• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 22:55 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goodnight <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jemig.. heb je nog steeds vakantie ben vet vroeg wakker :S


    ~

    Mensen, ik wou even zeggen dat ik barstende koppijn heb dus mij zal je vandaag niet veel zien in het forum.


    Chaos is a ladder.

    Goedemorgen!!

    En sterkte Kimmie <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goodmorning (:

    Huh nu staat die Berna er weer bij?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Huh nu staat die Berna er weer bij?

    Haha, zie het nu pas

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Haha, zie het nu pas


    De helft kent haar niet volgens mij en ze is hier amper dus waarom moet ze er weer bij? :|


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    (...)

    De helft kent haar niet volgens mij en ze is hier amper dus waarom moet ze er weer bij? :|

    Ik zou het niet weten
    Ik heb haar maar 1 keer gezien in dit topic volgensmij, sindsdien niet meer

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik zou het niet weten
    Ik heb haar maar 1 keer gezien in dit topic volgensmij, sindsdien niet meer


    Same.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Huh nu staat die Berna er weer bij?


    Ze vroeg waarom ze er vanaf was en nu staan ze er weer. Ach, I don't care anymore.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Ze vroeg waarom ze er vanaf was en nu staan ze er weer. Ach, I don't care anymore.


    Wie is Berna eigenlijk:$

    And helleu girls (flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Wie is Berna eigenlijk:$

    And helleu girls (flower)

    Berna was iemand die dit topic kwam binnenwandelen, ze begon mee te praten met alles en toen werd ze erbij gezet, en sindsdien is ze erbij gezet
    en hoi Naom (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 12:12 ]

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Berna was iemand die dit topic kwam binnenwandelen, ze begon mee te praten met alles en toen werd ze erbij gezet, en sindsdien is ze erbij gezet
    en hoi Naom (:


    ooooh op die manier xD nja ik heb haar hier nog nooit gezien volgens mij:$ mja dan was ik er niet denk ik:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Wie is Berna eigenlijk:$

    And helleu girls (flower)


    No one knows :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."