• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 22:55 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    @Demi Ja, dat kan ik begrijpen!

    ---
    Even iets anders; luister iemand hier naar Ariana Grande?
    Één van de jongens waar ik heel vroeger een crush op had, vind haar helemaal geweldig, lol.
    En nu vroeg ik me af wat ze zoals doet of wat voor soort muziek ze heeft.


    Haha. Nee, ik luister niet naar haar. Een beetje fake komt ze over en dan hoeft het niet meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Usain Bolt is vandaag jarig.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Usain Bolt is vandaag jarig.


    Congratz!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mag ik me even trots voelen? Ik krijg elke dag wel vijf berichtjes op mijn TVD-blog waarin staat hoe geweldig mijn blog is.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Mag ik me even trots voelen? Ik krijg elke dag wel vijf berichtjes op mijn TVD-blog waarin staat hoe geweldig mijn blog is.


    En nog meer Congratzz!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik herken echt te veel in die film, gewoon eng.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haai knufjes! (: Was vanmiddag in de stad met mijn beste vriendin, wat cadeautjes kopen voor jarige mensjes uit de vriendengroep!
    What's up?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Haai knufjes! (: Was vanmiddag in de stad met mijn beste vriendin, wat cadeautjes kopen voor jarige mensjes uit de vriendengroep!
    What's up?

    Ja, wel oké (:
    En met jou dan ??

    Huntelaar schreef:
    Haai knufjes! (: Was vanmiddag in de stad met mijn beste vriendin, wat cadeautjes kopen voor jarige mensjes uit de vriendengroep!
    What's up?


    Een beetje van mijn apropo maar verder prima :') Haha. En jij?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jaa, ook wel :3 . Ik ben dat beklemmende weer wel een beetje zat, haha. En Demi, hoezo ben je een beetje van je apropo? =O


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Haai knufjes! (: Was vanmiddag in de stad met mijn beste vriendin, wat cadeautjes kopen voor jarige mensjes uit de vriendengroep!
    What's up?

    Ik ben zo blij dat mijn followers mijn TVD-blog waarderen. Verder zie ik op tegen morgen omdat ik dan met m'n moeder naar de sportschool ga.

    EN IK WIL WEER EEN GIF-GEVECHT MET JE HOUDEN.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik ben zo blij dat mijn followers mijn TVD-blog waarderen. Verder zie ik op tegen morgen omdat ik dan met m'n moeder naar de sportschool ga.

    EN IK WIL WEER EEN GIF-GEVECHT MET JE HOUDEN.

    Oeh :9~ dan haal ik de popcorn :Y)

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik ben zo blij dat mijn followers mijn TVD-blog waarderen. Verder zie ik op tegen morgen omdat ik dan met m'n moeder naar de sportschool ga.

    Hmm, kun je toch gespierde jongens spotten? -wbw- Alhoewel, ik heb ook een tijd gefitnesst, maar je hebt er hier in het dorp vooral oude mannetjes. Brr..

    EN IK WIL WEER EEN GIF-GEVECHT MET JE HOUDEN.


    OOOOH, BRING IT ON.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:45 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Hmm, kun je toch gespierde jongens spotten? -wbw- Alhoewel, ik heb ook een tijd gefitnesst, maar je hebt er hier in het dorp vooral oude mannetjes. Brr..

    Nou, ik zie er alsnog tegenop. Het is één uur sporten met apparaten en het staat gelijk aan zeven uur achter elkaar intensieve grondoefeningen. Het schijnt echt veel calorieën te verbranden, wat goed is want mijn moeder en ik ga aanvallen. We nemen na het afvallen ook alleen een drankje van 200 calorieën en geen avondeten. En dat elke woensdag (:

    Huntelaar schreef:


    OOOOH, BRING IT ON.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)



    ars moriendi