• Ik zit hier heel rustig koffie te drinken,
    kruipt er opeens een enorme net-niet-vogelspin zo langs mn voet
    onder de tafel door.
    /hartverzakking.

    Wie houdt er ook zo van spinnen..?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 0:04 ]

    Whahaha xD dan gil ik altijd: Papaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik eet ze. Yum :Y)


    i put the fun in funeral

    .__________________________________.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik was op stage en zag er 1 lopen..
    ik zo; dr zit daar een spin
    zij; die ga ik niet oppakken..

    en toen liepen we weer verder XD benieuwd of die er nog zit


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yarilo schreef:
    .__________________________________.


    Behind the laughter it actually means something.

    ahaha , dat hadden wij daarstraks ook. Een van mn broertje's vrienden was al de hele avond stoer aan het doen , en toen kwam die spin... ZOEFF , weg was hij :'D

    Ik maakt ze gewoon standaard dood , haat ze :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Pastrana schreef:
    ahaha , dat hadden wij daarstraks ook. Een van mn broertje's vrienden was al de hele avond stoer aan het doen , en toen kwam die spin... ZOEFF , weg was hij :'D

    Ik maakt ze gewoon standaard dood , haat ze :x


    Maar dit was waarschijnlijk zo'n spin uit die reclame:

    Ja, ik lag dus rustig in bed een boek te lezen. Zie ik op mijn deken ineens iets zwart. Ik kijken. Was het een gigantische spin. Ik ben niet bang voor spinnen maar dat ding was echt goor. Toen heb ik hem met een plank naar buiten gegooid vanaf de tweede verdieping (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Serieus? Moest dat? Ik wilde net gaan slapen. ]:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Malice schreef:
    (...)

    Maar dit was waarschijnlijk zo'n spin uit die reclame:



    Die van ons was ook huge. Creepy dingen. Ik had er een keer zo'n grote naast mn bed zitten , gilde de hele buurt bij elkaar :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Atropos schreef:
    Ja, ik lag dus rustig in bed een boek te lezen. Zie ik op mijn deken ineens iets zwart. Ik kijken. Was het een gigantische spin. Ik ben niet bang voor spinnen maar dat ding was echt goor. Toen heb ik hem met een plank naar buiten gegooid vanaf de tweede verdieping (:


    Hahahaa. Oh gawd, spinnen op bed .__.

    Bij mij kroop er eens toen ik wakker werd een over mijn wang heen en ik kon 'm er niet afslaan omdat ik last had van slaapverlamming en ik kon dus, een halve minuut niet bewegen terwijl ik er alle besef van had dat dat beest in mijn haar kroop.. D: D:

    Padalecki schreef:
    Serieus? Moest dat? Ik wilde net gaan slapen. ]:


    Ahahah I'm sawry. (krul)

    PinkiePie schreef:
    Ik eet ze. Yum :Y)


    O__O

    Ik hou ook zo van spinnen :] Maar dan niet op de sarcastische wijze. Ik heb heb geen probleem met spinnen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh god, I hate you so badly right now.
    Zet het volgende keer in je titel. Ik zit alleen hier en ben elke seconde bang dat er zoiets af komt. Ik kan wel huilen bij de gedachte alleen al. Ja, zó groot is mijn angst dus. Abnormaal! O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.