• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 22:55 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    No one knows :')


    Kent ze eigenlijk wel iemand van ons:S zoals als wij allemaal elkaar kennen zeg maar


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Kent ze eigenlijk wel iemand van ons:S zoals als wij allemaal elkaar kennen zeg maar

    Geen idee eigenlijk

    Hoii lieve Knuffels (:
    How are you all doing?


    ars moriendi

    Claire (:
    Goed hoor en met jou ??

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Kent ze eigenlijk wel iemand van ons:S zoals als wij allemaal elkaar kennen zeg maar


    Mijn in ieder geval niet :')


    Hee Claire, Ik ben zo verveeld.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 12:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja gaat wel, er is misschien iets met die kamer in den Bosch, ze komen het volgende week dinsdag daar checken en dan kan het alsnog zijn dat het niet verhuurd mag worden en ik er gvd weer uit moet om iets nieuws te zoeken. Het mooiste is, school begint dinsdag.


    ars moriendi


    Messi in een Queen t-shirt. <3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:


    Messi in een Queen t-shirt. <3


    I like his shirt <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Mijn in ieder geval niet :')


    Hee Claire, Ik ben zo verveeld.


    Mij ook niet xD


    ~

    Maar ik ben even eten :)tot straks (K)


    ~

    Bah, ik moet maandag naar een theater toe met die kennismaking. van 13:00 tot 16:30.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:


    Messi in een Queen t-shirt. <3

    Nice (:

    Ben ik weer:D


    ~

    Hi :)

    Ik ga even van Quizlet hoor. Hij valt steeds weg namelijk:S tot straks(K)


    ~