• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 22:55 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik word gek hier van die jeukbulten en heb het gevoel alsof mijn hele lichaam jeukt :$

    @Deem: wat voor pinnetje :S


    ~

    Naompje !!! (:

    Huntelaar schreef:
    Oh shit man, ik ben blij als ik straks op kamers woon. Ons mam zoekt constant ruzie hier, fokking irritant.

    (...)
    Yes, ik heb moral support van the one and only Muppet! <3 :'D
    En au. D:

    @Naomi: Haaaiii! (:




    Jeej ): Ik ben zo blij dat ik dit jullie heb verteld. Het beste wat ik oit heb gedaan '--

    @Naomi; we hebben zo'n ijzeren mand en daar kwam hij tegenaan. Het is maar een kleintje en ik heb hem er al uitgetrokken. Hij zat niet diep dus het bloed niet erg maar ik kan er geen druk op zetten :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)



    Jeej ): Ik ben zo blij dat ik dit jullie heb verteld. Het beste wat ik oit heb gedaan '--

    @Naomi; we hebben zo'n ijzeren mand en daar kwam hij tegenaan. Het is maar een kleintje en ik heb hem er al uitgetrokken. Hij zat niet diep dus het bloed niet erg maar ik kan er geen druk op zetten :')


    aauuww pijnlijk :S ik weet nog wel dat een kkasgenoot van de basisschool met de spekweek een spijker door haar voet had. Dat was echt vies :S


    ~

    Criska schreef:
    (...)



    Jeej ): Ik ben zo blij dat ik dit jullie heb verteld. Het beste wat ik oit heb gedaan '--

    Aaaahw, Muppet is een superlieve nickname! :Y)


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    (...)

    aauuww pijnlijk :S ik weet nog wel dat een kkasgenoot van de basisschool met de spekweek een spijker door haar voet had. Dat was echt vies :S


    Zo ziet het er niet uit hoor. Het valt mee :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)



    Jeej ): Ik ben zo blij dat ik dit jullie heb verteld. Het beste wat ik oit heb gedaan '--

    @Naomi; we hebben zo'n ijzeren mand en daar kwam hij tegenaan. Het is maar een kleintje en ik heb hem er al uitgetrokken. Hij zat niet diep dus het bloed niet erg maar ik kan er geen druk op zetten :')

    Pijnlijk :S

    Btw: ik houd echt van die gif van Kermit haha

    Criska schreef:
    (...)

    Zo ziet het er niet uit hoor. Het valt mee :')


    gelukkig maar :) lijkt me sws pijnlijk :S


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aaaahw, Muppet is een superlieve nickname! :Y)


    Haha. Nee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Haha. Nee.


    ars moriendi


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)



    Lindsay & Gerwin gaan je niet aardig vinden :') Ik ben hun Muppet


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Lindsay & Gerwin gaan je niet aardig vinden :') Ik ben hun Muppet

    Muppets zijn voor iedereen! Maar ik wil je ook best een andere bijnaam geven hoor? (krul)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Muppets zijn voor iedereen! Maar ik wil je ook best een andere bijnaam geven hoor? (krul)


    Ik vrees dat die nog gênanter gaat worden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."