• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Maaaiiinnnn topics!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Maaaiiinnnn topics!]


    {Damn.. Toen was Jaimes weeer eerder met haar Maaiin}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Meuhahaha, het is ook maiiinnnn woord! :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Maaaiiinnnn topics!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Hij trekt me weer tegen zich aan. 'Nee ik wil niet meer slapen,' mompel ik. 'Maar je mag wel gaan als je wilt.' ik wil Jake niets verplichten. 'We kunnen anders nog even langs de kantine gaan?' en ik kijk naar Jake.


    Jake Sadler
    Ik knik en sta op. Ik pak haar hand vast en loop samen met haar naar de kantine. Ik pak een dienblad en zet er fruit en smooties of voor ik & Leslie. Ik zie Ashley bij Axton staan. Ik kijk twijfelend naar Leslie. 'Ik wilde bij Ax gaan zitten tot ik zag dat Ash er bij staat dus waar wil je gaan zitten? Ik volg jouw wel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demon

    'Geen idee, vertel eens iets interessands' zeg ik simpelweg terwijl ik nogsteeds met mijn handenover elkaar gelagen tegen de muur leun.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elizabeth 'Lizz'
    Ik rolde met mijn ogen.
    ''Ik ben Lizz en jij bent saai?'' grijnsde ik plagend.
    ''Weet ik veel. Wat vind je interessant?'' vroeg ik hem, en grinnikte kort.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    We lopen hand in hand naar de kantine. Jake pakt nog wat eten voor ons en ik glimlach.. Als Jake zegt dat Ashley er ook is verflauwt die glimlach. 'Als je bij Ax wil zitten is dat goed hoor,' zeg ik dan zelfverzekerd tegen Jake. 'We zullen haar toch zeker niet ons ervan weerhouden om bij onze vrienden te zitten?' ok glimlach naar Jake. 'Als je wilt tenminste.' en ik druk een kusje op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demon

    'Hmm.. Erg grappig' Andwoorde ik sarcastisch, 'Komop, je bent.. Ik weet niet hoe oud er is vast wel iets interessants gebeurt in je leven. Geen idee wat ik interesssand vind.. Heb je niet iets wat het luisteren naar waard is?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik kijk even naar Alexi die er beledigd uit ziet. 'Ik denk dat ze wel wat versterking kunnen gebruiken.' zeg ik en neem Leslie mee naar de tafel. Ik ga naast Alexi zitten en ga er vanuit dat Leslie naast Axton gaat gaan zitten. 'Ashley rot op wil je.' mompel ik. Ze lacht even kort.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elizabeth 'Lizz'
    ''Tweehonderd zesenzestig, om precies te zijn. En ja, er zijn heel veel dingen gebeurt die het luisteren waard zijn.'' zei ik bedenkelijk.
    ''De manier waarop ik stierf en demon werd? Hoe ik mezelf, in mijn eentje, door de eerste, moeilijke jaren heb weten te slepen? Hoe ik er in slaagde om te weten hoe te overleven? Tsja, stuk voor stuk interessant, of niet?'' zei ik. Bij mijn eerste zin, over het sterven, verduisterde mijn uitdrukking een beetje. ''Maar zijn ze het luisteren waard? Geen idee.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demon

    'Hmm.. Dat maakt je ouder dan dat ik ben' Zeg ik terwijl ik nadenk over de dingen die ze zei, 'Hoe ben je demon geworden?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja.. hoe de fuck worden ze een demon? ._.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik ga naast Axton zitten. Ik glimlach naar hem. 'Ashley,' zeg ik dan tegen haar. Nadat ze kort gelachen. 'Niemand wilt je hier aan deze tafel, dus waarom ben je hier überhaupt?' waarschijnlijk maakt ze een opmerking dat Jake het wel zal willen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lize, lef jij dat uit?

    Of jij Ellie. Het is hetzelfde als bij een engel]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.