• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Berna Casillas

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:08 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 22:55 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Heb er nu pas een uur en een kwartier opzitten, maar echt, wat een heerlijke film. En wat een geweldig karakter! Ik vind het echt super hoe ze president Kennedy, Johnson en John Lennon in die beelden hebben verwerkt :'D geniaal.

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    Heb er nu pas een uur en een kwartier opzitten, maar echt, wat een heerlijke film. En wat een geweldig karakter! Ik vind het echt super hoe ze president Kennedy, Johnson en John Lennon in die beelden hebben verwerkt :'D geniaal.

Het eind is wel zielig hoor ^^ Haha. Heb je dart met die Smiley al gehad? Al die uitspraken etc.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Roden schreef:
    Heb zojuist de ergste sportdag in de hele geschiedenis van sportdagen gehad die ik heb meegemaakt, thanks god it's over.

Poor Amy. What happend?

Criska schreef:
    (...)

Poor Amy. What happend?

Laten we zeggen dat ik niet echt aangelegd ben voor sporten. HAHA. En ik zit nou niet echt in de meest leuke klas ooit, heb ik al gemerkt.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Roden schreef:
    (...)
    Laten we zeggen dat ik niet echt aangelegd ben voor sporten. HAHA. En ik zit nou niet echt in de meest leuke klas ooit, heb ik al gemerkt.

Oh, vooral dat laatste is minder. Je slaat jezelf er wel doorheen ;D

Roden schreef:
    (...)

Hmm, dat is jammer, Eems. Misschien valt het mee in de loop van het jaar?

@Demi: Nee nog niet, heb net gegeten en ik ga nu weer verder (:

ars moriendi

Bah, heimwee. NL is killin' me

Heuj.

Normal girl at day, Catwoman at night.

Hee Lien.

Haai

Heuii!

Oké, fijn, nou heeft die film me aan het huilen gemaakt. Wauw, jezus, wat een geweldige film. Ik denk sowieso een van de meest inspirerende films die ik ooit heb gezien.

ars moriendi

HAHA, vanavond ga ik Switch at birth kijken, lijkt me echt superleuk! <3

[ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 20:15 ]

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Huntelaar schreef:
    Oké, fijn, nou heeft die film me aan het huilen gemaakt. Wauw, jezus, wat een geweldige film. Ik denk sowieso een van de meest inspirerende films die ik ooit heb gezien.

Zei het :')

Het einde vond ik zo zielig, echt aandoenlijk.

Criska schreef:
    (...)

Zei het :')

Het einde vond ik zo zielig, echt aandoenlijk.

Ja hè.. ;__: Shit, en Tom Hanks speelde zijn rol zo goed!

ars moriendi