• Dus, wij hebben één uurtje per week Plastische Opvoeding, en de leerkracht hààt onze klas echt. Dus, nu heeft hij besloten om al zijn andere klassen een leuke, creatieve opdracht te laten doen. E wat doen wij? Wij mogen de man van Vitruvius door Leonardo Da Vinci helemaal overtekenen --' En dan ik de bedoeling van Plastiche Opvoeding dat je je creatief ontplooit. Hoezo creatief? Het is gewoon een kutopdracht --'



    + DIT IS MIJN 300STE POST ;D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    overtekenen of natekenen?
    is wel raar van die leraar :S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    pff hoezoo doelloos zeg


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Wat is Plastische Opvoeding?


    Not all those who wander are lost.

    Shizen schreef:
    overtekenen of natekenen?
    is wel raar van die leraar :S

    OVERTEKENEN !
    en daar zet hij dan ook nog eens punten op he --'


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hij zal er wel zijn redenen voor hebben :3


    SLOAN.

    tessaahx schreef:
    [face=arial]Wat is Plastische Opvoeding?

    een vak bij mij op school n.n[/face]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    wat leer je nou van als je een kerel moet overtekenen o-O trouwens wat gaan die andere klassen doen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kwartier en je bent er klaar mee :']
    Jesus, lack of creativity.
    Wij moeten een filmproject opstarten. En dan ook echt volgens de strenge normen in de filmindustrie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fellatio schreef:
    wat leer je nou van als je een kerel moet overtekenen o-O trouwens wat gaan die andere klassen doen?

    zij mogen zo'n pop-up-ding verzinnen


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Native schreef:
    (...)
    OVERTEKENEN !
    en daar zet hij dan ook nog eens punten op he --'

    what the fuck x)
    en wat leer je daarvan? moet je eens vragen
    wat een ***


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Homo Quadrantus :'D Zo heette die ongeveer :'D
    erg creatief bedacht, xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nutteloze opdracht, ja. Maar misschien kan je je eigen creativiteit er nog in gooien door 'm in te kleuren of mooier te maken oid?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ga naar directeur?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zou gewoon weigeren. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    classic schreef:
    Nutteloze opdracht, ja. Maar misschien kan je je eigen creativiteit er nog in gooien door 'm in te kleuren of mooier te maken oid?

    mag niet. dan buist hij me, sowieso, en ik kan al mijn punten gebruiken --'

    Mavado schreef:
    Ga naar directeur?

    Er zijn al mensen gaan klagen bij de directeur over die leerkracht, maar het helpt niets --'


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."