• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 22:55 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Gelukkig heb je het overleefd :') Heb je het verder wel leuk gehad?

    Hahaha, ging wel! Was ook een halte te laat uitgestapt met nog een ander kind, dus we waren paar minuutjes te laat, maar verder viel het goed mee. En mijn rooster is op die woensdag na, wel redelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben een beetje in paniek. Ik heb mijn boeken gehad voor mijn nieuwe opleiding en ik heb nog NOOIT zulke moeilijke dingen gezien. Dus nu ben ik een beetje treurig want ik denk dat ik zulke moeilijke dingen nooit zal gaan leren en straks faal ik op die opleiding! :c


    Chaos is a ladder.

    Roden schreef:
    (...)
    Hahaha, ging wel! Was ook een halte te laat uitgestapt met nog een ander kind, dus we waren paar minuutjes te laat, maar verder viel het goed mee. En mijn rooster is op die woensdag na, wel redelijk.


    Ohh, en gelukkig kwam je samen te laat. Haha.

    @Kim, dat dacht ik ook toen ik mijn scheikunde las, en nu heb ik het afgesloten met een 9.4 dus het valt altijd mee meid!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heeft iemand ooit Blood Diamond gezien, ik heb hem net gedownload samen met Wit Licht omdat ik vind dat ik mijn film smaak moet verbeteren :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Ohh, en gelukkig kwam je samen te laat. Haha.

    @Kim, dat dacht ik ook toen ik mijn scheikunde las, en nu heb ik het afgesloten met een 9.4 dus het valt altijd mee meid!

    Ik hoop het maar, ik zie het echt somber in. Het ziet er zó moeilijk uit. En dan ook nog eens allemaal nieuwe mensen die ik niet ken. (huil)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik hoop het maar, ik zie het echt somber in. Het ziet er zó moeilijk uit. En dan ook nog eens allemaal nieuwe mensen die ik niet ken. (huil)


    Het komt goed meisje, echt. School is er om te leren, hoe moeilijker het er uit ziet, hoe meer je straks verstelt staat van je eigen kunnen. En over die nieuwe mensen. Ook dat komt goed meid. Hoe denk je dat ik dacht toen ik zonder iemand van de groep te kennen naar Afrika ging. Ik stresste heb dood maar als je gewoon jezelf bent -en dat was ik daar honderd procent. Geen gêne niets voor ons. We hadden het over de meest ranzige dingen en liepen gewoon rond in ondergoed :Y) - komt alles wel goed meid. Echt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Het komt goed meisje, echt. School is er om te leren, hoe moeilijker het er uit ziet, hoe meer je straks verstelt staat van je eigen kunnen. En over die nieuwe mensen. Ook dat komt goed meid. Hoe denk je dat ik dacht toen ik zonder iemand van de groep te kennen naar Afrika ging. Ik stresste heb dood maar als je gewoon jezelf bent -en dat was ik daar honderd procent. Geen gêne niets voor ons. We hadden het over de meest ranzige dingen en liepen gewoon rond in ondergoed :Y) - komt alles wel goed meid. Echt.

    Dankje schat! Ik hoop maar dat het goed komt.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Dankje schat! Ik hoop maar dat het goed komt.


    Tuurlijk. Vertrouw daar op!

    En Wit Licht ga ik niet meer kijken. Ik moet nu al huilen :') Kut begrafenissen. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Tuurlijk. Vertrouw daar op!

    En Wit Licht ga ik niet meer kijken. Ik moet nu al huilen :') Kut begrafenissen. Haha.

    Is Wit Licht de film met Marco Borsato? Want als dat zo is, vind ik hem niet leuk. Heb hem gezien maar vond er weinig aan.


    Chaos is a ladder.

    Mijn naam is verdwenen :cc


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Vampires schreef:
    (...)
    Is Wit Licht de film met Marco Borsato? Want als dat zo is, vind ik hem niet leuk. Heb hem gezien maar vond er weinig aan.


    Ja, die ja. Ik heb 'm samen met Blood Diamond. Maar ik kijk hem vooral omdat het lijkt op wat ik heb gezien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Ja, die ja. Ik heb 'm samen met Blood Diamond. Maar ik kijk hem vooral omdat het lijkt op wat ik heb gezien.

    Ja, want Wit Licht was toch dat van Afrika en zo? Ik dacht al dat je hem daarom zou kijken.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ja, want Wit Licht was toch dat van Afrika en zo? Ik dacht al dat je hem daarom zou kijken.


    Ja, hij is deels opgenomen in Uganda. Maar veel herken ik er wel in, de manier van leven, de Guerrilla verhalen, de verhalen over kindsoldaten etc. Voor mij is die een tikkeltje heftiger omdat ik mensen heb gezien die dit ook hebben meegemaakt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Artistique schreef:
    Mijn naam is verdwenen :cc


    Dat klopt ja. We waren de lijst wat aan het inkorten omdat een groot deel gewoon bijna nooit online is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Demi Ja, dat kan ik begrijpen!

    ---
    Even iets anders; luister iemand hier naar Ariana Grande?
    Één van de jongens waar ik heel vroeger een crush op had, vind haar helemaal geweldig, lol.
    En nu vroeg ik me af wat ze zoals doet of wat voor soort muziek ze heeft.


    Chaos is a ladder.