• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Fred Weasley

Ik ga op een stoel zitten en knik. 'We vragen straks wel een paar mensen. Er zijn nog genoeg mensen die wat terug moeten doen' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik zal je niet meer in de steek laten en dan komen we er nooit achter'

George Weasley

'Mooizo, aangezien ik daar niet eens overna wil denken' Zeg ik waarna ik de ijscoupe van de tafel pak en daar met mijn lepel in begin te porren waarna ik er een hap van neem.

Don't be like the rest of them, darling

Fred Weasley

'Ik ook niet, maar we zullen het niet lang volhouden. Kijk maar naar de afgelopen dagen' zeg ik en kijk naar de ijscoupe die voor mijn neus staat. 'Laten we over wat anders hebben gezien dit ons humeur ook niet verbetert'

George Weasley

'Bedenk jij maar iets om over te praten, ik weet niets' Zeg ik met een lichte grijns waarna ik met mijn lepel een schep ijs op Fred's neus leg.

Fred Weasley

'Ik hoopte dat jij wel wat zou weten, want mijn inspiratie is op net als mijn energie om wraak te nemen' zeg ik grijnzend en haal het ijs van mijn neus. Ik pak mijn lepel en neem een hap van het ijs.

George Weasley

'Nee niet echt, mijn gedachtes gaan op aan het idee voor eetbare duistere tekens' Zeg ik lachend, 'Ben je zo moe dat je niet eens wraak kan nemen?'

Draco Malfoy

"wat is het eigenlijk...dat je me zo leuk vind?" een kleine frons verscheen op mijn voorhoofd "ik..ik wwet get eigenlijk niet...je bent anders, anders dan de meiden uit mijn jaar, neem een voorbeeld aan Pansy...zo ben jij dus totaal niet zo" ik grinnik "gelukkig maar" ik sla allebij mijn armen om haar heen en hou haar dicht bij me.

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

[Wat een droog gesprek tussen Fred en George :'D]
    Madison
    Ik knikte. ''Ja, goed idee,'' zuchtte ik.
    We liepen door, richting Dumbledore zijn kantoor.

[Hoe heet dat joch ookalweer? x'D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Fred Weasley

Ik kijk hem aan en grijns. 'Dat noem ik nog eens een geweldig idee en dat moeten we zeker uitvoeren' zeg ik en haal dan mijn schouders op. 'Moe, met mijn gedachten er niet bij en honger dus wraak zit er nu inderdaad niet in'

[klopt ^^ (: ]

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:15 ]

Ginny

Ik loop met het jongetje in mijn armen naar de waterspuwer toe. 'Weet jij het wachtwoord?' vraag ik.

(nee, vergeten :'))

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Madison
    ''Hoe heet je?'' vroeg ik voorzichtig aan het jongetje, en met nog betraande ogen keek hij me aan.
    ''Noah,'' zei hij zachtjes, en ik knikte op de vraag van Ginny.
    ''Zoutzuurtjes,'' zei ik.

[Ik heb maar wat verzonnen dan, haha.]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

George Weasley

'Dat sowiezo' Zeg ik grijnzend, 'Hmm.. Dan ga je eten en daarna slapen, al vind ik het fijt dat je geen wraak neemt ook niet zo erg'

Fred Weasley

'Volgens mij is het tijd om nieuwe spullen te bestellen' zeg ik grijnzend. 'Hmm...klinkt als een goed plan, maar ik moet nog wat regelen dus slapen gaat nog niet. Al moet je weten dat het maar eenmalig is dat ik geen wraak neem'

George Weasley

'Kun je zo nog lopen? Want ik ben niet vanplan je helemaal naar de 6de verdieping te dragen, zeg ik grijnzend waarna ik een geeuw niet kan onderdrukken.

Astoria Ivaine Greengrass

Astoria grinnikte en kroop dicht tegen Draco aan. "Inderdaad, dat zou een nachtmerrie zijn" Astoria rilde even en grinnikte waarna ze een kus op Draco's kin drukten en haar armen om zijn middel sloeg en hem stevig vasthield. Klaar om hem nooit meer te laten gaan. Iets wat ze ook niet van plan was, want het liefst zou ze de rest van haar verdere leven met Draco willen delen.

The expert in anything, was once a beginner.