• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik lach zachtjes als Voldemort Fred George noemt. 'Weet je, ik zou je zelfs kunnen helpen met namen. Maar als je het niet wilt. Tja, dan kan ik net zo goed maken dat ik weg kom of iets dergelijks. En je kan wel denken dat ik niet weg kan komen, maar je weet nog maar over de helft van mijn krachten. Er is een heel boek over geschreven, weet je.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ja, volgens mij is dat inderdaad mijn naam' zeg ik bedenkelijk. 'Waarom heb ik haar liefde laten kennen? Mhm misschien omdat het gewoon zo is'. Ik hoor Adelaine zacht lachen en heb zelf ook moeite met mijn lach inhouden, maar het lukt wel. 'Heeft u geen vragen die makkelijker zijn om te beantwoorden?'

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 22:53 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    ''Eh- misschien kun je met de Imperio-vloek er voor zorgen dat een dooddoener roept dat er indringers zijn buiten, die op het punt staan om Nagini om het leven te helpen. Dat beest is volgens mij het enige waar hij wél om geeft,'' mompelde ik.
    ''Er zijn dan natuurlijk geen indringers, maar als hij denkt dat er iets met Nagini is komt hij wel. Dan hebben jullie de kans om terug te gaan naar Hogwarts met George. Ik wacht Voldemort op en hou hem bezig zodat jullie wat meer tijd hebben,'' zei ik toen. ''We moeten dan wel Nagini bemachtigen, maar dat komt wel goed.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Madison
    ''Eh- misschien kun je met de Imperio-vloek er voor zorgen dat een dooddoener roept dat er indringers zijn buiten, die op het punt staan om Nagini om het leven te helpen. Dat beest is volgens mij het enige waar hij wél om geeft,'' mompelde ik.
    ''Er zijn dan natuurlijk geen indringers, maar als hij denkt dat er iets met Nagini is komt hij wel. Dan hebben jullie de kans om terug te gaan naar Hogwarts met George. Ik wacht Voldemort op en hou hem bezig zodat jullie wat meer tijd hebben,'' zei ik toen. ''We moeten dan wel Nagini bemachtigen, maar dat komt wel goed.''


    (Alleen George? Geen Fred en Adelaine? Niet aardig Madison (N) )


    Happy Birthday my Potter!

    Dan hebben jullie de kans om terug te gaan naar Hogwarts met George.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Ow, haha. Sorry ik heb soms lees problemen :'))


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Was het niet Fred? Of anders Gred of Forge.. Tsja, we zijn nou eenma verschrikkelijk slecht in het inhouden van namen' zei ik terwijl ik naast Fred ging staan, was die neusloze man ook nog oog loos of was hij gewoon blind?


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Madison
    ''Eh- misschien kun je met de Imperio-vloek er voor zorgen dat een dooddoener roept dat er indringers zijn buiten, die op het punt staan om Nagini om het leven te helpen. Dat beest is volgens mij het enige waar hij wél om geeft,'' mompelde ik.
    ''Er zijn dan natuurlijk geen indringers, maar als hij denkt dat er iets met Nagini is komt hij wel. Dan hebben jullie de kans om terug te gaan naar Hogwarts met George. Ik wacht Voldemort op en hou hem bezig zodat jullie wat meer tijd hebben,'' zei ik toen. ''We moeten dan wel Nagini bemachtigen, maar dat komt wel goed.''



    Ginny

    'Maar... Wat als... Hij je vermoord?' dit was raar om te zeggen. Het hele jaar wou ik niks liever en nu begon ik dit soort dingen te zeggen? 'Ik denk dat George half dood zou gaan als jij dood bent. Hij geeft heel veel om je, wist je?' zeg ik. 'En hoe wou je aan Nagini, ik denk de slang, komen?' vraag ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    George Weasley

    'Was het niet Fred? Of anders Gred of Forge.. Tsja, we zijn nou eenma verschrikkelijk slecht in het inhouden van namen' zei ik terwijl ik naast Fred ging staan, was die neusloze man ook nog oog loos of was hij gewoon blind?



    Voldie

    'Ik hoef dat boek niet! Ik wil hun!' schreeuw ik tegen Adelaine. Ik draai me weer om naar George en Fred. 'Dus jullie zijn Fred en George?' zeg ik. 'Dus niet Gred of Forge zoals jij zei.' ik wees Fred aan. 'Wisten jullie dat de duistere kant veel meer voordelen heeft als de goede kant. Bij ons word je niet vermoord, je mag een masker dragen en nog veel meer. Waarom denken jullie er niet over na?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Fred, George, Forge of Gred het nog steeds een raadsel aangezien we binnen een paar minuten niet ineens onze namen weten' zeg ik. 'Bij jullie worden we niet vermoord zei je?' vraag ik lachend en kijk rond. 'Volgens mij klopt dat niet helemaal en ik denk niet dat we daarover na hoeven te denken.' zeg ik en kijk vragend naar George. 'Maar waarom wil je ons zo graag?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voldie

    'Jullie zijn volbloed tovernaars. Het enige wat jullie hoeven te doen is het contact met modderbloedjes en ander vuil bloed te verbreken. Dan zal Wormtail niet meer de enigste dooddoener uit Griffoendor zijn.' ik sprak Modderbloedjes en Griffoendor uit alsof het iets vies was. 'Zo niet dan gaat zij eraan!' ik pakte Adelaine vast zoals ik George toenstraks ook had vastgepakt. Met mijn wand op haar hoofd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Laat haar los en gaan, als je ons of een van ons zo graag wilt hebben' zeg ik. 'Anders staat de beslisssing gelijk al vast en doen we helemaal niets'
    Mijn blik veranderd van onschuldig naar gemeen. 'En de keuze lijkt me makkelijke gezien de eerder opgenoemde punten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voldie

    'Grijp hun!' zeg ik simpel en Korzel en Kwast senior pakken Fred en George. 'Nu heb ik jullie alledrie.' zeg ik grijnzend. 'Narcissa! Pak hun stokken!' schreeuw ik. Draco's moeder trekt de stokken uit hun handen. 'Ik ben in de meerderheid omdat jullie zusje en vriendinnetje zonodig weg wouden gaan. Madison komt hier nooit meer binnen!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Volgens mij weet je ook niet wat je wilt. Dan wil je ons en krijg je die kans alleen moet je Adelaine laten gaan en nu dit' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Mensen moeten echt eerst nadenken voor ze wat zeggen, want blijkbaar wil je ons niet'. Ik werp een blik op Narcissa die onze stokken vast heeft en kijk dan weer terug. 'Dus wat is nu precies je plan?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Mijn ogen gaan de kamer rond. Ik voel de stok van Voldemort tegen mijn hoofd aanprikken en zijn maag is binnen handbereik. Als ik hem nu in zijn maag stomp, zou hij even niks kunnen zeggen. Het zou mij genoeg tijd geven om de stok uit zijn hand te slaan. Het punt is dat Fred en George dan nog steeds stok loos zijn. Het is onmogelijk om hier uit te komen.
    Ik sluit mijn ogen en concentreer mij op Dumbledore. Dumbledore, Dumbledore, Dumbledore. Kom op, het moet werken. Anders gebeurt er straks iets met Fred en George. Ze hadden gewoon moeten gaan toen Voldemort zei dat hij mij anders zou vermoorden. Dat maakte mij toch niet zo veel uit. Dan was verder iedereen tenminste weer veilig.
    Oké, buitensluiten Adelaine. Dumbledore, Dumbledore, Dumbledore. Langzaam voel ik mijzelf wegzakken. Ik merk nog dat mijn lichaam in elkaar zakt voor Voldemort en dan zie ik de kleuren.

    'Dumbledore!' vrolijke kleuren komen er uit mij. 'Ik heb de profetie nodig. Ik moet Voldemort overtuigen dat ik hem aan hem zal geven, als hij Fred en George laat gaan.'


    Happy Birthday my Potter!