• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Berna Casillas

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:08 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 22:55 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Echt gosh, ik verveel me zo erg.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Roden schreef:
    Echt gosh, ik verveel me zo erg.

Welcome to the club

Huntelaar schreef:
    (...)
    Aii.. dat is inderdaad behoorlijk zuur. De hygiëne lijkt me daar ook niet alles sowieso, dus misschien zou dat voor mij behoorlijk afzien worden (cat)! Maar wel heel mooi dat je wel gewoon met de mensen kon communiceren.

En dat laatste is gewoon heel mooi om te horen, haha. (; Je word er gewoon keihard met de neus op de feiten gedrukt.

@Kim: Yes, I saw what you did there! -wbw-

Dat zeker, haha. Bij het eerste project hadden we een wc die alleen doortrok met een emmer water en geen douche, dit hadden we bij de tweede en derde wel maar de laatste was qua hygiëne helemaal een hel. We hadden een latrine, zo'n gat in de grond wat in principe hygiënischer is dan een toilet maar door dat we behoorlijk wat mensen met diarree hadden kan je het resultaat al raden :') We zaten daar in een soort van stof vallei zonder water, alleen ons kostbare drinkwater dus schoonmaken deden we met de laatste babydoekjes maar uiteindelijk maakte het niets meer uit. We hadden geen schaamte meer niets. Echt heerlijk :')

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lol, ik kijk de Lama's Afscheidstour. x']
    En hoi Charissa! (:

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    Lol, ik kijk de Lama's Afscheidstour. x']
    En hoi Charissa! (:

Lama's (:
    Hi Claire

Criska schreef:
    (...)

Dat zeker, haha. Bij het eerste project hadden we een wc die alleen doortrok met een emmer water en geen douche, dit hadden we bij de tweede en derde wel maar de laatste was qua hygiëne helemaal een hel. We hadden een latrine, zo'n gat in de grond wat in principe hygiënischer is dan een toilet maar door dat we behoorlijk wat mensen met diarree hadden kan je het resultaat al raden :') We zaten daar in een soort van stof vallei zonder water, alleen ons kostbare drinkwater dus schoonmaken deden we met de laatste babydoekjes maar uiteindelijk maakte het niets meer uit. We hadden geen schaamte meer niets. Echt heerlijk :')

Eeew, gat in de grond
    Die had je vroeger op campings in Frankrijk
    Zo smerig

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Eeew, gat in de grond
    Die had je vroeger op campings in Frankrijk
    Zo smerig

Mwah. Ik vind een wcbril ranziger en als je het trucje kan werkt het prima :Y)

HAHA NINA DOBREV.

Chaos is a ladder.

Criska schreef:
    (...)

Brrrr.. D: Maar je moet er iets voor over hebben.. En niet douchen.. Ughh ik zou gek worden. D:

ars moriendi

Criska schreef:
    (...)

Mwah. Ik vind een wcbril ranziger en als je het trucje kan werkt het prima :Y)

Na, geef mij maar een gewone wc haha
    Maar je moet er wat voor over hebben (:

Aan wat zal ik eens gaan schrijven, Fall und Rise of Childhood Memoriesss.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Chaos is a ladder.

Ik ga slapen jongens. Ik voel me moe en niet al te vrolijk. Dus tijd voor m'n bedje.

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:
    Ik ga slapen jongens. Ik voel me moe en niet al te vrolijk. Dus tijd voor m'n bedje.

Sleep well (K)

Huntelaar schreef:
    (...)
    Brrrr.. D: Maar je moet er iets voor over hebben.. En niet douchen.. Ughh ik zou gek worden. D:

Niet douchen was echt een hel.Je haalt zo'n doekje over je been en hij is gewoon helemaal bruin echt ranzig. Je haar gaat stinken overal zit stof. Maar oké, er lopen daar Nederlanders rond die dat kunnen dus wij ook :Y)
    Thuis geef ik ook de voorkeur aan een wcbril maar bij andere ga ik er toch altijd boven hangen dus doe mij dan maar dat gat, stuk minder kramp :')