• Ik wil het graag samen met iemand schrijven.
    Als je interesse hebt vul dit dan maar even in =D.
    We kunnen samen een verhaallijn verzinnen.

    Naam:
    Leeftijd:
    Een stukje verhaal:
    Genres:

    Ik zou het zelf ook maar even invullen.
    Naam: Cheverney.
    Leeftijd: 13
    Een stukje verhaal:
    In het donker kan ik nog net de eenzame vrouw zien. De mist lijkt zich rond haar op te stapelen. Haar ogen lijken licht te geven
    De mist rondom de vrouw word dikker. Haar lichaam lijkt erdoor opgeslokt te worden. Het enige wat nog duidelijk te zien is zijn haar ogen, ze lichten op in de mist als twee groene smaragden.
    Haar ogen lijken me vast te houden. Ik probeer weg te kijken, maar het lukt niet.
    Als de vrouw begint te praten is het niet meer dan een hese fluistering,
    “Blijf.”

    Genres: Fantasy, Horror, thriller, romantiek, onbekende personen, 1D, Harry Potter.

    Als je genres heel veel afwijken van de mijne, kun je beter niet reageren.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 20:15 ]


    Every living creature dies alone.

    Naam: Savannah
    Leeftijd: 14
    Een stukje verhaal:
    Voorzichtig stapte ik van steen naar steen. Ik kon hier de lol nog wel van inzien. Op het feit na dat als ik zou vallen ik er geweest was, als ik te langzaam ging er geweest was of als het er aan de andere kant van de rivier het er net zo slecht aan toe was er geweest was, was dit nog niet eens de ergste vakantie ooit. "We krijgen jullie wel!" De stem klonk hoog en schel. De vrouw die het zinnetje gesprokken had paste perfect bij de stem. Ze liet zo dat het leek of ze zweefde. Ze had een blik in haar ogen, waar iedereen rillingen van zou krijgen en Wit blonde haren. Ik schudde mijn hoofd. Dit was een droom, de afgelopen drie dagen waren een droom geweest, dat moest. Ik was in een of ander sprookje verzeild geraakt en er was geen uitweg behalve wakker worden. Ik sloot mijn ogen en ademde diep in en uit, maar ik kon niet wakker worden. Waarschijnlijk had ik me nog nooit zo bang gevoeld als dat moment.
    Genres: ALLES BEHALVE TWILLIGHT


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Hannah
    Leeftijd: 14
    Een stukje verhaal:
    Ik loop door de mall met m'n vriendinnen. Ik kijk om me heen, en zie mooie kleren in moderne winkels. ''Daar wil ik heen!'' roep ik tegen Chanel. We lopen naar binnen, en kopen alles wat we willen. Daarna lopen we naar buiten waar we twee meisjes uit onze klas zagen. Gillend val ik ze om de hals, en complimenteer ze met hun kleren. ''DONNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wakker worden!'' schreeuwt iemand me wakker. Ik open mijn ogen en ben gelijk terug in realiteit. Terug in mijn donkere ''kamer''. Terug in mijn saaie leventje. Terug naar impopulair zijn.

    Genres: nu: romantiek, 1D, Justin Bieber, maar zou wel thriller en Harry Potter kunnen gaan schrijven.

    Naam: Nele
    Leeftijd: 15
    Een stukje verhaal:

    Rennen,ik moet blijven rennen.Verstand op nul en de benen blijven bewegen.Komaan Jade,ren.Niet dat ze me nu nog zouden volgen,ik zit te diep in het bos en ik ben te snel voor te voet te volgen.Ik moet de anderen waarschuwen,we zijn hier niet meer veilig.Ze zoeken me altijd,maar vinden doen ze me niet,nog niet.Maar hoe lang zou dat nog duren?We zijn al bijna overal geweest,en nergens zullen ze me vergeten zijn,het meisje dat steelt en vervolgens spoorloos verdwijnt.Wanneer ik het verlaten huisje in het bos zie,vertraag ik mijn pas.Ik veeg een verdwaalde pluk haar uit mijn gezicht en kijk naar de zon tussen de bladeren.Als ik aan het verlaten huisje ben,klop ik hijgend op de oude deur en duw die open.Mam zit samen met Sebastian,mijn jongste broertje,aan de kapotte tafel.Ik zwier de rugzag op de tafel.Het ding wankelt gevaarlijk hard.'Jade...'zucht mam.'Het is de enigste manier,wil je dat we dood gaan anders?'zeg ik feller dan bedoeld.Geschrokken kijkt mam me aan,Sebastian begint te huilen.Mam weet dat ik gelijk heb,ik heb vanalles geprobeerd,bedelen,maar nooit gaven ze me wat,werken,maar niemand wilde zo iemand als mij.

    Genres: vanalles


    Stan talent, stan RIS17