• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    'Aangezien jij me niet wil dragen zal het wel moeten. Al vind ik het wel gemeen van je' zeg ik grijnzend en neem een hap van mijn ijs. 'Volgens mij moet jij zo ook maar is gaan slapen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    Madison
    ''Hoe heet je?'' vroeg ik voorzichtig aan het jongetje, en met nog betraande ogen keek hij me aan.
    ''Noah,'' zei hij zachtjes, en ik knikte op de vraag van Ginny.
    ''Zoutzuurtjes,'' zei ik.

    [Ik heb maar wat verzonnen dan, haha.]



    Ginny

    Ik draag het jongetje naar binnen en klop aan. De minister van toverkunst loopt naar buiten en ik kijk Madison aan. Wat moest de minister van toverkunst hier. Ik loop naar binnen in Perkamentus kantoor en kijk om me heen. Wow.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Sorry lieve George, ik ben nou eenmaal niet zo sterk om jouw 6 verdiepingen naar boven te sleuren' Zeg ik grijnzend, 'Mischien, maar nu nog niet' Zeg ik vervolgens. Ik wouw eerst Madison zien voordat ik besloot te gaan slapen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Lieve Fred je kan toveren dus waarom zou je me moeten dragen' zeg ik lachend. 'Maar ik loop wel gewoon en volgens mij moet ik zo maar eens opzoek naar mijn stok' vervolg ik. 'Blijkbaar gaan we dan allebei nog niet slapen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik volgde de minister van Toverkunst wantrouwend met mijn ogen, maar liep toen Ginny achterna.
    ''Professor Dumbledore,'' groette ik de man.

    [Volunteers voor de tijdelijke Dumbledore? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik wel}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yay, thank you Ellie. :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dumbledore

    Ik kijk op als er net als de Minister weg is weer andere voetstappen de kamer vullen, 'Mevrouw Weasley en Mevrouw Riddle' Groete ik hun terwijl mijn blik bleef hangen bij het jongetje met het rode haar die ik vanachter mijn halfronde brilletje aankeek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik keek gepijnigd bij het horen van mijn achternaam.
    ''Eh- dit is Noah.'' ik schraapte even mijn keel.
    ''Voldemort had hem met zijn broertje gevangen genomen. Eh- helaas.. is zijn broertje om het leven gekomen,'' zei ik zachtjes, en sloeg mijn ogen neer. Noah begon weer te snikken.
    ''Hij is acht jaar,'' voegde ik er nog aan toe.
    ''We wisten niet echt wat we met hem moesten doen..''

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik zet Noah even neer en knuffel hem. Ik kijk weer naar Dumbledore. 'Wat moeten we doen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dumbledore

    'Hoe is hij daar terecht gekomen?' Vroeg ik haar voordat ik andwoord gaf op hun vragen over wat ze moesten doen en terwijl ik haar vervolgens aankeek vanachter mijn halfronde brilletje, het jongetje een dreuzel als moeder en een tovernaar als vader en zijn vader had hier zelf nog op school gezeten.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Ik.. weet het niet. Op de éen of andere manier kwamen ze vrijwillig langs en liepen ze rustig naar binnen, maar-'' ik slikte en keek even weg.
    Dit was beschamend. Ik wou niet dat hij mijn.. váder was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dumbledore

    Ik knikte en keek toen weer naar het jongetje, 'Ik weet wie de ouders zijn van de jongen en zal hem zometeen terug brengen' zie ik vervolgens.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik knikte.
    ''Dankuwel,'' glimlachte ik oprecht, en omhelsde het jongetje nog even.
    ''Het komt goed, je slaat jezelf er wel doorheen,'' fluisterde ik in zijn oor, haalde nog plagerig een hand door zijn rode haren en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik knik even. Ik knuffel het jongetje nogmaals en haal een koekje uit mijn zak. Ik geef die aan hem en hij eet hem op. Hij zal wel honger hebben.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!