Omdat ik zelf niks meer weet vraag ik het hier maar even.
Ik zoek een beroemd meisje, voor mijn nieuwe story, met donker haar, niet blond.
Alvast bedankt.
Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik
Bloodlust schreef:
Waarom moet ze beroemd zijn? Waarom moet iemand anders jouw personage verzinnen voor je? Als je het niet weet, ga dan op zoek naar inspiratie waardoor je zelf een karakter vorm kan geven. Zonder dat je daarvoor bekende mensen moet gebruiken, omdat je anders niet weet hoe je ze moet omschrijven.
Ik ben het hier wel mee eens. Ik gebruik ook wel beroemde mensen voor mijn verhalen, maar ik zoek ze pas uit nadat ik mijn personage heb bedacht en beschreven.
Rebecca Black.
Nee, grapje. Ik ben het ergens wel eens met Bloodlust, maar aangezien je toch graag bekende mensen wilt; misschien is Milla Jovovich iets voor je?
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Aan de hand van jou reacties zou je eerder zeggen dat jij een kort lontje hebt. Volgens mij mag je in elk topic reageren en je mening geven, just saying.
Sometimes your plans don't work out because God has better ones.
Bloodlust schreef:
Waarom moet ze beroemd zijn? Waarom moet iemand anders jouw personage verzinnen voor je? Als je het niet weet, ga dan op zoek naar inspiratie waardoor je zelf een karakter vorm kan geven. Zonder dat je daarvoor bekende mensen moet gebruiken, omdat je anders niet weet hoe je ze moet omschrijven.
Ik vind dat hier een beetje té gereageerd wordt. Als GottaBeMe graag beroemde personen wil gebruiken, laat haar dan toch. Oké, het is misschien niet echt origineel of wat dan ook, maar als het één keer gezegd wordt, weet ze het ook wel. & Dit is niet stom bedoelt, maar je hoort zoveel mensen die klagen dat de sfeer op het forum niet meer goed is, maar dit helpt niet echt..
The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.