Ik heb echt nog nooit zo hard gehuild.

Ah Kimmie, het komt echt wel goed, joh. Bij mij in de klas waren er ook al overduidelijk groepjes, vooral veel Marokkanen en Turken die samen één groepje vormden, hier en daar wat bb-sletjes, maar ik wist me er na een dag of vier ook tussen te proppen. Leeftijd maakt op dat moment toch ook niet meer zoveel uit? Ik bedoel, ik mijn klas zijn er kinderen van vijftien tot en met twintig en die kunnen ook gewoon goed overweg. Nu snap ik wel dat tien jaar leeftijdsverschil erg groot is hoor. Over die praktijklessen en zo, je moet het nog even oppakken, heb je het eenmaal gedaan, dan zal het wel lukken natuurlijk. En jij kan er niets aan doen dat je nog niet al jouw boeken ontvangen hebt, daar moet de school rekening mee houden. Ken je geen andere mensen uit andere klassen op die school? Onthoud namelijk wel dat je er voor jezelf zit en dat als je je in de klas beter kan concentreren, het alleen maar beter uitkomt voor je cijfers - hoewel ik natuurlijk wel snap dat geen vrienden in de klas hebben niet het allerleukste is. Zou je eventueel niet kunnen vragen om te worden overgeplaatst naar een andere klas als je het echt niet denkt vol te houden? En als je met iemand wilt praten, mijn inbox staat voor je klaar! (:

Vampires schreef:

Koppie omhoog houden, niet opgeven en kijken bij welk groepje je kan aansluiten. Je kunt er altijd gewoon rustig bij gaan staan en kijken of het klikt, of in elk geval een groepje opzoeken waar je tenminste mee mee kan lopen. Het komt wel goed, zolang je maar niet naar je schoenen gaat staren en jezelf een buiten beentje gaat voelen. Want als je jezelf verteld dat je er buiten gaat vallen, pikken anderen dat op en gaan ze je er ook buiten laten vallen. *bighug* Komt goed, meis! <3 En als je iets kwijt wilt of raad zoekt, wij zijn hier voor jou!

[ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 18:40 ]

ars moriendi

Ik weet ook wel dat het de eerste dag is maar ik voel me zó diep ongelukkig. De school is zo groot en er is zo'n afstand tussen jou en je medemens. En dat leeftijdverschil zorgt nu voor rare reacties want zodra diegene van 15 iets zeggen dat kijken die van 25 echt op een manier van: WTF? Waar heeft diegene het over?

En donderdag sportdag tot 12 uur en daarna nog de hele dag les. (huil)

Chaos is a ladder.

@Kim: In het begin is het altijd wennen, het wordt vast beter. Maar je moet gewoon je koppie omhoog houden en proberen mee te doen, dat is de key. Als je jezelf alleen maar kutter voelt ga je je afsluiten en dan is het helemaal verpest.. Maar het is ook wat Amy zei, je zit er in eerste instantie voor de studie. Hou dat sowieso in je hoofd.

Oh shit jongens, ik begin iemand leuk te vinden.. :/

ars moriendi

Ik ga slapen. Ik wil gewoon weg.

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:

Awh, meisje toch. Ik ben er voor je, weet dat. En deze situatie is even heel kut maar geloof me, wees jezelf en het komt goed. Ik kan niet geloven dat je daar over drie dagen nog steeds niemand hebt want je bent geweldig meid, don't forget <3 Het komt goed, echt. En tien jaar is natuurlijk wel veel maar praten kan altijd. Je hoeft niet met iedereen vrienden te zijn, het is zelfs niet erg als mensen je niet aardig vinden. Probeer gewoon je plekje te vinden. Mijn inbox staat op, maar waarschijnlijk wist je dat al <3

Huntelaar schreef:
    @Kim: In het begin is het altijd wennen, het wordt vast beter. Maar je moet gewoon je koppie omhoog houden en proberen mee te doen, dat is de key. Als je jezelf alleen maar kutter voelt ga je je afsluiten en dan is het helemaal verpest.. Maar het is ook wat Amy zei, je zit er in eerste instantie voor de studie. Hou dat sowieso in je hoofd.

Oh shit jongens, ik begin iemand leuk te vinden.. :/

Tell me :9~ haha
    En Kim, gewoon het hoofd hoog houden
    Ik had begin vorig jaar ook niet echt iemand, maar dat komt uiteindelijk wel
    Je moet gewoon nog wennen, het komt allemaal goed (:

Yes, volgens weekend naar Eindhoven (:

Oh great '-- Ik hang levengroot op de muur van school. Op de foto zie je het waarschijnlijk niet maar echt blij kan ik er niet mee zijn