• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

IrishStar schreef:
    Fred Weasley

Mijn gedachten dwalen langzaam af naar wat er allemaal is gebeurd en probeer het op een rijtje te krijgen. 'Het spijt me echt en zeg maar wat ik moet doen om het goed te maken' zeg ik tegen George.

George Weasley

'Dat heb je al gedaan broer, en als het nog niet duidelijk was: Als je weggaat ga ik met je mee' Zeg ik met een lichte grijns waarna ik met de mouw van mijn gewaad het bloed dat uit de snee op mijn wang zit probeer te stoppen.

Don't be like the rest of them, darling

Madison
    ''Hoe oud ben je?'' vroeg ik aan het jongetje.
    ''Acht,'' zei hij zachtjes, en ik beet bedenkelijk op mijn lip. Nog te jong om naar Hogwarts te gaan.
    Ik gaf hem mijn stok. ''Zwaai er eens mee?'' vroeg ik hem nadat ik bij hem neergeknield was. Hij deed wat ik vroeg, en het muurtje waar George en Fred tegen leunde ontplofte aan één kant. Ik grinnikte kort.
    ''Tovenaar, dus. Maar hij is nog te jong,'' mompelde ik nadenkelijk.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Adelaine Catherina Lupin

'Maar hij kan Hogwarts wel zien en erin. We kunnen hem naar Dumbledore brengen en dan verder overleggen. Hij kan zelfs tijdelijk overnachten in de ziekenzaal als dat nodig is. We nemen hem mee en kijken wel verder als we veilig zijn. Goed?' Ik kijk Madison vragend aan. Ik heb geen zin in ruzie met haar, dus ik blijf aardig. Al heb ik nog steeds twijfels over wat ik van haar moet vinden.

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:53 ]

Happy Birthday my Potter!

Fred Weasley

Verbaasd kij ik naar het muurtje waar we tegenaan stonden en dan naar het jongentje. 'Perkamentus die heeft vast wel ideeën, want hij zal hem niet zomaar wegsturen' zeg ik en kijk naar George. 'Ik denk dat ik blijf, maar heb wel hulp nodig. Toveren buiten school, onvergeefelijke vloeken en verdwijnselen is niet zomaar iets. Trouwens ik ga wel naar de orde om alle fouten recht te zetten.'

Madison
    Ik knikte, stopte mijn toverstok in het zwarte dooddoener gewaad wat ik nog aanhad, en keek ze even aan.
    ''Laten we maar gaan, dan,'' mompelde ik, en pakte de hand van het jongetje vast om vervolgens alvast te lopen.

Ginny

'George, ik denk dat ik ook mijn excusses moet aanbieden. Madison is best aardig.' zeg ik. Ik kijk hem even aan. Ik ben blij dat iedereen nog leeft.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Adelaine Catherina Lupin

'Ik ga mijn boek eerst ophalen. Zie jullie straks wel binnen denk.' Ik begin richting de plek te lopen waar ik het boek heb achtergelaten. Sinds het contact leggen met Dumbledore ben ik echt uitgeput, maar ik denk dat ik het nog wel even volhoud. Straks kan ik altijd nog op bed gaan liggen.

George Weasley

'Agh, je gebruikte het tegen een stelletje domme zakken die het verdienden en om mij te redden dus veel kunnen ze niet doen. En daarbij, als ze je wel wat doen krijgen ze met mij temaken' Zeg ik waarna ik naar de brokstukken van het muurtje kijk en vervolgens Ginny tegen me hoor praten en een blik werp op Madison en vervolgens naar het kleine roodharige jongetje waarbij ik me afvraag of hij niet familie is of iets dergelijks. 'Excusses aanvaard Ginny' Zeg ik vervolgens grijnzend.

Madison
    Mijn mondhoeken krulden omhoog bij de woorden van Ginny, maar ik deed alsof ik het niet gehoord had aangezien ik nog altijd enkele meters voor hen liep.
    Plotseling voelde ik een helse, brandende pijn op mijn linker onderarm. Instinctief keek ik naar de lucht waar The Dark Mark zichtbaar was, en ik trok een pijnlijk gezicht. Met mijn andere hand, waardoor ik het jongetje los moest laten, greep ik naar mijn onderarm.
    ''We moeten opschieten,'' zei ik tegen Adelaine, Ginny, Fred en George, en automatisch liep ik wat sneller waardoor het jongetje bijna moest rennen om me bij te houden.

Fred Weasley

'Je hebt je vertrouwen blijkbaar weer terug en zo ken ik je ook weer' zeg ik grijnzend. 'Trouwens ik ga naar de orde om alle fouten recht te zetten, spullen te pakken en afscheid te nemen van Charlie. Ga je mee of niet?'. Ik kijk naar Madison en dan naar de lucht. 'Of dat regelen we later en zetten het ook maar is op een lopen'

George Weasley

'Mijn vertrouwen was vast wel ergens, alleen eerder deze dag nogal ver te zoeken' Andwoorde ik grijnzend, 'Laten we eerst maar gaan lopen' Beaamde ik grijnzend waarna ik samen met Fred naar de rest toeliepen.

Ginny

Ik kijk even naar Madison en dan naar boven. Snel til ik het jongetje op en begin ook sneller te lopen. 'zijn we er al bijna?' vraag ik. Ik had geen idee waar zweinstein eigenlijk lag.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Fred Weasley

'Ja, net als ons goede humeur dat ook ver te zoeken was' zeg ik grijnzend. 'Maar er zijn ook goede dingen ontstaan in deze situatie al zijn dat er heel weinig'

Adelaine Catherina Lupin

Als ik the dead mark in de lucht zie verschijnen, begin ik te rennen. Het duurt niet lang voor ik Hogwarts zie. Ik houd mijn pas wat in en speur de grond af naar het boek. Als ik het zie liggen, zucht ik va opluchting. Snel gris ik het van de grond en begin over het vertrouwde grasveld van Hogwarts richting het kasteel te wandelen. Vreemdste dag ooit. Definitely.

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:26 ]

Madison
    ''Daar, we zijn er bijna,'' zei ik tegen Ginny, terwijl ik een kort knikje gaf naar Hogwarts dat in de verte te zien was.
    Mijn hand had ik echter nog om The Mark geklemd; het brandde ontzettend.