• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik weet nog niet hoelang,' zei ze met een mysterieuze stem. Ze kwam iets overeind om mijn broek uit te trekken. Gewillig werkte ik mee. Ze streelde met haar handen langs mijn boxer omhoog. Mijn adem stokte en ging vervolgens een eind te hoogte in nadat ze met haar onderlichaam over mijn boxer heen schuurde. Uiteindelijke raakte onze buiken elkaar aan en kuste zij mij. Gretig kuste ik haar terug, ging wat omhoog met mijn heupen en zorgde op de één of ander manier voor dat ze wat verder omhoog zat. Ik wist niet hoelang ze door bleef gaan, maar ik hield het niet lang uit als ze daar bleef zitten.
    Met mijn handen streelde ik over haar rug en zij heen.
    'Mijn lieve pestkopje,' fluisterde ik tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Natuurlijk kust hij me gretig terug. Hij gaat iets omhoog met zijn heupen zodat ik iets verder naar beneden glij, op zijn onderbuik. Slim, heel slim. Met zijn handen streelt hij over mijn rug en zij heen, de huid tintelt waar hij het zonet heeft aangeraakt. Een heerlijk gevoel.
    "Mijn lieve pestkopje." fluistert hij tegen mijn lippen aan en ik grijns.
    "En je lieve pestkopje is nog lang niet van plan om te stoppen." fluister ik terug. Ik pak zijn handen die mij aan het strelen zijn vast en leg ze op mijn kleine borsten. Hoewel ik er een hekel aan heb, zegt hij dat hij ze mooi vind, wat me hier iets zelfverzekerder in maakt. Ik hou hem dwingend bij zijn polsen vast, waarna ik ze weer lostrek en boven zijn hoofd druk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'En je lieve pestkopje is nog lang niet van plan om te stoppen,' fluisterde ze terug. Ze pakte mijn handen vast en legde ze neer op haar zachte borsten. Mijn polsen hield ze dwingen vast. Ik kromde mijn vingers waardoor mijn vingers een licht krassend beweging over haar borsten maakte. Mijn handen trok ze weer los en drukte ze boven mijn hoofd. Ik maakte een vaag geluid en kreunde vervolgens iets.
    'Lieve pestkopje leert te snel dingen die ik niet eens aan leer,' fluisterde ik met een lachje. Ik kromde mijn rug en bleef zo een tijdje liggen. Met een zucht ging ik weer goed liggen.
    'Ik wil je lippen,' zei ik terwijl ik naar haar keek. 'Ik wil ze nu.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij maakt een vaag geluidje en kreunt vervolgens iets.
    "Lieve pestkopje leert te snel dingen die ik niet eens aan haar leer." fluistert hij met een lachje. Hij kromt zijn rug onder mij en blijf even zo liggen. Daarna gaat hij met een zucht goed liggen.
    "Ik wil je lippen." zegt hij terwijl hij naar me kijkt. "Ik wil ze nu."
    "Ik was eerst van plan om je niet meer te pesten, maar je lokt me zo uit." grinnik ik. "Probeer ze maar te krijgen." Ik druk zijn polsen steviger in het kussen en buig iets voorover. Ik blijf zo voor zijn gezicht hangen dat hij er net niet bij kan, ook niet als hij en klein stukje overeind kan komen. Mijn lippen tuit ik plagerig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik was eerst van plan om je niet meer te pesten, maar je lokt me zo uit,' grinnikte ze. Verbaasd keek ik haar aan. 'Probeer ze maar te krijgen.' Ze drukte mijn polsen steviger in het kussen en boog iets voorover. Wat ik ook deed, ik kwam er maar niet bij. Haar lippen zag ik getuit. Ik gromde iets, al was dat helemaal niet mijn bedoeling.
    'Beck, kom op!' zei ik en ik probeerde weer eens haar lippen aan te raken. 'Pest me niet zo! Ik wil ze! Geef ze!' Mijn adem ging sneller en ik kreeg door hoe mijn woorden waren. Ik schrok er van. 'Alsjeblieft Beck,' smeekte ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij probeert het, maar komt er niet bij, wat hij ook doet. Hij gromt dan iets.
    "Beck, kom op!" zegt hij en probeert het nog eens. "Pest me niet zo! Ik wil ze! Geef ze!" commandeerd hij. Zijn ademhaling gaat sneller en ik frons.
    "Alsjeblieft Beck." smeekt hij zacht. Ik lik vervolgens zacht over zijn lippen heen en schud daarna met mijn hoofd, terwijl ik hem ondeugend aan kijk.
    "Make me, Nathan, make me." grijns ik speels.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze likte zacht over mijn lippen heen, schudde haar hoofd terwijl zij mij aan keek.
    'Make me, Nathan, make me,' grijnsde ze speels. Ik hapte naar adem en schudde flink mijn hoofd.
    'Beck, hou op!' gromde ik smekend. Ik ging geen pogingen meer doen, ging rustig liggen en sloot mijn ogen even. Onverwachts duwde ik haar van mij af en ging boven op haar liggen. Ik steunde op mijn handen en keek haar licht hijgend aan. Ik wou verder gaan, maak niet uit hoe. Ik slikte eventjes, drukte mijn lippen ruw op die van haar. Mijn handen liet ik gaan naar haar ondergoed, die ik gelijk een stuk omlaag deed. Halverwege stopte mijn bewegingen. Ik ging overeind en keek toen naar Beck. Ik had geen toestemming, volgens mij wou ze het niet eens. Waarom bleef zij mij anders zo lang pesten.
    'I-ik,' begon ik, maar maakte mijn zin niet af. Ik ging gauw van haar af, pakte mijn broek en ging mijn kamer uit. Ik liep zo vlug mogelijk naar de badkamers waar ik me in verstopte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt naar adem en schud vervolgens flink met zijn hoofd.
    "Beck, hou op!" gromt hij smekend, maar dat ben ik nog niet van plan. Ik wil gewoon zien hoever ik hem kan krijgen. Hij staakt zijn pogingen en sluit zijn ogen als hij rustig gaat liggen. Onverwachts duwt hij mij van zich af en gaat hij bovenop mij liggen. Zo ver dus. Hij drukt zijn lippen ruw op die van mij en ik kus hem overdonderd terug. Zijn handen voel ik bij mijn ondergoed die gelijk een stuk naar beneden getrokken word. Plots stop hij, ik kijk teleurgesteld het duister in.
    "I-ik." begint hij, maar hij maakt zijn zin niet af. Hij gaat van me af, pakt zijn broek en loopt de kamer uit. Ik kom verbaasd overeind. Heb ik soms iets fouts gedaan waardoor hij ineens niet meer wilt? Plotseling word ik heel onzeker. Ik snap het niet, het frustreerd me. Ik trek mijn ondergoed omhoog en kijk naar de deur die op een kier is blijven staan. Hoe kan hij me hier nou zo achterlaten? Moet ik nu boos zijn of bezorgd? Ik trek snel mijn jurkje aan en loop dan de gang op, op blote voeten. Waar is hij nou?
    "Nathan?" roep ik zacht, wetend dat hij me vast neit kan horen, waar hij ook is. Ik loop eerst naar de trap toe, maar dat lijkt me plots heel onlogisch. Hij heeft alleen zijn broek. Daarom loop ik naar de badkamers, daar kan hij alleen zijn. Ik klop op de deur.
    "Nathan, hoe durf je me daar zo alleen te laten." grom ik door de deur heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik zette de kraan aan, legde mijn broek weg en stopte mijn hoofd even onder de kraan. Wat bezielde mij? Ik hapte naar adem en liet een beetje water in mijn mond stromen. Ik schrok op toen ik geklop hoorde op de deur.
    'Nathan, hoe durf je me daar zo alleen te laten,' gromde een stem door de deur heen. Het was Beck. Was ze boos omdat ik haar achterliet? Bovendien was de deur gewoon open. Ik was uit haast hem vergeten dicht te doen.
    'I-ik het spijt me,' zei ik terug. 'Ik bedoelde het niet zo. I-ik werd bang, ik deed verkeerde dingen. Jij wou niet en ik ging verder. Dat mag niet. Ik zei dat ik me kon inhouden, maar het ging fout.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "I-ik het spijt me." hoor ik door de deur heen. "Ik bedoelde het niet zo. I-ik werd band, ik deed de verkeerde dingen. Jij wou niet en ik ging verder. Dat mag niet. Ik zei dat ik me kon inhouden, maar het ging fout." Woest open ik de deur en ik storm naar binnen. Vlak voor zijn neus blijf ik stilstaan en ik prik met mijn vinger in zijn ontblote borst.
    "Denk je nou werkelijk dat ik je zo uitdaag als ik niet eens wil?" grom ik. "Denk je nou echt dat ik er niets aan had gedaan als ik niet zou willen, dat ik je gewoon toe laat slaan alsof ik een weerloos meisje ben? Je kent me ondertussen toch wel, Nathan? Ik had er heus wel iets van gezegd of je een ram gegeven." vraag ik grommend terwijl ik hem aankijk met mijn vuurspuwende ogen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Woest werd de deur open gedaan en ze stormde naar binnen. Vlak voor me bleef ze staan en prikte met haar vinger in mijn nog ontblote borst.
    'Denk je nou werkelijk dat ik je zo uitdaag als ik niet eens wil?' gromde ze. Ik slikte en dacht eerder in de douche.. 'Denk je nou echt dat ik er niets aan had gedaan als ik niet zou willen, dat ik je gewoon toe laat slaan alsof ik een weerloos meisje ben? Je kent me ondertussen toch wel, Nathan? Ik had er heus wel iets van gezegd of je een ram gegeven,' vroeg ze grommend terwijl ze me aanbleef kijken met ogen die vuur leken te spuwen. Ik slikte en duurde even voordat ik adem durfde te halen.
    'M-maar,' begon ik en ik deed paar stapjes naar achteren. 'In de douche leek je het ook te willen, al wou je dat niet. Je deed er niks aan toen ik verder ging! Het is allemaal zo verwarrend Beck. Bovendien wil ik het niet doen met de gedachten dat ik het wil wat er ook gebeurd. Ik wil het leuk houden, zoals de andere keren.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "M-maar." begint hij en hij doet een paar stapjes naar achteren. Ik heb hem volgens mij echt bang gemaakt met mijn woorden, ik weet niet of dat wel de bedoeling is.
    "In de douche leek je het ook te willen, al wou je dat niet. Je deed er niks aan toen ik verder ging! Het is allemaal zo verwarrend Beck. Bovendien wil ik het niet doen met de gedachten dat ik het wil wat er ook gebeurd. Ik wil het leuk houden, net zoals de andere keren." Ik zucht en leun tegen de wastafel aan, waarna ik mijn ogen in die van hem boor.
    "Ik weet het niet voor jou maar ik had het in ieder geval heel erg leuk. In de douche heb ik gezegd dat ik niet verder wilde, dit keer niet. Dat is echt wel een verschil." zeg ik wat bot. "Ik was gewoon wat aan het uitproberen, ik heb dit nog nooit gedaan. Dan ren jij ineens weg als een bezetene, mijn zowat naakt achterlatend. Weet je hoe erg dat voor mij is?" Mijn ogen vernauwen zich als ik naar hem blijf kijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze zuchtte, leunde tegen de wastafel aan en boorde haar ogen in die van mij.
    'Ik weet het niet voor jou maar ik had het in ieder geval heel erg leuk. In de douche heb ik gezegd dat ik niet verder wilde, dit keer niet. Dat is echt wel een verschil,' zei ze wat bot. Ik slikte even en vergat eventjes om te ademen. 'Ik was gewoon wat aan het uitproberen, ik heb dit nog nooit gedaan. Dan ren jij ineens weg als een bezetene, mijn zowat naakt achterlatend. Weet je hoe erg dat voor mij is?' vroeg ze. Haar ogen vernauwde zich, maar ze bleef mij aankijken. Weer slikte ik en keek beschamend omlaag.
    'Het spijt mij,' zei ik zacht. 'De angst werd me een beetje te veel denk ik. Ik had gegromd tegen je, dat mag niet. Dat is niet aardig.' Ik slikte weer even en deed aarzelend paar stappen naar voren. 'Alsjeblieft Beck. Ik wil het goedmaken, hoe doe ik dat? Het was echt niet mijn bedoeling om je zo achter te laten. Ik kan mijzelf niet vergeven als er iemand binnen was gekomen. Er was toch niemand binnengekomen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij slikt nogmaals en kijkt duidelijk beschamend omlaag.
    "Het spijt mij." zegt hij zacht. "De angst werd me een beetje te veel denk ik. Ik had gegromd tegen je, dat mag niet. Dat is niet aardig." Hij slikt opnieuw en dot aarzelend een paar stappen naar voren, mijn richting op. Ik blijf gewoon staan waar ik sta.
    "Alsjeblieft Beck. Ik wil het goedmaken, hoe doe ik dat? Het was echt niet mijn bedoeling om je zo achter te laten. Ik kan mijzelf niet vergeven als er iemand binnen was gekomen. Er was toch niemand binnen gekomen?" Ik schud met mijn hoofd.
    "Nee, dan had je wel iemand pijnlijk horen gillen." antwoord ik mompelend. "Had het dan gewoon tegen mij gezegd! Dan had ik kunnen vertellen dat er niets aan de hand is en konden we gewoon verder. Het was net zo lekker." Ik jammer zacht en bijt op mijn lip. Vervolgens loop ik op Nathan af en wurm ik me in zijn armen.
    "Hou me gewoon vast, dat is meer dan genoeg."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, dan had je wel iemand pijnlijk horen gillen,' mompelde ze. Ik moest moeite doen om niet te grinniken, daar was het nou niet echt de juiste tijd voor! 'Had het dan gewoon tegen mij gezegd! Dan had ik kunnen vertellen dat er niets aan de hand is en konden we gewoon verder. Het was net zo lekker,' jammerde ze zacht en ik zag dat ze op haar lip beet. Vervolgens liep ze op mij af en wurmde zich in mijn armen.
    'Hou me gewoon vast, dat is meer dan genoeg,' zei ze en ik was verbaasd. Maakte ik het zo goed? Alleen maar door haar vast te houden? Ik dwong mijzelf om er niet meer over na te denken en sloot mijn armen om haar heen. Bij haar borsten was het zachter dan zonet, blijkbaar had ze haar bh uitgelaten. Ik wreef rustig over haar onderrug heen en drukte mijn lippen even op haar hoofd.
    'Het spijt me Beck. Ik zal het echt nooit meer doen. Ik zal nooit meer wegrennen en je half naakt achterlaten. Het spijt me. Ik heb het geluk dat je hier nog met mij zo wilt staan.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you